DeuS napisał(a):Jakiś czas temu zacząłem grać w moda Oblivion Lost 1.3.3. Problem w tym, że jakiś tydzień później, gdy byłem już mniej więcej w połowie gry pojawiła się wersja 2.0. W związku z tym, mam pytanie: Czy save'y z wersji 1.3.3. będą działały z wersją 2.0.?
zern napisał(a):Witam
Mam problem z ulepszaniem artefaktów. Mianowicie, znalazłem już kilka "recept", ale nie mogę ich odczytać, bo kłócą się z polską wersją językową. Może ktoś dysponuje spolszczeniem, albo mógłby podesłać mi listę anomalii, do których należy wkładać artefakty.
Pozdrawiam, z.
Nitro napisał(a):
Więc zamieszczam kawalek pliku z ol 1.3 powinno pasować
"
af_medusa = zone_mosquito_bald_weak, 2.0, 30.0
af_cristall_flower = zone_mosquito_bald_weak, 3.0, 50.0
af_night_star = zone_mosquito_bald_weak, 5.0, 100.0
af_vyvert = zone_gravi_zone_weak, 2.0, 30.0
af_gravi = zone_gravi_zone_weak, 3.0, 50.0
af_gold_fish = zone_gravi_zone_weak, 5.0, 100.0
af_cristall = torrid_zone, 3.0, 50.0
af_blood = zone_mincer_weak, 2, 30.0
af_mincer_meat = zone_mincer_weak, 3, 50.0
af_soul = zone_mincer_weak, 5, 100.0
af_electra_sparkler = zone_witches_galantine, 2, 30.0
af_electra_flash = zone_witches_galantine, 3, 50.0
af_electra_moonlight = zone_witches_galantine, 5, 100.0
af_ameba_slime = zone_buzz, 3, 45
af_ameba_slug = zone_buzz, 4, 50
af_ameba_mica = zone_buzz, 5, 100
af_fuzz_kolobok = zone_no_gravity, 5, 150
af_rusty_thorn = zone_radioactive_weak, 2.0, 30
af_rusty_sea-urchin = zone_radioactive_weak, 2.0, 50
af_rusty_kristall = zone_radioactive_weak, 5.0, 100
af_drops = zone_zharka_static_weak, 3, 50
af_fireball = zone_zharka_static_weak, 3, 70
af_cristall = zone_zharka_static_weak, 5, 100
mp_af_electra_flash = zone_witches_galantine, 3, 50.0
af_dummy_dummy = zone_buzz, 4, 50
af_dummy_glassbeads = zone_buzz, 4, 50
af_dummy_pellicle = zone_death, 3.0, 75.0
af_dummy_spring = zone_buzz, 4, 50
;af_electra_pepe = zone_witches_galantine, 5, 100.0
"
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości