[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez R1FL3 w 12 Maj 2008, 12:17

Ten addon, co dodaje te bronie dla NPC'ów działa razem z "Faction change and reset". Nie miałem jeszcze ani jednego wyjścia do windy.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Reklamy Google

Postprzez MeZZerschmitt w 13 Maj 2008, 14:11

Witam wszystkich po (chyba) 2 miesięcznej przerwie. Nie było mnie ponieważ kiedy zawiodłem się na tym, że Stalker nie odpala mi się na oblivionie postanowiłem, że nie bedę w niego grał w ogóle. Na szczęście wyszedł Oblivion 2.0 i postanowiłem go sprawdzić...i co i wszystko jest w jak najlepszym porządku, save się odpalają i nie wyrzuca do pulpitu HURRA.
Tyle czasu się z tym kiedyś męczyłem (chyba wersja 1.3 Obliviona). Pamiętam, że na początku mi się nie odpalał, później spokojnie grałem w OL aż do Prypeci i potem znowu to samo kiedy musiałem zrobić reinstall. Na szczęście wyszła 2.0 i jest stabilna (przynajmniej narazie), aż chce się znowu grać:D

Wszyscy którzy mieli problemy z wersją 1.3, niech instalują 2.0 i po krzyku.

Od razu pierwsze "ale":

Czy da się z powrotem przywrócić efekt uzdrawiania poprzez bandaże?
Jednak jest to trochę denerwujące kiedy człowiek jest przyzwyczajony do tego.
Jak zwiększyć szybkość przy zwykłym chodzeniu
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Asthariel w 13 Maj 2008, 16:52

Wiem, że żeby nie widniały napisy w stlu AMK_rat itd. itp. trzeba podmienić i zmodyfikowac plik lokalizacyjny. Rzecz w tym, że go nie ma w folderze w rozpakowanym modem. Gdzie on jest? Wydawało mi się, że powinien być w configu.
Awatar użytkownika
Asthariel
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 10 Maj 2008, 18:02
Ostatnio był: 14 Lip 2009, 14:26
Miejscowość: Lisów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Postprzez bufi w 13 Maj 2008, 17:24

MeZZerschmitt napisał(a):[...]
Czy da się z powrotem przywrócić efekt uzdrawiania poprzez bandaże?

Plik:
..\gamedata\config\misc\items.ltx
Sekcja:
Kod: Zaznacz wszystko
 [bandage]:identity_immunities

Zmienna:
Kod: Zaznacz wszystko
eat_health =    0.0

Zero oznacza, że nie leczy w ogóle.
1.0 przywraca 100% życia.
Nie wiem jak jest oryginalnie, ale chyba coś koło 0.1 - 0.2
Jak zwiększyć szybkość przy zwykłym chodzeniu

Plik:
..\gamedata\config\creatures\actor.ltx
Zmienna:
Kod: Zaznacz wszystko
walk_accel                    = 17

17 jest chyba oryginalnie. Jak zwiększasz, poruszasz się szybciej.
Potestuj z wartościami 25 - 30

[Edit: poprawki]
Pozdrawiam
Image
Awatar użytkownika
bufi
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 21 Kwi 2008, 17:11
Ostatnio był: 13 Mar 2016, 01:40
Kozaki: 0

Postprzez Dawid0ss w 14 Maj 2008, 01:18

Porobiłem sobie trochę tych ulepszonych artefaktów. Naprawdę robią wrażenie. Liczby typu Bleeding -15000% czy Bulletproof Cap +20% znacznie ulepszają naszą postać :-)
Ogólnie cały mod bardzo mi się spodobał. Poprawiono te wszystkie rzeczy, które w taki czy inny sposób drażniły w podstawowej wersji gry.
Jedyne co budzi moje zastrzeżenia, to znaczne ułatwienie gry poprzez zwiększenie obrażen poszczególnych broni bez jednoczesnego podniesienia umiejętności komputerowych przeciwników. Teraz już nie trzeba nosić ze sobą tony amunicji, bo do zabicia wroga wystarczają 2 - 4 trafienia z lepszej broni. Niestety bardzo ułatwiło to rozgrywkę, gdyż NPC'y nawet nie zdążą nas namierzyć a już gryzą glebę. Wybieram się teraz to Mózgozwęglacza, gram na poziomie Hell i nie pamiętam, kiedy ostatnio zostałem postrzelony. Więc sami widzicie. Gdyby nie mutanty nie musiałbym w ogóle naprawiać pancerza.
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez MeZZerschmitt w 14 Maj 2008, 10:37

Bufi wielkie dzięki bardzo mi pomogłeś. Fachowa robota.


WyslijWysłany: Dzisiaj
Porobiłem sobie trochę tych ulepszonych artefaktów. Naprawdę robią wrażenie. Liczby typu Bleeding -15000% czy Bulletproof Cap +20% znacznie ulepszają naszą postać

Znaczy się:)....jak to zrobiłeś KarwaPL?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Nurek w 14 Maj 2008, 10:38

KarwaPL napisał(a):Jedyne co budzi moje zastrzeżenia, to znaczne ułatwienie gry poprzez zwiększenie obrażen poszczególnych broni bez jednoczesnego podniesienia umiejętności komputerowych przeciwników. Teraz już nie trzeba nosić ze sobą tony amunicji, bo do zabicia wroga wystarczają 2 - 4 trafienia z lepszej broni.

Zależy jak na to patrzeć, działa to w dwie strony - wystarczy pare kulek (a czasem i jedna) i ty też padasz. Mi np. taka sytuacja odpowiada o wiele bardziej niz coś takiego że pakujesz gościowi magazynek z kałacha na w plecy a on się odwraca i wali do ciebie. Poza tym teraz nie da się iść jak Rambo, jesli wpadniesz w grupę wrogów raczej nie masz szans na przeżycie, musisz kombinować , chować się, zdejmowac ich po jednym
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez Keldorn WistBlade w 14 Maj 2008, 10:58

KarwaPL napisał(a):Porobiłem sobie trochę tych ulepszonych artefaktów. Naprawdę robią wrażenie. Liczby typu Bleeding -15000% czy Bulletproof Cap +20% znacznie ulepszają naszą postać :-)
Ogólnie cały mod bardzo mi się spodobał. Poprawiono te wszystkie rzeczy, które w taki czy inny sposób drażniły w podstawowej wersji gry.
Jedyne co budzi moje zastrzeżenia, to znaczne ułatwienie gry poprzez zwiększenie obrażen poszczególnych broni bez jednoczesnego podniesienia umiejętności komputerowych przeciwników. Teraz już nie trzeba nosić ze sobą tony amunicji, bo do zabicia wroga wystarczają 2 - 4 trafienia z lepszej broni. Niestety bardzo ułatwiło to rozgrywkę, gdyż NPC'y nawet nie zdążą nas namierzyć a już gryzą glebę. Wybieram się teraz to Mózgozwęglacza, gram na poziomie Hell i nie pamiętam, kiedy ostatnio zostałem postrzelony. Więc sami widzicie. Gdyby nie mutanty nie musiałbym w ogóle naprawiać pancerza.
Pozdrawiam


Masło maślane, wpierw piszesz że przerobiłem moc artefaktów zwiększając ich właściwości a zaraz później że gra jest za prosta bo strzelasz raz i pada gostek :/

Więc się zastanów co wg Ciebie tworzy łatwe sytuacje artefakty które dają tyle co armorki czy realistyczne obrażenie i strach przed spotkaniem np. grupki bandytów uzbrojonych w AKSU i MP5. Sytuacja w której ładuje 3 naboje w głowę bandyty z PM nie nazwałbym realną lub ułatwiającą tak samo jak oni waląć do mnie w PM.

...gram na poziomie Hell i nie pamiętam, kiedy ostatnio zostałem postrzelony...
no to mi zaimponowałeś bo nie wiem jakimi kodami (albo trainerami) się posługujesz ale tak się po prostu nie da.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Nurek w 14 Maj 2008, 11:48

Keldorn WistBlade napisał(a):...gram na poziomie Hell i nie pamiętam, kiedy ostatnio zostałem postrzelony...
no to mi zaimponowałeś bo nie wiem jakimi kodami (albo trainerami) się posługujesz ale tak się po prostu nie da.


Wiesz, da się, tylko trzeba mieć dobrą snajperkę i zdejmowac przeciwników z daleka - wymaga to trochę cierpliwości, ale da się. Nawet bez snaperki, z samym karabinem z celownikiem optycznym - trzeba wykorzystywać przewagę odległości, przeciwnicy z daleka strzelają o wiele mniej celnie niż ty. Problem w tym że przyzwoitą snajperkę (wintorez) znajdziesz najwcześniej chyba w magazynach wojskowych , albo w podziemiach x16 (przy odrobinie szczęscia), jak nie to dopiero w czerwonym lesie (svu albo svd). No chyba że ktoś zainstaluje trader moda to biega po Kordonie z Gaussem, tylko wg mnie psuje to zupełnie zabawę.
Nurek
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lut 2008, 14:59
Ostatnio był: 27 Wrz 2023, 22:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 1

Postprzez SandFighter w 14 Maj 2008, 12:16

Nie koniecznie trzeba instalować akurat trader moda i psuć sobie całą miodność rozgrywki. Ja swojego Tradera zmodyfikowałem tak, że jesteś w stanie dostać kilka fajnych spluw jeszcze w Kordonie ale nie są to jakieś "armaty na słonie". A zmodyfikowany trader mod dostarcza więcej emocji (zmiksowałem go z repair modem i ustawiłem ceny wszystkiego sporo wyżej, dlatego nie jesteś w stanie kupić najlepszych zabawek od razu), bo trochę lepszą broń (m.in. Vintorez) jesteś w stanie dostać w okolicach X-16.

A czy ktoś zapomniał też o takiej broni jak LR-300, którego modyfikację snajperską można polecić każdemu snajperowi? Ja z niej ściągałem wrogów z kilkuset metrów a ma on kiepską lunetkę 4x :P.
SandFighter


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Postprzez Asthariel w 14 Maj 2008, 13:36

Czy da sie przywrócić poprzedni wygląd interfejsu?
Awatar użytkownika
Asthariel
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 10 Maj 2008, 18:02
Ostatnio był: 14 Lip 2009, 14:26
Miejscowość: Lisów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Postprzez R1FL3 w 14 Maj 2008, 14:04

Asthariel napisał(a):Czy da sie przywrócić poprzedni wygląd interfejsu?


Jak zainstalujesz OL 1.3
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości