Provski napisał(a):AI mnie trochę rozczarowało bo pisali, że niby ma być ulepszone a jakoś specjalniej różnicy nie zauważyłem.
AI ma problemy po ostatnich patchach. To z wersji 1.3.2 ma się nijak do tego obecnie. A to jakaś zmiana w skryptach, a to coś... Skutkiem tego jest np. wyższy priorytet na przeszukanie zmarłego 5 sekund temu kompana niż wypatrywanie zagrożenia.
Podkręcenie kilku parametrów (zwiększenie pamięci NPC, zmiana zasięgu wzroku itp.) daje bardzo dobry efekt i sprawia, że AI nie jest głupie jak but w większości przypadków.
Druga sprawa, to to, że nie ma już czegoś takiego jak true vision jak to ma się w vanilliowych stalkerach. Tutaj możesz odwrócić uwagę NPC i przeskradać się za nim, albo przejść niezauważenie przez pole walki korzystając z osłon. Normalnie skończyło by się to natychmiastowym wykryciem gdy wejdziesz w promień 30 metrów od NPC.
Odnośnie całej konfiguracji, CoC strasznie zbiło wartości wielu cyferek w configach żeby zyskać na wydajności tak, że grę odpalisz nawet na ziemniaku.