[Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez wyder w 04 Lut 2017, 00:46

Faktycznie, Misery na trzech mapach się zamknęło ale teraz przynajmniej mam je "oblatane". Może oprócz Prypeci bo tam wolałem przemykać galopem niż zwiedzać. W Zewie te trzy mapy nie zostały specjalnie zmienione i raczej beznamiętnie po nich chodzę. Kiedy dopada emisja już byle chatka nie wystarczy, trzeba założyć Złote Rybki i sprintować. W podziemiach Kruga i Żelaznego Lasu można spokojnie założyć bazę wypadową.
Nie wiem jak u Was ale u mnie jest, szczególnie na zatonie, dość pustawo. Bandytów jak na lekarstwo za to hordy monolitu z północy przyłażą, na szewczence stalkerzy się nie respią, trochę wojska łazi po leśniczówce i najemnicy w oczyszczalni. Zwiększenie w opcjach populacji stalkerów tylko namnożyło monolitu. Zwykle biegnę sprzedać towar Brodaczowi i zmykam, o wiele lepiej mi się gra już od czerwonego lasu po kordon.
A mi się marzy stalker zew czarnobyla z prawdziwymi ludźmi, może nie 200-osobowy multi bo by była straszna rzeźnia, ale kilkuosobowy tryb co-op z a-lifem.. szkoda że przy Xengine to nierealne. Swego czasu grałem w Arma2 z ogarniętymi ludźmi, tylko anomalii mi tam brakowało. No i chętnie bym wirtualnie postrzelał do ludzików produkujących pytania "poco so detektory i gdzie artefakty bo hodze i niema" :D
wyder
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lut 2017, 10:32
Ostatnio był: 02 Mar 2017, 09:03
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez tom3kb w 04 Lut 2017, 09:27

Tak zeszliście na temat Call of Misery to wczoraj wyszła wersja beta spolszczenia do testów (nieprzetłumaczone opisy artefaktów i pancerzy i sporo przegapionych jeszcze innych zwrotów) także niedługo będzie całość.

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive alex_dragon.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Diegtiarov w 07 Lut 2017, 00:16

Werejew wypuścił Warfare pod 1.4. Polecam, jeśli ktoś przegapił.
Bugi jak zawsze są, ale ten gość pracuje nad addonem dniami i nocami, więc pewnie szybko się ich pozbędzie.

http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/warfare-0181
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 19 Lis 2023, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DeadMan w 09 Lut 2017, 21:29

Gdzie są zapisywane stany gry (Win10-64bit)?
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 175
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 16 Wrz 2024, 21:15
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez wyder w 09 Lut 2017, 22:40

U mnie dokładna ścieżka wygląda tak - C:\Program Files (x86)\steam\steamapps\common\Stalker\appdata\savedgames\ i tu są pliki .dds, .scop i .scoc z twardymi zapisami i autosave
wyder
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 02 Lut 2017, 10:32
Ostatnio był: 02 Mar 2017, 09:03
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Cromm Cruac w 10 Lut 2017, 10:50

@DeadMan, otwórz fsgame.ltx z głównego katalogu gry. Ścieżka do sejwów, logów i screenów jest podana w linii $app_data_root$
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Napisze w 11 Lut 2017, 12:05

Ej ludzie odpaliłem moda na Windows 10 i mam kursor i nie mogę nim poruszać dźwięk jest a myszka jest podłączona co mam robić?
Napisze
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 20 Paź 2016, 13:59
Ostatnio był: 26 Maj 2017, 20:26
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Fanatyk w 11 Lut 2017, 18:37

Witam.

Mam pewien problem. Nie mogę rozpocząć gry, po wyborze poziomu trudności wywala mi Fatal Error.
Jako że się na tym nie znam proszę was o pomoc.

http://imgur.com/ayjLG0Z

Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Pilot w 12 Lut 2017, 01:31

Dziwne... U mnie działa.

Jako, że na modach się nie znam, ale z nich często korzystam i do tego nikt ci nie odpowiedział:

Odpalenie jako administrator, bez addonów, statyczne oświetlenie, duperele na minimum.
Reinstall CoP'a i CoC'a na inną partycje na dysku. Jak to nie pomoże, to pobierz ponownie CoC'a i powtórz.
Dokładnie w tej kolejności.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez DeadMan w 12 Lut 2017, 08:07

@wyder - dzięki, nie wiem jak mogłem to przeoczyć.
MOBO Gigabyte Aorus Elite v2, CPU Ryzen 5600x, GPU Gigabyte RTX 3060Ti 8GB
RAM
Corsair VENGEANCE RGB, DDR4, 32 GB, 3600MHz
SSD
Samsung 990 Pro Heatsink 1TB, Sabrent Rocket Q 1TB
SYS
Windows 11 Pro 64-bit
Awatar użytkownika
DeadMan
Stalker

Posty: 175
Dołączenie: 23 Wrz 2010, 15:23
Ostatnio był: 16 Wrz 2024, 21:15
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez Zwinny w 16 Lut 2017, 10:25

Warto ściągać ten mod? Jest co robić tam czy tylko puste mapy?
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

Re: [Call of Chernobyl] Nowy wielki SandBox

Postprzez fabixs12 w 16 Lut 2017, 10:53

Zwinny napisał(a):Warto ściągać ten mod? Jest co robić tam czy tylko puste mapy?

Warto jest co tam robić np:bronić bazy przed mutantami.Są nowe mutanty .Tylko po zainstalowaniu moda ściagnij patch i parę addonów ja polecam addon Arsenal Overhaul.
fabixs12
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 26 Mar 2016, 11:54
Ostatnio był: 10 Mar 2017, 16:33
Miejscowość: szczecin
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 2 gości