Mały updejt:
Jeśli chodzi o wszystkie bajery i ficzery, MISERY 2.2 jest już skończone od ponad roku. Z dużych rzeczy do wprowadzenia tak naprawdę zostały tylko poprawki funkcji demontażu broni i ostrzenia przedmiotów (jeśli ktoś nie w temacie, można poczytać o tym
tutaj). Niestety roboty z tym jest co niemiara, dodajmy do tego też masę pomniejszych spraw (łącznie cała strona A4 ciurkiem), więc niestety publikacji nie powinniście spodziewać się w najbliższym czasie.
Niech jednak dowodem na to, że pracujemy w pocie czoła, będzie to, że w ciągu miesiąca (od 11 sierpnia) mieliśmy dokładnie 23 wewnętrzne łatki. Zazwyczaj są to rzeczy czysto kosmetyczne, jak choćby opisy przedmiotów (moja działka), zmiana przybliżenia na broniach, poprawki do skryptu naprawy broni, ale były też poważniejsze sprawy, które powodowały wyloty. Nasi testerzy narzekają, że beta M2.2 jest na tyle stabilna, że nie ma za bardzo czego raportować. Potwierdzam, jest to zdecydowanie najbardziej stabilna (i w moim przekonaniu najlepsza) wersja MISERY do tej pory.
Rzeczy, które zmieniliśmy/dodaliśmy przez ostatni miesiąc (poza zwyczajnymi bugfixami i poprawkami):
1) mechaniczne przyrządy celownicze (iron sights) - pistolety nie mają w ogóle przybliżenia, snajperki mają 1,2x, zaś pozostałe bronie 1,1x;
2) dowcipy - w MISERY będą teraz dowcipy wypowiadane przez stalkerów;
3) artefakty uległy pewnym kosmetycznym zmianom, przede wszystkim w zakresie wagi, a z ich opisu będzie można znacznie łatwiej odczytać właściwości, jakie mają po włożeniu na pas;
4) nowe bronie - niech to będzie niespodzianka;
5) zmienione schowki - m.in. te schowki, w których było najwięcej dobroci, są teraz znacznie uboższe, trudniej będzie znaleźć dobry sprzęt;
6) Absolute Nature 4 w wersji MISERY jest częścią M2.2;
7) FOV - celowniki pokazują odpowiednie przybliżenie.
Jak widzicie, sporo się dzieje.