[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 18 Wrz 2016, 09:59

Ale tak szczerze to my gramy w twora stworzonego z wizji jednego człowieka któremu paru pomagało i zawsze się znajdzie coś do czego się można doczepić, ale pamiętać trzeba że gramy z własnej woli, to nie jest gra robiona pod masy tylko dla koneserów co im się to podoba, a reszta tego nawet nie tknie, kwestia leży w każdym graczu i jego upodobaniach bo mnie osobiście podstawka wogle się nie podobała, była tak prosta że na masterze kończyło się po jakiś 8h licząc zabawy z eki itp bo bez takich to nawet szybciej :E a tu jest jakieś wyzwanie, dlatego właśnie cenię sobie mody do gier bo one zawsze wnoszą coś do gry i robią je ludzie dla ludzi a nie dla kasy :E
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 18 Wrz 2016, 10:15

Koshi. Zagrałeś w ogóle w Misery 2.1.1?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 18 Wrz 2016, 11:35

Oczywiście. Nie no, za takie pytanie Piotr by cię zlinczował. :u3:
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 19:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez GajgerW w 19 Wrz 2016, 13:58

@up To kwestia gustu. Opinie na temat tego moda są skrajne :) W pierwszym TC Ghost Recon podobała mi się wysoka śmiertelność i moi żołnierze i przeciwnicy ginęli od jednego lub dwóch strzałów. W tym modzie czasem wkurza, że ty strzelasz ze spinaczy do papieru a zombiak w nocy wali heda z zardzewiałego pistoletu.

Lubię ten mod i nic na to nie poradzę, to tyle ;)
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)

Za ten post GajgerW otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mietek1986.
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [MISERY]

Postprzez Heap w 19 Wrz 2016, 16:48

Potwierdzam. Akurat lubię grać w misery, czekam na długie zimowe wieczory, i pogram sb od nowa :).
https://www.g2a.com/r/user-5791b7369b85a <-- tanie gry. Pytania na PW
(╯°□°)Tyle tutaj mam kozaków. To wszystko moje ... Mój skarb...Mój skarb...

Za ten post Heap otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Awatar użytkownika
Heap
Stalker

Posty: 178
Dołączenie: 22 Gru 2014, 13:05
Ostatnio był: 19 Sie 2018, 11:00
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 16

Re: [MISERY]

Postprzez mietek1986 w 19 Wrz 2016, 18:38

He he co do zombi to brakuje mi tych co nie mają broni ale biją dość mocno i po padnięciu wstają, ale te ząbki pasowały by do prypeci jak znalazł, tylko amunicje trzeba by wtedy liczyć nie na sztuki tylko na wiadra :E

Ale co tu gadać gra w podstawkę zajmuje jakieś max 8h a tutaj w 8h to można dopiero jakiś eki zdobyć, nie wliczając ile razy trzeba wczytywać w trakcie ;) więc przynajmniej jest co robić, tylko ta prypeć taka pusta :|

Za ten post mietek1986 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GajgerW.
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 19 Wrz 2016, 18:55

Mały updejt:
Jeśli chodzi o wszystkie bajery i ficzery, MISERY 2.2 jest już skończone od ponad roku. Z dużych rzeczy do wprowadzenia tak naprawdę zostały tylko poprawki funkcji demontażu broni i ostrzenia przedmiotów (jeśli ktoś nie w temacie, można poczytać o tym tutaj). Niestety roboty z tym jest co niemiara, dodajmy do tego też masę pomniejszych spraw (łącznie cała strona A4 ciurkiem), więc niestety publikacji nie powinniście spodziewać się w najbliższym czasie.

Niech jednak dowodem na to, że pracujemy w pocie czoła, będzie to, że w ciągu miesiąca (od 11 sierpnia) mieliśmy dokładnie 23 wewnętrzne łatki. Zazwyczaj są to rzeczy czysto kosmetyczne, jak choćby opisy przedmiotów (moja działka), zmiana przybliżenia na broniach, poprawki do skryptu naprawy broni, ale były też poważniejsze sprawy, które powodowały wyloty. Nasi testerzy narzekają, że beta M2.2 jest na tyle stabilna, że nie ma za bardzo czego raportować. Potwierdzam, jest to zdecydowanie najbardziej stabilna (i w moim przekonaniu najlepsza) wersja MISERY do tej pory.

Rzeczy, które zmieniliśmy/dodaliśmy przez ostatni miesiąc (poza zwyczajnymi bugfixami i poprawkami):
1) mechaniczne przyrządy celownicze (iron sights) - pistolety nie mają w ogóle przybliżenia, snajperki mają 1,2x, zaś pozostałe bronie 1,1x;
2) dowcipy - w MISERY będą teraz dowcipy wypowiadane przez stalkerów;
3) artefakty uległy pewnym kosmetycznym zmianom, przede wszystkim w zakresie wagi, a z ich opisu będzie można znacznie łatwiej odczytać właściwości, jakie mają po włożeniu na pas;
4) nowe bronie - niech to będzie niespodzianka;
5) zmienione schowki - m.in. te schowki, w których było najwięcej dobroci, są teraz znacznie uboższe, trudniej będzie znaleźć dobry sprzęt;
6) Absolute Nature 4 w wersji MISERY jest częścią M2.2;
7) FOV - celowniki pokazują odpowiednie przybliżenie.

Jak widzicie, sporo się dzieje.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny, mayer99, Mito, KOSHI, GajgerW, mietek1986.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 19 Wrz 2016, 19:39

A co z kolimatorami AR15 i Sig552c? Będą wreszcie widoczne w ciemności jak np AK Cobra? Do tego siatki celownicze M24, M21 czy Far Para są mocno "do poprawki". W kwestii marzeń przydałby się jakieś wdzianko dla Recona - bo w tej kwestii jest on nieco poszkodowany. Do tego większe mankamenty IMAO:
- Noe często ginie ten jegomość a po zespawnowaniu ni w pytę nie odpala się skrypt;
- analogicznie z Waletem i Topolem potrafią ginąć beztrosko;
- w Żelaznym Lesie często zastajemy otwarte drzwi do warsztatu testowego obiektu 62, co to powoduje - wiadomo,

To na szybko małe sugestie od fana Misery - fajnie Trikster, że zajrzałeś na forum :P ;)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 21 Lut 2024, 02:01
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 19 Wrz 2016, 19:52

Wiem, że siatki były zmieniane, ale nie wiem, czy dotyczy to konkretnie tych broni, które wymieniłeś. Wdzianek nowych brak, te, które są już w grze, są według nas wystarczające.

Jeśli chodzi o pozostałe sugestie, to robimy, co możemy, żeby je wprowadzić (przyglądamy się wszystkim trzem), ale pamiętaj, że docelowo MISERY ma być modem freeplayowym, więc bez konkretnej, ustrukturowanej fabuły. M2.2 ma być najbardziej stabilną wersją, która pozwoli na dość swobodne przejście na system open x-ray i CoC w 3 iteracji MISERY (takie przynajmniej są zamierzenia). Z tego względu naprawa takich kwestii, jak śmierć jakiegoś NPC, nie jest sprawą priorytetową. Skupiamy się raczej na AI, ficzerach, dobrych opisach, na tym, żeby wszystko było wymuskane, zapięte na ostatni guzik i bezwylotowe.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 19 Wrz 2016, 20:35

Chwila, to w tym silniku przypięcie jakiemuś NPC łatki "nieśmiertelny" nie jest aż tak łatwe pewnie, co? Nie żebym narzekał (nie zdarzały mi się takie sytuacje zbyt często), ale "dopięte na ostatni guzik i wymuskane" raczej nie idzie zbytnio w parze z "mogą wystąpić losowe zaginięcia NPCów niezbędnych do wykonania pewnych questów"... Jeżeli unieśmiertelnienie/zapobiegnięcie "ucieczkom" tych ludzi z im odpowiednich lokacji nie jest zbyt możliwe z różnych względów, to może ktoś rzuci okiem czy możliwe jest jakieś cudowne oświecenie tych samych, zespawnowanych postaci, aby były w stanie pozwolić na kontynuację zadania?

Mimo tej jednej małej sprawy, trzymam kciuki.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 19 Wrz 2016, 20:40

Z Noem jest chyba taki problem, że lubią wpadać tam szczury, i koty, przez te małe boczne dziurki w barce. Raz widziałem jak pijawka "biegła w dzrzwi", i tak dopiero jak podszedłem na 3m, to zmieniła cel.
A poprawcie ścieżki dla ostatniej misji? Trochę głupio jest mieć takie zakończenia.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 19 Wrz 2016, 20:53

Mito napisał(a):Chwila, to w tym silniku przypięcie jakiemuś NPC łatki "nieśmiertelny" nie jest aż tak łatwe pewnie, co?

Da się to zrobić skryptem – pamiętam, że ktoś o to na forum pytał. Kwestia umiejętności poruszania się po systemie :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości