Universal napisał(a):Ale zdajecie sobie obydwaj sprawę z tego, że Wasz klimat nie jest jedynym obowiązującym, a reszta to nie herezja?
KOSHI napisał(a):Pisze na sprzęcie typu 486 więc wiesz, sukces był zrobić tego posta.
KOSHI napisał(a):Z bronią kombinuje tak, ponieważ podku*wia mnie, że zdobędziesz upragnione rzeczy i nie ma motywacji mordować, bo po co, skoro walutę można zdobyć inaczej.
KOSHI napisał(a):Co do DE to wiadomo ciężka broń - zajmie więcej, np. 8 - 10 slotów, mniejsza 6, pistolet 4, magazynki 2, leki 1 czy 2. Spokojnie to można ogarnąć olewając wagę.
Microtus napisał(a):KOSHI jak na razie jako jedyny przykumał o co mi chodzi.
Microtus napisał(a):Chodzi też o to by w grze była jakaś glębia, coś co sprawi, że będziesz się utożsamiał z bohaterem.
Microtus napisał(a):Co do ekonomii to widzę, że się bardzo przyzwyczailiście do stalkerowej, dla mnie artefakty powinny być cenne w ch*j, a nie 3 magazynki za artefakt.
Microtus napisał(a):Ale to tylko mrzonki bo gra będzie o ile w ogóle będzie jak wszystkie w dzisiejszych czasach pod konsolowców, żeby można bezmyślnie postrzelać z auto aimem i uproszczonym ekwipunkiem coby można było padzikiem szybko obracać...
Broń mogłaby być całą grę jedna - nie ona stanowi o sile tytułu.
PRZEMEK ŁOWCA napisał(a):Broń mogłaby być całą grę jedna - nie ona stanowi o sile tytułu.
Uni, a chciałbyś przez całą grę biegać z Makarowem?
PRZEMEK ŁOWCA napisał(a):A tak poza tym Uni, nie polecam Day Z.
KOSHI napisał(a):Nie mówię, że handlu ma nie być, ino plecak jak w DE
KOSHI napisał(a):Prawda jest jednak taka, że tera ma być gra prosta, miła i przyjemna i najlepiej na 10, 15 godz. więc wuj z naszych rozważań, bo kto to kupi.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości