[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 22 Mar 2016, 22:08

Tak się zastanawiam, czy to nie jest lekka przesada:

Image

xD
Po "Wymianie głównych elementów" celność Tactica podskoczyła tak, że omal się nie poplułem. Czy tak ma być, bo szczerze powiem nie chcę tego na maksa ulepszać :D

Ale tak na serio, zaczynam grę z modem (wprawdzie drugi raz, ale tym razem "rozumiem" sens moda) i mam kilka pytań:
1.Wziąłem zadanie od Czapajewa na zabicie jakiegoś najemnika. Z tym najemnikiem się dogadałem i nie zabiłem go. Kiedy wracam po nagrodę i zbliżam się do przywódcy bandytów, stają się wrodzy. Jak ukończyć to zadanie?
2.Na czym polega działanie utylizatora?
3.Czy dawanie mechanikom niepotrzebnej broni daje jakiś konkretny profit? Bo dąłem mu (Kardanowi) około 50 części zamiennych, ale większej różnicy cenowej nie widzę.
4.Jeżeli dobrze myślę, to nowe bronie u handlarzy pojawią się wraz ze wzrostem rangi? Mam jakieś 260pkt i jak na razie widziałem D' Eagla z celownikiem.
5.Kupiłem u Sowy info o narzędziach i powiem szczerze, że się zdziwiłem - jedne są na Zatonie, drugie na Jupiterze a trzecie w Prypeci (chętnie bym "skalibrował" Tacticala :E ). I tu pada pytanie - do Prypeci dostanę się w trakcie wypełniania fabuły, tzn. nieprędko tam będę się mógł dostać?
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Mar 2016, 22:32

1. Nie wiem, zwykle wchodziłem do bazy Czapajewa, kładłem tam C4 i wysadzałem w powietrze w trakcie misji od Miecza :)
2. Wrzucasz wszystko, czego nie potrzebujesz, czego nie sprzedałeś i za jakiś czas sprawdzasz go znowu, wtedy dostajesz kasę, zwykle grosze, zależne od szpeju.
3. Zwykle to daje to, że możesz z 10 razy ulepszyć danego gnata, nie wiem dokładnie.
4. Bez znaczenia chyba.
5. Narzędzia tworzą się randomowo o ile dobrze pamiętam. A od fabuły to nie wiem, gdzie dokładnie jesteś.
Image
Image

Za ten post Adam otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 22 Mar 2016, 22:39

Jestem na początku Zatonu, właśnie mam problem z zadaniem Ważna informacja, gdzie muszę znaleźć artefakt. Opis mówi, że muszę sprawdzić bagno z helikopterem i Tartak. Obleciałem obydwie miejscówki (z detektorem) i nic. Znalazłem tylko teleport :)
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Adam w 22 Mar 2016, 23:00

No to kochany, początek Zatonu w SGM to początek Zewu Prypeci, także daleka droga. Hm w Twojej wersji moda powinien być przy helikopterze, bo w innej wersji moda był tylko na Tartaku.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Imienny w 22 Mar 2016, 23:02

Co do misji na najemnika - masz 3 rozwiązania:
1. Zamykasz się z gościem w pomieszczeniu, wybijasz go i jego załogę, przeszukujesz trupy po czym GPS przewodnikiem uciekasz do bazy bandytów.
2. Używasz C4, którym co dziwne wytłukłbyś stalkerów bez ryzyka na ostrzał z ich strony. W ogóle zabicia z C4 wymagają poprawki, bo jak raz przy użyciu tej broni przerwałem transakcję w Leśniczówce, to lider stalkerów stwierdził, że byłem bezużyteczny. :/
3. Gadasz z najemnym, ocalasz mu życie. Jednak wtedy jedyne co z bandytami z Leśniczówki możesz zrobić, to ich wytłuc.
Innych rozwiązań raczej nie ma.

Co do części - Po uzbieraniu bodajże 80 części powinien pojawić się jakiś profit związany z naprawą. I wpis do PDA.
Co do rangi - wpływa ona na asortyment. Sprawdziłem to raz - przypadkowo. :/
A do Prypeci trafisz w ramach fabuły z Zewu Prypeci, więc jeśli trafią ci się tam zaawansowane lub co zgroza podstawowe, to bieda.

ps. Jeśli uważasz, że tak ulepszony AK taktyczny to lekka przesada, to nie trafiłeś jeszcze na OICW. ;)
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 07 Lis 2024, 18:57
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 23 Mar 2016, 00:23

Ja raz znalazłem jakiegoś Abakana M2 (czyli zwykły z jakimiś ulepszeniami) i miał taką samą celność. Fajnie się strzela: 40-nabojowy (po ulepszeniu) magazynek i wszystko leci w punkt. :)
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez lehoslav w 23 Mar 2016, 08:07

Przede wszystkim mechanicy potrzebują części do wykonywania modyfikacji sprzętu, więc noszenie im gratów jest konieczne, jeśli chce się modyfikować sprzęt.
Dozymetry: Gamma-Scout Rechargeable, Berthold LB 133-1, SV500, FH40T, KSMG1/1M, Терра МКС-05, Graetz X50ZS, RSA 64D, DL-Messer 6150, DP66M, ДП-5В, RAM-60A, RAM-63 (miernik scyntylacyjny α, β, γ), RWA 72 M, Graetz EDW150, KOS-1, FAG FH41, EKO-D, Radiagem 2, Rados RDS-110, Thermo SVG 2, PDMR82, an/udr-13, Стора-ТУ, PM1603A, PM1621A
W Zonie: 5 razy (16 dni)
Awatar użytkownika
lehoslav
Tropiciel

Posty: 360
Dołączenie: 03 Lut 2014, 12:34
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 15:34
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 84

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 29 Mar 2016, 20:56

Kurde, mam pewien problem z zadaniem Dywersja Alfy: kontynuować poszukiwanie ładunków. Znalazłem ładunek na stacji Janów i w bunkrze naukowców. I tutaj stoję z zadaniem, bowiem nie ma śladu ładunków na Posterunku, w bazie Najemników, także w bazie Świtu. Bomby nie ma także na Leśniczówce. Nie wiem gdzie szukać, bo właśnie te lokacje były "zaludnione" (nie liczę już Magazynu podstacji, bo tam pewni też ich nie będzie). Wie ktoś gdzie mogą być, lub ile jest bomb? To troszkę jak szukanie paki na A :P

EDIT
Ok, nie było problemu - minimapa rzecz święta w Stalkerze
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ilbe2 w 25 Kwi 2016, 12:36

Mam problem, po przejściu na Zaton dojściu do Skadowska i przyjęciu tam wszystkich możliwych misji znikły mi wskaźniki misji pobocznych, został tylko żółty/główny. To jest jakiś błąd i pomoże wczytanie poprzedniego sejva, czy potrzebny zapis sprzed wejścia na Zaton?

edit.
Przejście poziomu od nowa pomogło.
ilbe2
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 25 Kwi 2016, 12:32
Ostatnio był: 11 Maj 2016, 09:02
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 30 Kwi 2016, 14:16

Witam, moja frustracja z SGM zaczyna sięgać zenitu... Powiedzcie mi skąd mam ściągnąć SGM 2.2 PL z dodatkami takimi jak gun pack, ulepszona alpha itp? Szukałem i albo linki wygasłe albo po angielsku lub linki wygaśnięte...
EDIT: Dobra znalazłem, ściągnąłem gram ale broń z gun packa ma dziwne nazwy np st_wpn_p90_name
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez trolololo w 30 Kwi 2016, 17:11

Może to być wina języka : Mod robiony pod Angielskiego Stalkera, może wymagać jego wersji językowej.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez DonTheWolfVonPI w 30 Kwi 2016, 18:54

Z tego co widzę user StarkerCell posiada sgm 2.2 PL i gun addon, u niego wyświetlanie jest prawidłowe co pokazuje screen pare odpowiedzi temu
EDIT: Można prosić o link do gun addona?
EDIT2: Po lekkim przeanalizowaniu plików wynika, że gra nie czyta tego co jest w pliku który odpowiada za nazwy i opisy
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości