[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 17 Cze 2015, 21:23

@ Imienny
Reconem zagrałem raz, po pół godzinie miałem dosyć i wróciłem do snajpera i tak już zostało.

Ciekaw jestem czy w Misery kiedykolwiek pojawią się jeszcze jakieś dodatkowe opcje craftingu jak z tym pieczeniem np tworzenie ładunków, dodatkowe żarcie.
Pewnie nie a szkoda bo byłby to jakiś dodatek. :-)

Btw sporo tych zmian :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 18 Cze 2015, 13:40

łe, wszyscy grajo snajperem.

Nigdy nie będziecie wiedzieć ile wart jest każdy papieros i jak świetnie smakuje z dodatkowymi bonusami.
Recon master race. :E
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 18 Cze 2015, 14:55

Przyznam, ostatnio dość długo grałem Zwiadowcą. Nie żebym ogólnie narzekał na klasę jako taką - ale dla mnie bardzo problematyczna była jego niewielka ładowność... W płaszczu i z trzema kaemblakami trzeba było mi przy noszeniu nieco większej ilości sprzętu się podpierać różnymi drugami... A także mam pewno wrażenie, że w Ekologu z pięcioma kaemblakami jednak większą wytrzymałość ma Szturmowiec pomimo tego, że to Zwiadowca powinien mieć lepsze profity z kombinezonów z zamkniętym obiegiem powietrza...
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 18 Cze 2015, 15:49

Ja tam na zwiadowcę nie narzekam. Gdyby nie fakt, że ma - z wyjątkami - obsługę strzelb na miernym, to byłaby moja ulubiona. Ma on jednak kilka bardzo dobrych broni na poziomie osbługi dobrym (FAR-15 Wersja Specjalna oraz OC-14 Groza, FN FAL Para - z pistoletów nie korzystam, bo mi nie przypadły do gustu :P ). Od kiedy mam The Armed Zone 1.7.4 moją ulubioną giwerą jest AK-110 ze względu na pojemny magazynek, solidny nabój (ten sam, co do AK 74/2) i stosunkowo mały podrzut. :P Sieje on śmierć i zniszczenie wśród wrogów Majora. Chociaż nie jest aż tak dobry, jak ulepszony na max w Sigerous 2.2 OICW (giwera lepsza od wszystkiego, co kiedykolwiek widziałem. Może jego dodać :?: ).

Klasę snajpera lubię za dobrą obsługę KSWK i WSSK, które zarąbią niemal wszystko co w Zonie jednym trafieniem w byle jaką część ciała. ;)

Niemniej czekam na kałacha, który ma się pojawić w Misery 2.2 (korzystałem z niego w Priboy Story i byłem zadowolony). Dodatkowo cieszy mnie fakt optymalizacji - mam dodatkowo nadzieję, że tryb stealth może wypadnie lepiej niż w wersji 2.1.1 :)

edit: 350 post :P
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: Wczoraj, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 18 Cze 2015, 17:12

Recon master race.
Może jakiś banner do podpisu? :D
A serio, nie umiem snajperzyć. :P

Mito, bo zwiadowca to ćpun - dragi to podstawa tego setu - brak kar i bonusy za ćpanie; stamina a nie podnoszenie maksymalnego udźwigu
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Imienny w 19 Cze 2015, 14:02

@up
Ja jakoś bezproblemowo "snajpowałem" z klasą Zwiadowcy - chociaż z drugiej strony był to KSWK, gdzie wystarczy trafić w korpus nawet gościa w egzo (sprawdzone) i pada (analogicznie działa WSSK, ale on jest taki cichy i nie czuć jego mocy :P ). Tylko nibyolbrzym się opiera, bo trzeba z 5-7 pocisków na niego, na chimerze nie sprawdzałem. W pozostałe mutanty wystarczy trafić, chociaż może nie być to łatwe. (nie polecam na rodenty i pijawki, bo stracicie tylko nerwy i drogie naboje przy okazji zużywając broń).

Obecnie przesiadłem się na szturmowca i idę testować AK-110, jedną z moich ulubionych broni w Misery :P

Jakby potrzeba było save z freeplay, klasa zwiadowcy z doborowym sprzętem (Misery 2.1.1 + The Armed Zone 1.7.4 + Tłumaczenie The Armed Zone), proszę: http://sendfile.es/pokaz/396091---c43A.html

Przy okazji pytanie - jak poprawić poniższy mankament:
Image

Dodatkowo jeszcze jedna drobnostka (spoiler - dotyczy ewakuacji):
:

Striełok przed przejściem obok szkoły postanowił pobiec sobie do Kina Prometeusz i z powrotem, co wprowadziło mnie w lekką konsternację.
Ostatnio edytowany przez Imienny, 19 Cze 2015, 15:25, edytowano w sumie 1 raz
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: Wczoraj, 01:18
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: [MISERY]

Postprzez PainChiller w 19 Cze 2015, 15:24

Imienny napisał(a): na chimerze nie sprawdzałem.[/spoiler]


Chimera z VSSK Pada na 1 strzały w łeb(ten większy), lub 3 gdziekolwiek.

propo klasy. tak - snajper najlepszy. dla przykładu

Żelazny las

Assasult - około 10 minut, 3 zgony
Recon około 20 minut 5 zgonów
Snajper - około 5 minut. brak zgonów

Jupiter

Assasult (2 dni) około 3 Godzin - co najmniej 20 zgonów
Recon około Godziny - 8 zgonów
Snajper około Godziny - 4 zgony

Snajper dobry na mutanty (głównie psioniczne np: - kontrolery można zabijać, zanim zacznie działać ich magiczne sapanie)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 19 Cze 2015, 15:44

Generalnie to przy odpowiednich umiejętnościach własnych gracz może korzystać każdą klasą z broni każdego typu każdą klasą, ale do tego trzeba mieć nieco wprawy :P

Akurat taka skuteczność snajpera zależy od stylu grania - jeżeli ktoś gra rzeczywiście jak snajper, to oczywiste jest że taktyka dalekodystansowa pozwala mu zastrzelić wroga zanim ten go zauważy. Mutanty muszą atakować gracza bezpośrednio, psioniki za to muszą podejść na określoną odległość. W przypadku ludzi jest dość podobnie, tylko że z odległością zmniejsza się ich celność. Dlatego taktyka snajperska jest dość skuteczna i nie naraża użytkownika na zbytnie ryzyko.

Poza tym, proszę uwzględnić to, że klasa w Misery jest tylko zestawem profitów/kar i właściwie nijak się ma do stosowanej przez gracza taktyki.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 19 Cze 2015, 17:38

Imienny napisał(a):Przy okazji pytanie - jak poprawić poniższy mankament:
Image

Pisałem ci na SB – sprawdź, czy w configu są podane poprawne animacje dla modelu. Może np. config został stary, a model jest nowy i gra się nie wysypuje, bo znajduje, co chce, ale w grze wygląda jak wygląda.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Bubinsky w 21 Cze 2015, 20:46

A mi akurat najlepiej gra się szturmowcem, chodź teraz przechodzę reconem. Po prostu nie ma problemu którego nie da się rozwiązać podlufnikiem :E ( Na nibyolbrzyma granat + długa seria starczy ). Snajper jako klasa nie jest przystosowany do podlufnika więc to zuo :E . A tak poważnie to dla mnie najpoważniejszy z nim problem jest taki że jak masz optykę dzienną, to masz problem w nocy, robisz nocną to w dzień nic przez to nie widać. Snajperek gdzie da się zmieniać optykę to, jak kojarzę, praktycznie nie ma ( coś oprócz SWD alternatywny ? )
Bubinsky
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 24 Maj 2015, 21:05
Ostatnio był: 25 Kwi 2016, 00:11
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez majeros w 22 Cze 2015, 00:00

Snajper nie jest przystosowany do podlufnika? Ja na Jupiter pamiętam snajperem zabrałem ulepszony na maxa Bułat (średnia sprawność w takim kombinezonie dla snajpera jak pamiętam), granatnik rewolwerowy, M4 (z submoda TAZ) z granatnikiem, strzelbę i M24 jako snajperkę bodajże, aż miło się z Bulldoga i podlufnika strzelało do 3 kontrolerów, "setki" zombi, dwóch chimer, nibyolbrzyma, kilku połamańców, stada pijawek, burera i dwóch poltergeistów, o psach już nie wspominam. Jupiter to najbardziej posrany za przeproszeniem poziom w Misery jaki do tej pory gdziekolwiek spotkałem, byłem martwym Stalkerem z 10 razy minimum. Pamiętam, że dźwięk w grze wtedy wyłączyłem, bo nie mogłem wytrzymać już ciągłego piszczenia od mocy psionicznych i darcia mordy amatorów stalkerskiej krwi :D Jak dla mnie klasa postaci to po prostu zbiór profitów i kar do używania danego ekwipunku, z profitów możesz korzystać, a kary możesz przeboleć, grasz jak chcesz. Ja osobiście wybrałem snajpera, bo lubię taki styl gry, Ghillie i jazda naprzód. Spokojnie czyszczę bardziej widoczne lokacje z daleka przy użyciu wyciszonego Dragunova (od Żwawego) lub AWP (z TAZ), a potem zbieram szpej z ubitych wrogów. Robię sobie np. w Ghillie zwiad przed wykonaniem zadania, żebym wiedział czego się muszę spodziewać, a potem zakładam Bułat, M12 na łeb, biorę w łapę karabin szturmowy z granatnikiem, zawieszam na plecach AWP, do plecaka pakuję Protectę i ruszam w bój :)
Co do optyki to nie lepiej postawić na noktowizor z hełmu/kombinezonu + UPD i baterie niż chrzanić się z ulepszaniem optyki karabinu?
majeros
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 07 Wrz 2014, 20:12
Ostatnio był: 06 Lut 2016, 03:46
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 22 Cze 2015, 00:25

@ Bubinsky

Majeros ma racje, lepiej nie dotykać noktowizora w karabinie i postawić na noktowizor w hełmie.
Dlaczego ? Ponieważ one sie najzwyczajniej wykluczają, czyli jak zrobisz maksymalny upgrade broni oraz hełmu a potem trafi ci sie wypad w nocy to po włączeniu widzisz obraz w nokto ale po wycelowaniu robi sie czarna dupa.

Ktos z ekipy Misery mi to kiedyś tłumaczył.
Nie pamiętam co konkretnie to powoduje ale sporo mnie nerwów kosztowało znalezienie kolejnego M14 bez upgradu, a to był mój ulubiony karabin, no przynajmniej przed znalezieniem SIGa :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości