przez Guy w 14 Mar 2015, 19:52
Nie chcę bezproduktywnie jęczeć, ale 1), gdy pytałem o AA2 jakiś czas temu, dowiedziałem się że przy statycznym oświetleniu powinienem móc grać bez problemów, a 2), do tej pory gra była stabilna (relatywnie, jak to Stalker). Z drugiej strony, log błędu twierdził że:
FATAL ERROR
[error]Expression : Ran out of memory
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 356
[error]Description : D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), D3DX_DEFAULT,D3DX_DEFAULT, IMG.MipLevels,0, IMG.Format, D3DPOOL_SYSTEMMEM, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0,&IMG,0, &T_sysmem )
[error]Arguments : i:\dom\stal\gamedata\textures\wood\wood_old_iov.dds
stack trace:
"Ran out of memory". Hm.
Blah blah, coś mądrego.