[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 10 Mar 2015, 08:24

Niestety, spis ten nie zawiera tego, czego mi potrzeba. No nic, whatever, dowiem się gdy zagram.
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 10 Mar 2015, 18:08

Tylko czytaj uważnie to, co napisaliśmy w instalatorze, by potem nie było niepotrzebnych pytań.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Guy.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 12 Mar 2015, 19:03

Coooooo!1!1!1??1! Ja żem klikał ciongle ,,next" gdym insalował i gra mnie nie działa! Co jesz!?!?11!?

Nie, aż tak tępy nie jestem. Mam parę pytań a propos zbalansowania gry. Gram w AA2 na poziomie trudności Stalker (tak, tak, lamus ze mnie, whatever) i zastanawiam się czy to normalne że przeciwnicy mają tak sokoli wzrok po ciemku? Gra w nocy staje się udręką, gdy ja nie widzę niczego, a przeciwnicy nie tylko widzą mnie zawsze, nieważne czy korzystam z latarki czy nie (noktowizor, przynajmniej ten podstawowy, jest g... niewiele wart). Zastanawiam się w czym tkwi problem. Czy NPCe dostali nadludzkich mocy, czy noc jest u mnie zbyt ciemna? Jeśli jest, co może być powodem? Złe ustawienia? Jasność, gammę itp. mam wyśrednione. Gram na niskich ustawieniach, rozdzielczość 1280x768, z włączonym dynamicznym oświetlaniem obiektów.

Drugie pytanie. Nie do końca rozumiem działanie antyradów. Czy normalny jest spadek żywotności po ich zażyciu? Wcale nie ułatwia to życia, zwłaszcza gdy jestem napromieniowany i ranny.
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez HitFan w 12 Mar 2015, 19:44

Guy napisał(a):Drugie pytanie. Nie do końca rozumiem działanie antyradów. Czy normalny jest spadek żywotności po ich zażyciu? Wcale nie ułatwia to życia, zwłaszcza gdy jestem napromieniowany i ranny.

Chyba to miało oddać ból związany z wbijanem sobie strzykawki
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 12 Mar 2015, 20:33

Dokładnie tak - lekki ból, oszołomienie i dezorientacja. Takie tam bzdurki. ;)

czy to normalne że przeciwnicy mają tak sokoli wzrok po ciemku?


Niestety, w Stalkerze to odwieczny problem. Oczywiście jest to do wyregulowania poprzez edycję odpowiednich luminocity_factorów, ale to wymaga ogromnej ilości testów i nie daje gwarancji poprawnego działania w rożnych sytuacjach. W ogóle, w AA2.1 to działa różnie, bo na wielu gameplayach gracze przeszli przez cały Agroprom zdejmując trepów z tłumika bez wszczęcia alarmu. Mi również to się udało.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 13 Mar 2015, 21:49

Z tą różnością to prawda. Czasem przeciwnicy strzelają jak olimpijscy mistrzowie, czasem, no, normalnie. Być może mogę sobie przynajmniej jakoś rozjaśnić noc w grze, tak by wyrównać swoje szanse?

P.S. Nieźle z tym Agropromem. Mnie poszło tam gorzej niż kiedykolwiek - wszyscy stalkerzy zginęli, samemu musiałem wybić połowę wojskowych.

- - -

Drobnostka, jestem ciekaw jednego z utworów w modzie. Main Theme 4 - skąd wzięliście ten (prawdopodobnie) chóralny śpiew dochodzący jakby ze starego radia? Nagraliście sami czy pożyczyliście skądś? Bardzo mnie to intryguje.

Uwagi moderatora:

Ale nie dublować mnie postów, zedytuj stary i podbij temat (przycisk na dole strony). - Wheeljack
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 14 Mar 2015, 19:41

(Przepraszam za kolejny post pod postem. Rzecz w tym, że nie mogę zedytować ostatniego, być może z powodu edycji przez moderatora)

Eh... mam problem z AA2. Nagle, od dziś, gra zdecydowała że będzie się wykrzaczać przy próbach robienia quicksave'ów i wczytywaniu poziomów. Nie jest to spowodowane zapchanym PDA. Miałem w nim dziś od dwóch do czterech zadań, poza tym gra wysypuje się w inny sposób niż gdy winny jest PDA - zamiast crashu i informacji o błędzie silnika... po prostu następuje crash (jako dodatek-ciekawostka, wszystkie okna które miałem otwarte w Windows, a jest ich kilka, samoczynnie zmniejszyły się).

Jakieś pomysły? Pod spodem wypiszę swój sprzęt komputerowy. Średni, ale wystarczy do dobrej gry na średnich niższych ustawieniach. Dodałbym log błędów, lecz gdy próbuję, dowiaduję się iż ,,Rozszerzenie log jest zabronione". Nie rozumiem, mówcie po ludzku...

Windows 7 Premium, 32bit
Intel Pentium Dual CPU E260, 1.80GHz
Nvidia GeForce GT 240 (chyba...)
2GB RAM
Ostatnio edytowany przez Guy, 14 Mar 2015, 19:49, edytowano w sumie 1 raz
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 14 Mar 2015, 19:47

Kolego, masz za słaby sprzęt na ten mod, nawet na statyczne oświetlenie. Niestety jest on wymagający i przykro mi to mówić, ale nie wróżę Ci sukcesów ze stabilnością podczas gry.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Guy w 14 Mar 2015, 19:52

Nie chcę bezproduktywnie jęczeć, ale 1), gdy pytałem o AA2 jakiś czas temu, dowiedziałem się że przy statycznym oświetleniu powinienem móc grać bez problemów, a 2), do tej pory gra była stabilna (relatywnie, jak to Stalker). Z drugiej strony, log błędu twierdził że:

FATAL ERROR

[error]Expression : Ran out of memory
[error]Function : CRender::texture_load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line : 356
[error]Description : D3DXCreateTextureFromFileInMemoryEx ( HW.pDevice,S->pointer(),S->length(), D3DX_DEFAULT,D3DX_DEFAULT, IMG.MipLevels,0, IMG.Format, D3DPOOL_SYSTEMMEM, D3DX_DEFAULT, D3DX_DEFAULT, 0,&IMG,0, &T_sysmem )
[error]Arguments : i:\dom\stal\gamedata\textures\wood\wood_old_iov.dds


stack trace:

"Ran out of memory". Hm.
Blah blah, coś mądrego.
Awatar użytkownika
Guy
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 04 Mar 2015, 21:26
Ostatnio był: 15 Mar 2015, 16:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 14 Mar 2015, 20:19

Guy napisał(a):

stack trace:

"Ran out of memory". Hm.


No i właśnie tu jest pies pogrzebany. :(
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Pangia w 14 Mar 2015, 20:23

Ale ktoś już był z takim opisem błędu i wyszło, że winna jest zepsuta tekstura z zerowym rozmiarem.
@down – aaa, to mea culpa.
Ostatnio edytowany przez Pangia, 14 Mar 2015, 20:27, edytowano w sumie 1 raz
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 14 Mar 2015, 20:25

To było co innego i tyczyło się innego moda (AA2+TS2) gdzie były alternatywne wersje celowników i jeden z nich był źle zapisany.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 1 gość