S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Dziku w 20 Lut 2015, 01:05

Powiedzmy sobie szczerze: Zaden z glownych bohaterow nie jest zbyt wyrazisty w wiekszym, lub mniejszym stopniu, co i tak nie przeszkadzalo w gameplayu (przynajmniej mi). Jaka powinna byc postac w S2? Jak sprawic, zeby bohater byl wyrazisty? Tutaj sklaniam sie ku Far Cry 3. Nigdy nie widzialem w FPSie tak szczegolowego przedstawienia postaci.
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Universal w 20 Lut 2015, 04:57

Fakt, typ z FC3 jest szczegółowo przedstawiony. Ale jednocześnie "ścieżka rozwoju" jest nieprzyzwoicie debilna, bo umówmy się - ilu nastolatków zaraz po
:

masakrze brata ucieka niczym freerunner przez las, a już kilkanaście godzin później bez oporów morduje seriami z kałasznikowa, przy czym dopiero na samym końcu orientuje się, że to wątpliwe moralnie?


Oczywiście, ani Striełok (swoją drogą dobra zagrywka CDP, że nie przetłumaczyli tego na Strzelec, brzmiałoby mało oryginalnie - a z czego zdałem sobie sprawę stosunkowo niedawno), ani Szrama, ani Diegtiarow nie są duchowo głębsi niż kałuża. Oczywiście, "dziwne" jest to, że nikt nie poznaje Striełoka oraz że Szrama nie napotyka nikogo znajomego (choć nie jestem pewien :E) łażąc po Zonie. Ale w przypadku tych dwóch części GSC udało się to jakoś zakryć listkiem figowym - Striełok jest jakiś naćpany, Szrama "ma wyje*ane", natomiast Diegtiarow, jako nowy w Zonie, mógłby wykazać trochę człowieczeństwa.

Image

Tak czy inaczej - ten obrazek podsycił moją ciekawość :caleb: Choć nie liczę, że to faktycznie S2 #niewiernytomasz4815
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.

Za ten post Universal otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kaczor_1991.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kaczor_1991 w 20 Lut 2015, 10:09

Skąd wyciągnąłeś ten obrazek? Jest świetny, ale może jego źródło coś o nim powie?
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Universal w 20 Lut 2015, 10:14

https://www.facebook.com/StalkerPL/phot ... =1&theater

Facebook/stalker.pl - zapomniałem podpisać. Nic nie ma, jakby było, to bym napisał. Muszą mieć jakieś "lewe" źródło, bo TinEye i Google nie znajdują nic podobnego :E

:arrowd: ;___; (spodziewałem się moda)
Ostatnio edytowany przez Universal 20 Lut 2015, 12:01, edytowano w sumie 2 razy
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Lis 2024, 11:31
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Iwaszka w 20 Lut 2015, 11:50

kaczor_1991 napisał(a):Skąd wyciągnąłeś ten obrazek? Jest świetny, ale może jego źródło coś o nim powie?

Przecież to jakiś render i to jeszcze z podstawowymi modelami ze Stalkera.
Wystarczy spojrzeć na te kombinezony i AKS74U - przedpotopowa, mała ilość polygonów.

Tylko twarze lepiej wymodelowane i tekstury hi-res.

Dziku napisał(a):Powiedzmy sobie szczerze: Zaden z glownych bohaterow nie jest zbyt wyrazisty w wiekszym, lub mniejszym stopniu, co i tak nie przeszkadzalo w gameplayu (przynajmniej mi). Jaka powinna byc postac w S2? Jak sprawic, zeby bohater byl wyrazisty? Tutaj sklaniam sie ku Far Cry 3. Nigdy nie widzialem w FPSie tak szczegolowego przedstawienia postaci.

W Far Cyr 3 jak i 4 jedynymi dobrze rozpisanymi i fajnie przedstawionymi postaciami są Vaas i Pagan.
Natomiast te gimbusy którymi kierujemy przez grę to porażka. Granie jakimś ciulem, retrospekcje z imprez, palenie pola marihuany przy duPstepie, tatuaże. W FC4 było tego mniej, ale i tak czułem się głupio grając tym typkiem.

Na + jest to, że nasza postać gada, odczuwa emocje itp. Ale to, że zachowuje się jak typowy gimbus z armii :meesh: niszczy cały potencjał. Gdyby panowie i panie z Ubi dojrzalej dopracowali głównych bohaterów było by fajniej i ciekawiej. No ale nie ma się co dziwić, produkt masowy w postaci współczesnej gry jest kierowany właśnie do gimbazy - a ich jara palenie pola marihuany przy duPstepie bo czują ten bunt i moc destrukcji której w realnym życiu nie zaznają poza powrotem mamy z wywiadówki.
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 695
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 16:19
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez kaczor_1991 w 20 Lut 2015, 17:30

Nie odkryłeś ameryki z tym, że to nie screen z gry Iwaszka. Ale zakładając, że zaczynają generalnie od prawie że zera (wiadomo coś konkretnie co zrobiono z gotowym kodem S2? Ale chyba coś wspominali, że wiele warty niestety nie był...) to jeżeli coś powstaje to na początku istnienia gry ludzie są karmieni właściwie tylko photoshopem w przypadku każdej jednej gry - pierwsze wersje zazwyczaj zbyt zachęcające i efektowne wizualnie nie są żeby się nimi chwalić - a czymś się chwalić wypada ;]

Najgłębsze postacie i historia w grach to chyba tylko (niesłusznie niedoceniona i niezauważona na rynku) Spec Ops: The Line. Jak chcecie wyrazistych postaci i kilku momentów po których masz po prostu wyrzuty sumienia (!!!) to polecam. Całej reszcie gier daleeeko do tego i wiele oczekiwać niestety nie można.

A co do tak krytykowanej przez Ciebie w FC3 misji z paleniem pola marihuaneny: nie jaram maryśki, gimnazjum to tylko odległe wspomnienie, ale misja mi się bardzo podobała. Nie wiem czego Ty oczekujesz od gier - ja oczekuję zabawy. Właśnie wyżycia się, odreagowania po ciężkim dniu. Zamiast iść się nawalić czy dać komuś po ryju (nie żeby się jedno czy drugie... zwłaszcza pierwsze :P nigdy nie zdarzało ) wolę sie wyżyć w grze, zwłaszcza przy takiej luźnej, bezstresowej rozwałce. A muzyka reggae w tle świetnie podkreślała wesoły klimat zadania :)
Ostatnio edytowany przez kaczor_1991, 20 Lut 2015, 18:17, edytowano w sumie 1 raz
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Iwaszka w 20 Lut 2015, 18:17

Ok, nikt Ci nie zabrania cieszyć się z takich misji i gier. Spoko.
Generalnie jedni czytają Fakt i ich to zaspakaja intelektualnie, a inni nie spojrzą nawet na coś co nie jest "literaturą piękną". Skrajności, nie skrajności - wszystko jest dla ludzi.

Mi się nie podobało, choć nie powiem - przeszedłem całość i jako ogólny produkt oceniam FC3 wysoko. W FC4 było już o niebo lepiej choć też miałem ten "infantylny" posmaczek".
Osobiście wyżywam się na treningach, na ASG czy na siłowni... W grach szukam czegoś czemu bliżej do rodzaju jakiejś sztuki. Dlatego doceniam filmowość, dobrą fabułę i dobrze zarysowane postaci.
Nie wiele trzeba by to uzyskać. Stara gra - Commandos - a grając takim Zielonym Beretem aka "Tiny" czujesz kim jest koleś już po chwil ;)

Wszystko zależy czego kto szuka.
Gusta są złe i są dobre, ale dyskusja o nich nie ma sensu bo z tym jak z polityką - nigdy się nie kończy.
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 695
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 16:19
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Glaeken w 21 Lut 2015, 23:54

Universal napisał(a):Tak czy inaczej - ten obrazek podsycił moją ciekawość :caleb: Choć nie liczę, że to faktycznie S2 #niewiernytomasz4815

Ten obrazek umieściłem na fejsie wczoraj i szczerze mówiąc nie wiem skąd się wzięła plotka, że to ma cokolwiek wspólnego z S2. Otóż nie ma = http://navarobl.deviantart.com/art/Offering-494263029

Co do S2 jeżeli zdążę i będę miał czas być może już w weekend na głównej ukaże się całkiem pozytywne info w tej kwestii ;)

UPDATE: http://stalker.pl/2015/02/21/gsc-moze-powrocic-do-stalker-2/ :)

Za ten post Glaeken otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stefanous, Imienny, trolololo.
Awatar użytkownika
Glaeken
Administrator

Posty: 1034
Dołączenie: 16 Lip 2011, 17:53
Ostatnio był: 09 Mar 2024, 18:58
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 371

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez trolololo w 22 Lut 2015, 10:49

Pytanko: czy oprócz nowych mutantów mają być też stare?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez GTR w 22 Lut 2015, 12:32

trolololo napisał(a):Pytanko: czy oprócz nowych mutantów mają być też stare?


A kto ma o tym wiedzieć? Póki co nie ma żadnych prac nad S2, są tylko plany i koncepty, które w dodatku mogą się co chwile zmieniać na inne.
| Ryzen 5 5600X | 16GB DDR4 3200MHz | RTX 3080 10GB | Windows 10 Pro x64 |
nismo
Awatar użytkownika
GTR
Tropiciel

Posty: 380
Dołączenie: 13 Kwi 2013, 14:06
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 12:48
Miejscowość: Nordschleife
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 76

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Czipi w 22 Lut 2015, 13:26

Były animacje dla (nieco różniącej się wyglądem od tej, którą znamy do tej pory) pijawki do STALKERa 2, poza tym wszystkie te mutanty to swego rodzaju "ikony" marki. Nie widzę, więc powodu by usuwać je z gry. Inna kwestia, że modele i tym podobne pierdoły mogą ulec nieznacznym zmianom, ale jak na moje nie ma opcji, żeby wywalili mutanty, które się sprawdziły w każdej części gry.

To tylko gdybanie, bo mogę się założyć o flaszkę, że przez najbliższe 2 lata nie ma co liczyć na to, że STALKER 2 zawita na naszych półkach, a jeśli tak będzie, to gra okaże się potwornym chłamem. Wierzę w możliwości studia, ale zrobienie dobrej gry najzwyczajniej w świecie wymaga czasu. Zwłaszcza, jeśli mowa o środowisku 3-D, w którym jeszcze odwzorowuje się obiekty z realnego świata. Niemniej jednak, wieść o powrocie studia do branży, bardzo cieszy. :E

Może do tego czasu uda mi się uzbierać na sprzęt, który dźwignie instalator do STALKERa 2. :suchar:
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 361
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 00:00
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 51

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Nieznajomy X w 04 Mar 2015, 20:15

Universal napisał(a):Oczywiście, ani Striełok (swoją drogą dobra zagrywka CDP, że nie przetłumaczyli tego na Strzelec, brzmiałoby mało oryginalnie - a z czego zdałem sobie sprawę stosunkowo niedawno), ani Szrama, ani Diegtiarow nie są duchowo głębsi niż kałuża. Oczywiście, "dziwne" jest to, że nikt nie poznaje Striełoka oraz że Szrama nie napotyka nikogo znajomego (choć nie jestem pewien :E) łażąc po Zonie. Ale w przypadku tych dwóch części GSC udało się to jakoś zakryć listkiem figowym - Striełok jest jakiś naćpany, Szrama "ma wyje*ane", natomiast Diegtiarow, jako nowy w Zonie, mógłby wykazać trochę człowieczeństwa.

Eee, Striełok to najzajebistsza postać z gier jak dla mnie. Utożsamiłem się z tym typem jak sku*wysyn i był to jeden z powodów dla których tak bardzo lubię Cień Czarnobyla.
Wiesz, nie wiem jak ty, ale ja lubię jak w grze nie jest wyjaśnione wszystko o głównym bohaterze którym kierujemy, mamy jakiś ogólny zarys postaci, a resztę jej cech można sobie dopowiedzieć samemu, co pozwala bardziej utożsamić się z nią. A gdzie jak gdzie, ale w grach komputerowych ma to szczególne znaczenie w całej rozrywce, przynajmniej dla mnie.
A sam Striełok, mamy pokazane jaki miał cel i jego wcześniejsze przeżycia, mamy ukazane że jest stalkerem o nadprzeciętnych umiejętnościach, nawet podczas jego zachowań w trakcie zabawy, np. jak skromnie odpowiada na pochwały za wykonane zlecenie, jak podchodzi na chłodno do sytuacji w których inni stalkerzy trzęsą portkami, nie boi się odwiedzać samotnie niebezpiecznych miejsc.
Nie lubię przypadków jak w zachodnich grach, gdzie mamy pokazany cały życiorys bohatera od małego gówniarza i wszystkie jego sekrety. Przecież w to sie grać nie chce...
A sama ksywka... bardzo konkretna i powiązana z jego zdolnościami. Nieoryginalna? W sumie wolę konkretną ksywkę, która przychodzi łatwo do głowy i mogłaby być użyta w realu niż jakieś wymyślne, nierealne imiona jak w innych grach. Striełok to Striełok, proste i treściwe, a jak miał się nazywać? Miszka czy jakoś jak inni zwyczajni NPC to byłoby za mało poważne jak na stalkera tej klasy, legendę Zony. To jak? Predator? :E

Sorry że trochę offtop, ale musiałem stanąć w obronie mojej ulubionej postaci komputerowej i tyle :E
Miarą Twojej wartości są Twoje zasady.

"jak przyjaźń to do śmierci i nigdy na odpie*dol"
O.S.T.R.

"co zrobić, by uczciwie zarobić, co zrobić, by nie wyj*bać szefowi, co zrobić, kiedy szefem jest kobieta, wyj*bać kobiecie to wielki nietakt"
Metrowy

Nieznajomy X
Wygnany z Zony

Posty: 310
Dołączenie: 15 Wrz 2014, 21:30
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 14:33
Miejscowość: Koszmary moich wrogów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości