Cieszy mnie pozytywne rozwiązanie sprawy - tu Misery sprawia się dobrze, bo w końcu poltergeist jest liczącym się wrogiem, a nie słabą przeszkodą (choć powstaje pytanie, czy nie jest za mocny).
Co do The Armed Zone - Po jego instalacji jakoś nie czułem przesytu uzbrojenia - w moim odczuciu była to zmiana była na plus, ponieważ jest w czym przebierać u handlarzy oraz wrogich stalkerów. Najnowsza wersja to 1.7.4 + łatka dotycząca GP100.
Dla każdej klasy nowa ciekawa broń się znajdzie (obecnie gram szturmowcem i znalazłem AK-110 oraz M249 EOTech, które w warunkach Zony sprawdzają się idealnie).
Edit: Miałem dzisiaj dość ciekawy przypadek - obok małego mostu niedaleko anomalii Betonowa Wanna zauważyłem dwie "biegające w miejscu" chimery (animacja poruszania się, a chimery nie zmieniały miejsca położenia i pomimo skutecznego ostrzału z M249 pozostawały niewzruszone). Jak do jednej z nich podszedłem na mniej niż 5 metrów, to skoczyła kawałek (nie trafiła we mnie) po czym wciąż kontynuowała "bieg w miejscu" (w analogicznej sytuacji widziałem kilka dzików i "tańczących uzombifikowanych"
). Wróży to jakiś poważniejszy błąd, czy jest to tylko śmieszna i niegroźna sytuacja, która czasem się powtarza?