SaS TrooP, po tym jak napisałeś, który katalog potrzebujesz, chętnie i szybko napisałem, że mogę go pchnąć ku Tobie, jednakże dało mi to do myślenia i zacząłem kombinować, skończyłem o 3.00 rano...
...no i wykombinowałem coś takiego...
...w pliku "lokalization.ltx" jest błąd (być może nie w nim a w pliku do którego odnosi się jeden z wpisów w "localization.ltx") - jeśli nie masz w katalogu to wrzuć do "gamedata/config/" powyższy plik, następnie EDIT (np. "notepad") i usuń wpis "string_table_includes," (jest w pierwszej linijce - usuń razem z przecinkiem na końcu) i odpal grę. Daj znać czy zadziałało (u mnie działa), jak nie to up'nę cały katalog (ale to może potrwać bo mam tylko 1MegaBit na wysyłkę a spakowany katalog ma coś ok. 195MB)
...jakiś czas później...
...haa...już do tego doszedłem...
mianowicie wpis "string_table_includes" w pliku "localozation.ltx" odnosi się do pliku "string_table_includes.xml", który w polskiej wersji znajduje się w "gamedata/config/text/pol/" natopiast w mod'zie "OblivionLost" takiego katalogu nie ma, za to jest "gamedata/config/text/eng/", który takiego pliku ("string_table_includes.xml") nie zawiera - plik ten przechowuje info o zadaniach, np. "Znajdź Striloka" czy "Zakradnij się do Sarkofagu".
zrobiłem tak: z wersji PL (bez modów) skopiowałem plik "string_table_includes.xml" do katalogu mod'a OL "gamedata/config/text/eng/" i wrzuciłem niezmieniony plik "localization.ltx" i działa, z tym że brak polskich czcionek ale nie wpływa to na stabilność gry.
....a jeszcze chwilę później....
...zrobiłem polskie fonty...
w pliku "localozation.ltx' (na górze - trzecia linijka) jest coś takiego:
"font_prefix = ;_west ;_cent"
zmiań to na coś takiego:
"font_prefix = _cent ;_west"
oczywiście po dokonaniu zmian jaki opisałem wyżej ("jakiś czas później")