maniakes napisał(a):... zatem zabieram się za mozolne wklejanie broni i innych możliwych do przeniesienia bajerów z DImas do AA2. Chyba z miesiąc mi to zajmie, bo nie ogarniam w ogóle o co chodzi z jakimiś mp-ranks co trzeba niby uzupełniać żeby się broń na levelach pojawiała a nie tylko u handlarzy, ale i to rozkminię jakoś. Po prostu granie z tak skąpym zestawem broni jaki jest w AA2 to ból, mimo całego klimatu jaki robi mod....
Cromm Cruac napisał(a):Typowy błąd niezgodności wersji. Jaką masz wersję gry?
Cromm Cruac napisał(a):Przywrócenie lektora:
Skasować zawartość Gamedata\Sounds\Characters_voice folder
OBRÓCZ:
Gamedata\Sounds\Characters_voices\scenario\bar\radio_music
Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\megafon
Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash_l
Gamedata\Sounds\Characters_voice\scenario\video\aa2_splash_r
Cromm Cruac napisał(a):ad 2. zone_map.xml (zone_map_16.xml dla monitorów panoramicznych). level_frame to ta kompaso-podobna ramka, background to sama mapa a compass to 'igła' kompasu. Przeskaluj wszystkie wartości width i height o tą samą wartość (np. x1.5), ewentualnie przesuń zmieniając x i y.
ad. 3 maingame.xml (maingame_16.xml) Ilość osób w pobliżu: tag static_pda_online, amunicja: tag static_ammo. x i y wg. uznania.
ad 4. Czasami dziwi mnie ludzka naiwność. Porównaj sobie jak wygląda podstawka a jak AA2. Naprawdę myślałeś, że mod poprawiający w znacznym stopniu grafikę, dodający w piz*u obiektów i wysokiej jakości tekstur będzie hulał jak podstawka? 30% spadek FPS-ów to i tak dobrze na to, cośmy tam nawrzucali
Zmniejsz dystans trawy lub/i FOV (przeinstaluj z nową wartością), dystans widzenia lub/i szczegółowość obiektów lub/i rozdzielczość.
Mito napisał(a):Ja bym polecał całkowicie zjechać na dół z antyaliasingiem, jeśli już tego nie zrobiłeś. Różnicy raczej niewiele, a jest to dość zasobożerna opcja.
Można też wyłączyć cienie trawy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości