[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 14 Lis 2014, 00:39

scigacz1975 napisał(a):
Edzia:

Patch na wylot na bagnach z logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_
3da\xrRender_R2\r2.cpp
[error]Line          : 330
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : alexmx\amik_emti



http://mega.co.nz/#!oBE2UJiJ!jIXDgxtWlW ... QGheWdUfIg - wypakować i nadpisać gamedatę. Powinno pomóc


przeglądaj dobrze temat
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 14 Lis 2014, 11:13

Przetrząsnąłem wszystkie fora, zastosowałem się do wszystkich wskazówek, zmieniałem na wszystkie sugerowane sposoby plik weapons.ltx, spędziłem pół nocy nad misją z oznaczeniem mutantów dla Sachorova i... nie wskórałem kompletnie nic nowego. Mutanty (z całą pewnością te do oznaczenia) nie reagują na "Strikera", misja nie sygnalizuje w żaden sposób że jest częściowo zrealizowana...Wielka kupa. Mam 2 hipotezy albo coś nie tak jest z configiem broni albo misja nie ładuje się jakby do końca - po akceptacji misji od Sacharova wyświetla się wiadomość: Oznakuj pseudogiganta w Dziczy - o chimerze i pijawce ani słowa...Walczyłem, próbowałem...poległem... :facepalm: :/ ;)

EDIT: Misja ta pomimo, że upierdliwa to jest stosunkowo ważna, bo otwiera 1 ścieżkę i po niej dostajemy zlecenie na kolejną... :(
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Kamieniarz w 14 Lis 2014, 22:21

Scigacz - link wygasłł. Jeśli możesz to podasz znowu ?
Kamieniarz
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 17 Lut 2014, 22:18
Ostatnio był: 24 Lis 2017, 01:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -40

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 14 Lis 2014, 22:42


Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kamieniarz.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Kamieniarz w 16 Lis 2014, 18:02

A właśnie - gdzie znajdę ten emiter dla doktora ? Pojawia sie po zlikwidowaniu tych wodnych zombie, czy jak ? Bo szukam i nie mogę znaleźć
Kamieniarz
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 17 Lut 2014, 22:18
Ostatnio był: 24 Lis 2017, 01:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -40

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 16 Lis 2014, 18:47

Nie wiem - jeszcze nie doszedłem. Zaglądaj tu - http://stalkerteam.pl/topic/6892-emiter ... a/?p=75276

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kamieniarz.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 16 Lis 2014, 19:58

1. A w którym momencie jest ta misja z emiterem dla Doktora?
2. Gdzie znajdę jakieś kanistry do napełnienia miotacza ognia...? Znalazłem kilka na Agropromie, ale takie których nie można było podnieść. Z butlami gazowymi nie mam problemu, z kanistrami posucha... :facepalm:
3. Co do mojego problemu z niemożnością oznakowania mutantów dla Sacharova mam 3 hipotezy:
- coś nie tak jest ze Strikerem - próbowałem coś kombinować z ammo znakującą i specjalną bronią w plikach weapons.ltx i uniqueitems.ltx - bezskutecznie;
- skrypt nie odpala się, tutaj moja wiedza pseudomodderska jest już całkowicie zbyt mała; wykonałem kilkadziesiąt prób oznaczenia mutków w różnej kolejności - wszystko na nic;
- i to najmniej prawdopodobne, zbyt mało pociągnąłem inne misje, wątek główny na etapie szukania Mahometa i 2-a nitka to X16.
Jeśli ktoś z Was będzie miał jakieś pomysły/sugestie rozwiązania mojej turbozagadki z misją oznakowania mutantów czekam z niecierpliwością ;).
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 16 Lis 2014, 21:11

Albo pobrać, wyłączyć na czas wypakowania antywira i wypakować jeszcze raz moda - http://stalkerteam.pl/topic/5641-proble ... a/?p=59101

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kamieniarz, mayer99.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 18 Lis 2014, 01:03

Nie mogę pobrać AA+TS2, 1-y part przy próbie rozpakowania wywala: nieznany błąd... 3 razy próbowałem ciągle to samo. Wcześniej tego problemu nie miałem... :facepalm:
Kamieniarz, co do emitera dla Doktora na bagnach szukaj tu:
:

ss_artur_11-17-14_23-29-19_(swamp).jpg

Sam emiter leży w trzcinach pośrodku pomiędzy ruinami 3 domków.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 26 Lis 2014, 16:57

Ponieważ mod powodował wiele problemów postanowiłem go dopracować. W związku z tym:
- Przywróciłem lokalizację spawnu amuletów i innych znajdek z poprzedniej wersji TS2. Teraz pojawiają się w tych miejscach gdzie były przed wprowadzeniem dodatku Final Update. Poza tym, pośrednio, pozwoliło to na znaczące ograniczenie wpadania przedmiotów w tekstury.
- Dodatkowo zmieniłem również niektóre elementy rozgrywki - np. testerzy narzekali na możliwość znajdowania artów przy pomocy detektorów - teraz każdy detektor pozwoli odnaleźć każdy artefakt, ale najprostszy tylko sygnalizuje dźwiękiem, zaawansowany pokazuje orientacyjną lokalizację na minimapie, elitarny pokazuje artefakt punktowo. To samo jest z detektorami anomalii - zaawansowany reaguje dźwiękiem na każdą anomalię, naukowy (elitarny - do dostania u Krugłowa) pokazuje na minimapie symbol zagrożenia, uniwersalny dodatkowo graficznie pokazuje jaka to anomalia (czyli tak jak miał). Na początek dostajemy wskaźnik promieniowania (jak było) i najprostszy detektor artefaktów (też jak było), w Prypeci od Merwina dostaniemy detektor artefaktów Niedźwiedź (chodzi o możliwość normalnej gry z wykonaniem zadań na np. znalezienie Gwiazd Wieczornych dla Felczera).
- Balistyka broni i amunicji jak również damage przeciwników przeniesione z AA 2 (również dla amunicji i broni nie występujących w AA 2)
- Niektóre modele broni miały schrzanione animacje, a parę było zabugowanych - zostały wymienione na inne modele, lub w kilku przypadkach na inną broń.
- Uzbrojenie i wyposażenie NPC zostało zmienione na wzór tego z AA 2 (mniej broni zachodniej która występuje praktycznie tylko u Wolnościowców i Najemników - pozostałe frakcje 90% to broń rosyjska/wschodnia)
- poprawione błędy w tłumaczeniu
- dodane do wyboru celowniki Gnomus lub pełnoekranowe ala Misery (dla każdej rozdzielczości osobno - instrukcja instalacji w środku w archiwum)
- 2 ułatwiacze - opis w instrukcji.
- poprawiłem błąd z niemożliwością wykonywania zadań pobocznych typu przynieś... - każde zadanie można wykonać.
- na Yantarze można spokojnie zapisywać i wczytywać grę, również quicksawe - nie psuje zapisów. Dodatkowo pod klawiszami F5 do F8 cztery szybkie zapisy z konsoli.

link do katalogu z modem na MEGA: http://mega.co.nz/#F!sd0yxRwC!Z13kxyWD57ofCX9Ywphq5A - pobieramy normalnie każdy plik (NIE JAKO ZIP!) - potem w 7zip na pliku z rozszerzeniem *.001 dajemy wypakuj. Do katalogu z grą (konieczny patch 1.0004) przenosimy katalog bin i gamedata. Następnie nadpisujemy gamedatę z fixa na słabszych fantomów. W razie problemów z zejściem z patcha 1.0006 do 1.0004 proszę o PW - pomogę


Możliwe wyloty

:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 [error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [add_specnaz_lager_add_specnaz1_walk] in inaccessible for object [ucen_ohr3]
 stack trace:


Taki log wskazuje że jakiś NPC spawnuje się w miejscu, gdzie zespawnowała się anomalia. Może pomóc zmiana wartości switch_distance = w pliku alife.ltx na niższą np. 100 lub 50. Jeżeli wylot mamy kiedy pierwszy raz idziemy do Felczera, w Prypeci, wychodziąc na płytę stadionu, a nie możemy dojść do Felczera, bo mamy taki log to, niestety, trzeba zacząć grę od nowa. Nie jestem w stanie tego usunąć, a czasem się zdarza że, w miejscu spawnu Felczera, pojawiła się anomalia.

Poza tym w Barze nagromadzenie handlarzy (Dzik, Graf, Antykwariusz) powoduje wyloty bez loga - wczytanie zapisu pozwala kontynuować grę.


Galeria screenów na dropbox-ie https://www.dropbox.com/sh/7g0ekezgs5gz ... xv1pa?dl=0

Bardzo dziękuję Metkowi58, Smokowi61 i Kondotierowi za pomoc i testy.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 15 Gru 2014, 21:07, edytowano w sumie 5 razy

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac, mayer99, maniakes, Mito, Pangia.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 26 Lis 2014, 19:33

Ja mam pytanie odnośnie działania antyradów w tym modzie. Co prawda jakoś promieniowanie nie okazało się wielkim zagrożeniem dotąd (jestem aktualnie na zadaniach dla Monolitu, włąśnie wykończyłem najemników w Prypeci), ale jednak zadziwia mnie jedna rzecz.

Antyrady właściwie wogóle nie działają. Dozymetr pokazuje mi, że wchłonąłem dawkę ~490 msV czy tam mR, zaczął mnie irytować ciemno-pomarańczowy znaczek napromieniowania i powoli schodzący pasek życia, więc postanowiłem skorzystać z antyradów.

No i tutaj lekki szok, zażywam pierwszy, zero efektu. Zażyłęm więc następne łącznie 12 w odstępach czasu wymaganych prz\ez use_item.script no i widzę, że w sumie to te antyrady praktycznie nie działają. aby zdjąć 200 msV musiałem zjeść 12 antyradów (!), oraz założyć na pas 4 posiadane arty zdejmujące promieniowanie. Dopiero po takiej karkołomnej kuracji rodem z oddziału radiologii w radzieckim szpitalu, ikonka radiacji zmieniła się w zieloną a dozymetr przestał pokazywać dawkę (jak mniemam poniżej ~200 msV jego czułóśc jest za niska).

I teraz: jak zwiększyć skuteczność antyradów? Zbijanie radiacji o 20 msV za sztukę to jednak trochę przesada, wolę ustawić sobie 10x wyższą cenę antyrada ale zażywając 2-3 się leczyć niż spędzać 15 minut gry na ćpaniu antyradów :D

Modyfikacja statystyk antyrada w items.ltx nic nie daje, modyfikacja w skrypcie use_item.script też nie zmienia działąnia antyradu. Gdzie powinienem pogrzebać, aby go uczynić skuteczniejszym?
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 26 Lis 2014, 19:49

Powolne działanie leków to jedna z tajemnic TS2 i szczerze mówiąc - nie wiem gdzie to ukryli. Na pewno lepsze efekty uzyskasz stosując arty zbijające radiację niż antyrady.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości