[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Lis 2014, 16:02

Da się spawnować tylko te przedmioty, które możesz umieścić w ekwipunku.
Nie sądzę, żeby spawner zaimplementowany w MISERY był w stanie spawnować mutanty, ale wiem na pewno, że niektórzy modderzy dostosowali pewne popularne spawnery do MISERY, żeby dało się spawnować także mutanty/stalkerów. Musiałbyś obadać sprawę na moddb.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Sl4by w 07 Lis 2014, 19:39

Hej hej witajcie drodzy Stalkerzy ,jako totalny młodziak w Zonie który od razu zaczął swoją przygodę z MISERY udało mi się jakoś trafić do JUPITERA , powiem więcej odnalazłem serce Oazy . Jednak za pierwszym razem jej potęga mnie przestraszyła i poleciałem do schowka po OOPM(nie nie podam wam miejsca schowku) spakowałem do puszki i odniosłem do naukowców i tu zaczął się problem.
Kasę dostałem ale ale artefakt został i teraz nie mogę się go pozbyć (bug gry) , ani wsadzić do schowka ani sprzedać a na pas nie wrzucę bo promieniowanie jest tak mocne że nawet FPA przepuszcza (save mam daleko z godzina gry więc najpierw wolę sie spytać).

Pomóżcie starzy weterani dla młodzika !
Sl4by
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 07 Lis 2014, 19:29
Ostatnio był: 03 Maj 2017, 20:06
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 07 Lis 2014, 20:04

No to raczej dobrze ze art ci zostal i kase dostales:) Schowaj do skrytki w janowie albo zrob zadnie raz jeszcze ew wyrzuc go w szczerym polu.
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Sl4by w 07 Lis 2014, 20:53

Nie mogę go usunąć z ekwipunku klikam i nie ma opcji wyrzuć , nie mogę go też przenieść do schowka ,drugi raz misji też zrobić nie mogę ,chyba że od save'a . Czekam na wypowiedz innych albo wracam do save'a :/
Sl4by
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 07 Lis 2014, 19:29
Ostatnio był: 03 Maj 2017, 20:06
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Mito w 07 Lis 2014, 22:18

@Don Wano: Jak masz problem z przejściem do tego schowka w Leśniczówce, bo rozwaliłeś skrzynię przed zabraniem schowków, to jest jeszcze jeden sposób. Po lewej od tej skrzyni, na ścianie budynku, tuż pod dachem jest wystający ze ściany rządek cegiełek. Można po nich dosłownie przepełznąć na drugą stronę budynku i zebrać schowki. Sam kiedyś tak zrobiłem, działa ;).
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 08 Lis 2014, 12:17

Sl4by: a do pojemnika na arty? Jesli nic nie mozesz z nim zrobic to zrob od nowa albo czekaj na opinie innych graczy.
Mito: Nie nie schowek zebrany skrzynka stoi:) Tylko mialem kreatywne pomysly na zrobienie sobie bazy wypadowej:)
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Lisek245 w 11 Lis 2014, 11:48

Jak zdobyć te UPD? Bo nie działa mi mój PDA pisze że "nie ma upd" dodam że gram na poziomie trudności "ciemny zaułek"
Lisek245
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 11 Lis 2014, 11:45
Ostatnio był: 11 Lis 2014, 15:08
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Lis 2014, 12:52

Kupić u takiego gościa co nie lubi żyletek.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: Wczoraj, 23:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [MISERY]

Postprzez Lisek245 w 11 Lis 2014, 15:08

Dzięki :D
Lisek245
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 11 Lis 2014, 11:45
Ostatnio był: 11 Lis 2014, 15:08
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Napalm w 14 Lis 2014, 08:59

Witam ostatnio grając znalazłem SG550s i czy jest możliwe zamienić w configu wygląd jego celownika np. na celownik svd? jeśli tak to jak? 2. w jupiterze wpadłem na patrol powinności uzbrojony w karabiny gausa , ale po ich zabiciu nie mogłem nigdzie dostać ammo (to jest bug czy jak) ? 3. czy istnieją itemy/artefakty redukujące promieniowanie , chodzi mi o sytuacje w której mam serce oazy w filtrze ale nadal daje 14 radiacji i chciałbym to jakoś zredukować do zera ?
Napalm
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 14 Lis 2014, 08:41
Ostatnio był: 19 Lis 2014, 18:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Provski w 16 Lis 2014, 02:35

Witam, dałoby się jakoś usunąć czarną ramkę wokół celowników optycznych? Wiem, że jest na to mod ale nie wiem czy się gra nie będzie krzaczyć jak go tam wrzucę razem ze wszystkim.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 16 Lis 2014, 14:39

Info ze strony na modDB:

I've been experimenting around with the alife.ltx Objects_per_update setting. Even running at 500 switch distance, I have bumped up the default (10) Objects to 40. Nobody has gotten back to me yet as to what exactly it controls, but lowering it resulted in lower FPS, raising it to 30 yielded pretty steady 50-60 FPS and to 40 seems to be steady 40-50 FPS while sprinting full out with the smoothest video I have ever experienced in COP. I think I stuttered once between the processing plant and Antenna Field, and just barely. If someone with serious stuttering wants to try it out, I would like some feedback on if it helps them. I would like to know FPS and degree of stuttering at present switch distance (please specify) and then FPS and degree of stuttering after raising objects_per_update.


oraz

I finally settled on an Alife.ltx switch_distance of 550 coupled with an objects_per_update setting of 50 (default is 10). I still don't know what the objects_per_update is supposed to control, but the higher the switch_distance the fewer stutters and the objects_per_update definitely reduces the duration of the stutters. I ran as high as 750 switch_distance on epinephrine running along the road in Jupiter from the concrete plant up towards the Jupiter Plant and then across to the checkpoint. I was unable to get it to crash and only a few FPS drop going up from 550 to 750. In Zaton it's smooth as silk. There were a couple dozen zombies, a herd of 6 cats and a cluster of mutants down by the acid bath.


Jak ktoś ma czas to niech potestuje ten parametr objects_per_update (w configs\alife.ltx) - wygląda to dość obiecująco.
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości