silencer_name = wpn_addon_sil_556_ar
silencer_x = 167 ; offset in inventory icon
silencer_y = 18
blast = 400
blast_r = 10
blast_impulse = 250
blast_impulse_factor = 100
frags = 100
frags_r = 10
frag_hit = 0.5
frag_hit_impulse = 150
hit_type_blast = explosion
hit_type_frag = burn
fragment_speed = 600
dynamic_explosion_particles = true
explode_duration = 15
explode_hide_duration = 10
hide_in_explosion = true
blast = 400 (siła wybuchu - zmień na 200)
blast_r = 10 (oddziaływanie podmuchem wybuchu - promień rażenia)
blast_impulse = 250 (impuls wybuchu, tak jak impuls pocisku - coś jak efekt obalenia, ustaw na 150)
blast_impulse_factor = 100 (współczynnik w/w - zmień na 50)
frags = 100 (ilość odłamków)
frags_r = 10 (promień rażenia odłamków)
frag_hit = 0.5 (siła przebicia - jak w pociskach)
frag_hit_impulse = 150 (efekt obalający - jak w pociskach, możesz dać 100)
error]Expression : SG
[error]Function : CRender::model_CreateParticles
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_
3da\xrRender_R2\r2.cpp
[error]Line : 330
[error]Description : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments : alexmx\amik_emti
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości