[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 01 Lis 2014, 17:59

Tylko pamiętajcie by użyć Welesa. On wykrywa (powinien) wszystkie artefakty w grze, a Medaliony widnieją w konfigu artefaktów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 02 Lis 2014, 17:25

W menu ekwipunku broń Tavor ma sporo za wysoko tłumik względem lufy. Które współrzędne i w jakim pliku są odpowiedzialne za położenie tłumika? I granatników as well...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 02 Lis 2014, 17:35

W configach danej broni: scope/silencer/grenade_launcher_x i scope/silencer/grenade_launcher_y.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 02 Lis 2014, 20:59

Dane dla Tavora-a:

Kod: Zaznacz wszystko
silencer_name           = wpn_addon_sil_556_ar
silencer_x                  = 167      ; offset in inventory icon
silencer_y                  = 18
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 02 Lis 2014, 21:21

Dzięki Panowie ogarnąłem metodą prób i błędów. Jeszcze jedno mnie męczy w gameplay'u. Obrażenia zadawane granatami z podwieszanego granatnika. W AA 2.1 z podwieszanego napitalało jak mini nuke prawie, mały armageddon ;). Tutaj z M203 ciężko nawet 1 pseudopsa zabić - za to Strelok obrywa. Nigdy w Stalker'ach nie zmieniałem obrażeń. Jak zmienić obrażenia żeby z 2 podwieszanych granatników były one porównywalne do tych zadawanych prze granat miotany RGD 5?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 02 Lis 2014, 21:40

gamedata/config/weapons/weapons.ltx i szukasz sekcji [ammo_vog25p] (w waniliowej grze jest pierwsza), a jak nie tam, to w jakimś pliku wskazującym na to (np. addon_launchers.ltx albo coś takiego) i tam coś grzebiesz. Tak dokładnie to nie wiem, jak działają granaty z podlufowych granatników w Stalkerze (nie ma ani w configach broni, ani granatników, ani granatów żadnej wartości odpowiadającej za ich moc wyjściową), ale jedno wiem na pewno: że są o wiele za słabe przeciwko NPC (niejednokrotnie zdarzało mi się trzasnąć przepięknego headshota jakiemuś stalkerowi tylko po to, żeby mi niewzruszony oddał swoim kałachem, i to we wszystkich grach).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 02 Lis 2014, 22:24

A podmieniłeś weapons.ltx na ten co Ci podesłałem? Jeżeli nie to otwórz pliki w_f1.ltx, w_rgd5.ltx i weapons.ltx (wszystkie w config\weapons\) - potem poszukaj w weapons.ltx sekcji:

wpn_fake_missile (dla vog-25) oraz wpn_fake_missile2 (dla m209) i w:

Kod: Zaznacz wszystko
blast         = 400
blast_r         = 10
blast_impulse      = 250
blast_impulse_factor    = 100


frags            = 100
frags_r            = 10
frag_hit         = 0.5
frag_hit_impulse      = 150
hit_type_blast         = explosion
hit_type_frag         = burn
fragment_speed         = 600
dynamic_explosion_particles    = true

explode_duration      = 15   
explode_hide_duration    = 10
hide_in_explosion = true


pozmieniaj na wartości jakie są w w_rgd5.ltx

dla vog-25p szukasz wpn_fake_missile1 i zmieniasz w/w na te z w_f1.ltx

wzmocnione w_f1.ltx i w_rgd5.ltx masz tu - http://mega.co.nz/#!AQMkiQaQ!hLGI7HTxH5 ... O2ZpnrCEIk



EDIT:
Żeby nie mieć problemu z rozmyciem celowników kolimatorowych (np. Steyr AUG czy AK104T) należy ustawić scope_zoom_factor = 50

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 03 Lis 2014, 16:58

Pozmieniałem te parametry, ale tym razem zbyt przegięte były - zbyt duże obrażenia, implozja prawie...;). Próbowałem to sam pozmieniać, ale nie wiem jak dobrać te wartości, by były w miarę sensowne. Z innej beczki: po zdobyciu Sevy Powinności ( mega wygląda z widoku 3 osoby podobnie jak Seva najemników ) nie słychać kroków Naznaczonego, oczywiście już w trybie pierwszoosobowym. Które pliki są za to odpowiedzialne? I czy da się to naprawić?
Seva Duty naprawdę miażdży system :).
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 07 Lis 2014, 18:31

Nie da się - albo jesteś cichacz albo wyciągasz oryginalny plik .ogf i zmieniasz mu nazwę, a potem tę samą nazwę w outfit.ltx - sekcja dolg_scientific_outfit

Tu masz gotowca - wystarczy wkleić i podmienić outfit.ltx - http://mega.co.nz/#!oVcAiTrS!NDYtRm0VIE ... G4h8v9fajc

Wartości dla granatów:

Kod: Zaznacz wszystko
blast         = 400 (siła wybuchu - zmień na 200)
blast_r         = 10 (oddziaływanie podmuchem wybuchu - promień rażenia)
blast_impulse      = 250 (impuls wybuchu, tak jak impuls pocisku - coś jak efekt obalenia, ustaw na 150)
blast_impulse_factor    = 100 (współczynnik w/w - zmień na 50)


frags            = 100 (ilość odłamków)
frags_r            = 10 (promień rażenia odłamków)
frag_hit         = 0.5 (siła przebicia - jak w pociskach)
frag_hit_impulse      = 150 (efekt obalający - jak w pociskach, możesz dać 100)



Edzia:

Patch na wylot na bagnach z logiem:
Kod: Zaznacz wszystko
error]Expression    : SG
[error]Function      : CRender::model_CreateParticles
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_
3da\xrRender_R2\r2.cpp
[error]Line          : 330
[error]Description   : Particle effect or group doesn't exist
[error]Arguments     : alexmx\amik_emti



http://mega.co.nz/#!oBE2UJiJ!jIXDgxtWlW ... QGheWdUfIg - wypakować i nadpisać gamedatę. Powinno pomóc



A tu macie spawner - http://mega.co.nz/#!xAVjRabJ!WupH-H5c6l ... BUW6WHF52s - info w środku

@Kondotier podsunął mi pomysł (przyda się zwłaszcza kiedy korzystamy z spawnera) - żeby zmodyfikować skrypt odpowiadający za czas i prawdopodobieństwo transmutacji artów. Jeżeli ktoś ma ochotę to wystarczy nadpisać gamedaty -

http://mega.co.nz/#!AAlUBBjQ!I8vF0NHF8e ... MOz-50OHDs

Wszystkie arty transmutują w 10 minut, tylko łzy elektry mają szanse 60% udane - 25% nieudane (żeby skądś wziąć kocie łby :D ) - reszta szanse zmiana 85% ok, 10% koci łeb.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 14 Lis 2014, 22:42, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Kamieniarz w 07 Lis 2014, 20:41

Ej potrzebna jest mi pomoc. Gdzie znaleźć piekarza z korpusu pokoju ? Sidor niby wrzuca znacznik gdzie go spotkać, ale żadnego znaczika nie dostaje.
Kamieniarz
Stalker

Posty: 71
Dołączenie: 17 Lut 2014, 22:18
Ostatnio był: 24 Lis 2017, 01:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -40

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 07 Lis 2014, 21:08

W wiosce na Korpusie - jest tam taki tunel do którego się wchodzi przez anomalie elektro. Wejścia pilnują 2 pijawki.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 08 Lis 2014, 20:46

Log na bagnach: Scigacz - Ty już piszesz rozwiązania problemów, o których nie zdążyłem jeszcze napisać... ;).
Jak poradziliście sobie z misją od Wano? Daje ją po przyniesieniu piekarzowi worków z mąką...
:

Po pokonaniu "tego czegoś" na małym bagnie w KP i próbie odniesienia skrzynki z minami do Wano zostajemy schwytani i po raz kolejni obrabowani tym razem przez Szabrowników. Co ciekawe NIGDZIE nie znalazłem opisu tego questu :). Można:
1. Ukatrupić Szabrowników i udać się do Wano i Piekarza;
2. Wykraść 2 kombinezony dla Szabrowników i dogadać się z nimi ( jak kazali nigdy nie iść już do Piekarza);
3. Wykraść 2 kombinezony dla Szabrowników i udać się do Piekarza z przekory.
Nie skończyłem jeszcze tego questu, ale jestem strasznie ciekaw jakie jest jego optymalne rozwiązanie...
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 31 Sie 2024, 22:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość