[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 03 Paź 2014, 07:01

M4A1 będzie gotowe jutro-pojutrze. :) I zapraszamy do obejrzenia wideorecenzji:



Aktualizacja:

Z radością zanotowaliśmy, że wersja 2.1 powróciła do stabilności (a nawet została zwiększona) z wersji 2.04. Ludzie na Moddb przechodzą grę bez ani jednego wylotu do pulpitu, podobnie jak siedlisko trolli na /vg/ chanach itp. Po 4 latach prac to wielkie zwycięstwo.

Projekt jest oficjalnie zamknięty. Nie pojawią się żadne nowości, żadne przyszłe wersje (nie licząc M4A1, które wrzucę dziś dla chętnych oraz OST'a z modyfikacji).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99, Hssiss, Junx.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Junx w 03 Paź 2014, 08:07

Dzięki @ Vandr za całość pracy nad "Sagą" Autumn Aurora to były ciężkie, ale i radosne 4 lata. Mam na płycie nawet jeszcze AA w pierwszej wersji :D

PS. Czy do AA będzie można dodawać "od siebie" jakiej modyfikacje, które nie wpłyną na stabilność gry?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 12:22
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 03 Paź 2014, 09:37

Generalnie to jeśli się takowe modyfikacje odpowiednio połączy, zapamięta o pewnych przypadłościach silnika to wszystko powinno być ok.

Obiecane M4A1. Narzucić na wersję 2.1. Nowa gra nie wymagana. Jedyne czego nie zrobiłem, to ikonki (OGF Viewer mi się gdzieś zapodział, a czas mnie goni).

https://www.sendspace.com/file/2w42hk
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975, Argawen.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 03 Paź 2014, 17:42

Dodana ikonka w menu, zsynchronizowałem też dodatki. Nadpisać

http://mega.co.nz/#!0VsAWa7Z!PKzRAz0nIb ... Y14m8ePYMY
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 08 Paź 2014, 16:14, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Argawen, mayer99, vandr.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 04 Paź 2014, 10:29

Podczas zmiany kombinezonu nie zmienia się wygląd rąk jak to było w wcześniejszych wersjach, dlaczego?.
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 04 Paź 2014, 10:47

Usunęliśmy zmianę tekstury rączek w zależności od kombinezonu. Może i fajnie to wyglądało, ale przysparzało to więcej problemów.

1. Skrypty odpowiedzialne za operację powodowały niszczenie broni w ekwipunku podczas zakładania kombinezonu. Było to upierdliwe zwłaszcza wtedy, gdy nie robiliśmy zbyt często sejwów i trzeba było się wracać, czasami daleko.

2. Bronie oraz granaty nie były pogrupowane w ekwipunku. (robił się miszmasz)

3. Po usunięciu tego ficzera gra zyskała więcej fps (zamulające skrypty)

4. Sam mod odchudził się o ponad 1gb.

Prawdę powiedziawszy, to po godzinie grania nawet się nie zorientowałem, że to usunęliśmy. Stabilność, płynność i brak błędów - to wszystko przeważyło.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xar2rx w 04 Paź 2014, 13:46

M4A1 całkowicie zastąpił M16 czy trzeba go sobie jakoś samemu zaimplementować??
xar2rx
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Sty 2011, 15:34
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:36
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 04 Paź 2014, 13:59

Zastąpił. Po prostu znajdziesz, posiadasz, M4 zamiast M16. Sprawdzone.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xar2rx w 04 Paź 2014, 14:04

Dzięki :) Więc warto zachować wcześniejszą wersję żeby postrzelać z M16 ;)
xar2rx
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Sty 2011, 15:34
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:36
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 04 Paź 2014, 14:21

No właśnie nie, musicie pobrać plik z linka od Ścigacza i sami sobie go zastąpić. Ja tam lubię M16 to go zostawiłem w AA2.1.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 04 Paź 2014, 15:31

A ja w gameplay-u pozmieniałem NPC-om Lr300 na M4A1 - M4A1 można dostać nawet jako klony, a LR300 jak na razie się zbytnio nie przyjął. Tak że, po moich zmianach, LR300 będą 2 lub 3 (u postaci charakterystycznych) a M4A1 u najebników. (Oczywiście - u mnie w grze - nie w plikach które podałem :E )
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 04 Paź 2014, 16:15

To oczywiste, że trzeba pobrać plik dodany przez vandra i poprawkę od Ścigacza( pewnie samą poprawkę wystarczy. Nie sprawdzałem w folderach poprawki, co jest.), rozpakować go i podmienić. Inaczej w grze znajdzie się M16. Zrozumiałem pytanie, czy M4 został dodatkowo dodany do gry.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości