Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
M4A1 będzie gotowe jutro-pojutrze. I zapraszamy do obejrzenia wideorecenzji:
Aktualizacja:
Z radością zanotowaliśmy, że wersja 2.1 powróciła do stabilności (a nawet została zwiększona) z wersji 2.04. Ludzie na Moddb przechodzą grę bez ani jednego wylotu do pulpitu, podobnie jak siedlisko trolli na /vg/ chanach itp. Po 4 latach prac to wielkie zwycięstwo.
Projekt jest oficjalnie zamknięty. Nie pojawią się żadne nowości, żadne przyszłe wersje (nie licząc M4A1, które wrzucę dziś dla chętnych oraz OST'a z modyfikacji).
TAJAG JUDYN HAZBAZ SEKODYN!
Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Generalnie to jeśli się takowe modyfikacje odpowiednio połączy, zapamięta o pewnych przypadłościach silnika to wszystko powinno być ok.
Obiecane M4A1. Narzucić na wersję 2.1. Nowa gra nie wymagana. Jedyne czego nie zrobiłem, to ikonki (OGF Viewer mi się gdzieś zapodział, a czas mnie goni).
Usunęliśmy zmianę tekstury rączek w zależności od kombinezonu. Może i fajnie to wyglądało, ale przysparzało to więcej problemów.
1. Skrypty odpowiedzialne za operację powodowały niszczenie broni w ekwipunku podczas zakładania kombinezonu. Było to upierdliwe zwłaszcza wtedy, gdy nie robiliśmy zbyt często sejwów i trzeba było się wracać, czasami daleko.
2. Bronie oraz granaty nie były pogrupowane w ekwipunku. (robił się miszmasz)
3. Po usunięciu tego ficzera gra zyskała więcej fps (zamulające skrypty)
4. Sam mod odchudził się o ponad 1gb.
Prawdę powiedziawszy, to po godzinie grania nawet się nie zorientowałem, że to usunęliśmy. Stabilność, płynność i brak błędów - to wszystko przeważyło.
A ja w gameplay-u pozmieniałem NPC-om Lr300 na M4A1 - M4A1 można dostać nawet jako klony, a LR300 jak na razie się zbytnio nie przyjął. Tak że, po moich zmianach, LR300 będą 2 lub 3 (u postaci charakterystycznych) a M4A1 u najebników. (Oczywiście - u mnie w grze - nie w plikach które podałem )
To oczywiste, że trzeba pobrać plik dodany przez vandra i poprawkę od Ścigacza( pewnie samą poprawkę wystarczy. Nie sprawdzałem w folderach poprawki, co jest.), rozpakować go i podmienić. Inaczej w grze znajdzie się M16. Zrozumiałem pytanie, czy M4 został dodatkowo dodany do gry.