[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez SekretZdzicha w 18 Sie 2014, 18:52

Ale to tak ma być! :D
Pijawki i tak są słabe, jak masz refleks wyrobiony na CoDach cz BFach, to wystarczy jeden strzał ze srutówki pomiędzy oczy i leży.
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Argawen w 18 Sie 2014, 19:01

Za to ja po pierwszym odgłosie pijawki, dawałem nura w krzaki. A ta głupia pokazywała się koło nich i latała wokół co raz pokazując się. Jakby mnie szukała. Wystarczyło tylko dokonać egzekucji.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Nieogarniający w 18 Sie 2014, 19:10

Jak na złość teraz prawie żadnej niema, ale nie przeszkadza, wcześniej były w dosłowni każdej lokacji w zatonie i wybijały wszystkie inne mutki :\
Zmieniłem też im te "blinki", nadal są niewidzialne ale przynajmniej nie 1m od gracza :E
...
Nieogarniający
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 10 Gru 2011, 15:03
Ostatnio był: 08 Lis 2014, 18:59
Frakcja: Monolit
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez Luca w 18 Sie 2014, 22:58

Nie mogę znaleźć 3-go detektora Wolosa, szukam już 2-gi dzień i ni widu ni słychu. Na YT jest w koparce na Kopaczi ale znalazłem tam jedynie schowek z mało ważnymi rzeczami.
Pewnie w temacie było już kilka razy ale nie mogę znaleźć właściwych stron, podpowiedzcie proszę bo stoję z postępami.
Luca
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 18 Gru 2008, 23:24
Ostatnio był: 07 Wrz 2014, 14:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 19 Sie 2014, 00:31

Po pewnym etapie fabuły Sowa i medyk w Jupiterze sprzedają za około 18k chyba.... Możesz też liczyć na łut szczęścia u lepiej wyposażonych NPC's ;)

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Luca.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Krzyk19 w 19 Sie 2014, 04:13

Naukowcy też tylko trzeba im troszkę pomóc.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [MISERY]

Postprzez Luca w 19 Sie 2014, 09:27

Dziękuję za odpowiedź, widzę, żę raczej nie znajdę tego cacka w Zonie... Mam jeszcze jedno pytanie - czy mogę iść do Prypeci nie wykonując tego zadania i związanego z posiadaniem ulepszonego detektora zadania na zbadanie dziwnej anomalii i czy będę mógł wrócić potem do tych zadań?

Nie grałem w Ze Prypeci i od razu wskoczyłem na Misery bo zagrywałem się kiedyś w mody do S Ch i C S.
Misey jest jednak mocno przekokszone pod kontem spawmu mutantów, bandytów, najemników, ich sprytu, celności i pogodzie podczas której nie widać dalej niż 2-m. Nie widzę jednak tylko ja - czyli gracz bo boty komputerowe widzą w każdych warunkach jak wiedźmin. Spryt u najemników czy bandytów i ich atak podczas przeładowania magazynka jest wytłumaczalny ale mutanty atakujące w ten sposób to nowość. Druga ulubiona taktyka mutantów to ucieczka i atak jak wydobywam z ciał ich pobratymców co smakowitsze kąski. Są szybkie jak światło, ciche jak cień i mnogie jak mrówki. Zauważyłem też, że krzaki nie dają żadnego kamuflażu jak jesteśmy już wykryci - boty widzą i trafiają mnie pomimo zasłony trzema liniami zarośli.
Reszta jest rewelacją, może jeszcze przesadzili z żarłocznością postaci, ja edytowałem sobie plik za to odpowiedzialny i jest ok. Teraz muszę jeść tyle ile normalny człowiek podczas wzmożonego wysiłku - czyli jakąś 1/2 ; 1/3 tego co było na starcie a po użyciu medykamentów zostawiłem tak jak było.

Dzięki jeszcze raz za pomoc zarówno podczas edycji pliku na jedzenie i teraz z detektorem.
Luca
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 18 Gru 2008, 23:24
Ostatnio był: 07 Wrz 2014, 14:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Argawen w 19 Sie 2014, 09:37

Poważnie krzaki nie pomagają? Dla mnie to była podstawa, ucieczka w krzaki i odejście na kuckach na bok. Przeważnie w ten sposób udawało się zaskoczyć przeciwnika z boku. Co się tyczy mutantów, to procz nibypsów czy snorków, kazdy mutek krzaki traktował jak przeszkodę.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez SekretZdzicha w 19 Sie 2014, 11:57

Jak ci przeszkadza żarłoczność to graj Reconem. Wystarczy mu kawałek chleba na cały dzien. A jak wciągasz kokę, to na 2-3 dni :D

I niestety jak już człowiek raz zagra w Misery, to żaden mod do stalkera go już nie zadowoli. Więc uważajcie ludzie, najpierw pograjcie w inne mody, które są bardziej "arcadowe",a potem w Misery.
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Miknow w 19 Sie 2014, 12:01

Siemka :D Rozpocząłem grę od nowa tym razem na reconie. Posiadam pda haka, pręgi, taczenki, morgana i bandyty. I mam zadanie ocaleni z monolitu. Teraz rodzi się pytanie komu oddać jakie pda aby wolność lub powinność przyjęły monolitowców oraz żeby mieć neutralne zakończenie z wolnością i powinnąścią w Janowie?
Miknow
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 15 Lip 2014, 15:33
Ostatnio był: 22 Wrz 2014, 19:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez MajorDiegtiarov w 19 Sie 2014, 12:22

ja zawsze daje wolności pda morgana potem wstępują ci z monolitu do wolności i potem jeszcze do ochrony bunkra berę wolność i zawsze mam neutralne zakończenie resztę pda daj sowie
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 03:17
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [MISERY]

Postprzez mayer99 w 19 Sie 2014, 12:22

Jedyną opcją posiadania osiągnięcia strażnik równowagi jest oddanie PDA Morgana Sowie. Jeśli oddasz je Wolności lub Powinności automatycznie będziesz przyjacielem jednej z tych frakcji. Z kolei w przypadku oddania PDA Morgana Sowie, nie będziesz miał misji z magazynem broni przy stacji Janów... Także wybieraj mądrze Stalkerze, bo w Misery nie ma prostych wyborów... ;)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości