[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mati24300 w 07 Sie 2014, 09:37

Proszę bardzo. Tutaj masz opisane jakie ma plusy i minusy dana frakcja ;) Jakaś ci się na pewno spodoba :D


:

Coś o otoczeniu i frakcjach w TFW:




Różnica pomiędzy światem orgnialnego S.T.A.L.K.E.R.'a jest taka, że w świecie TFW okresy z istnienia Zony są
liczone za pomocą silniejszych emisji. "Pierwsza Wielka Emisja" lub "Pierwsza Emisja" stworzyła Zonę w 2006.
"Druga Wielka Emisja" albo "Druga Emisja" to ta którą widzimy na początku wydarzeń z Czystego Nieba, spowodowana
faktem, że Stiełok dowiedział się jak dotrzeć do elektrowni jądrowej. Z jej powodu Szrama zostaje odratowany przez
członków Czystego Nieba. "Trzecia Wielka Emisja" lub "Trzecia Emisja" kończy wydarzenia znane z Czystego Nieba,
nie tylko pochłaniając większość członków Czystego Nieba, ale także mocno szkodząc wszystkim w Zonie. Wydarzenia
TFW mają miejscę niedługo po Trzeciej Emisji, pomiędzy wydarzeniami z Czystego Nieba a Cieniem Czarnobyla. Frakcje
są osłabione po emisji i każda widzi w tym okazję. Wyścig po przejęcie Zony się zaczyna...

Gracz przyjmuje rolę Durad'a Vidic'a. Najemnika wysłanego do Zony aby odzyskać pewne dokumenty z laboratorium X-16.
Helikopter który transportował najemnika i jego oddział wleciał prosto w anomalie magnetyczną z powodu braku
informacji i rozbił się w czerwonym lesie. Najwyraźniej tylko Durad się uratował. Stracił przytomność odczołgiwując
się z miejsca katastrofy. Budzi się rano w legowisku jakiegoś stwora które musiało wziąść go za łatwy łup i zostawiło
sobie na później. Najemnik ma tylko jedno wyjście. UCIEKAĆ!




Czyste Niebo - Jedna z pierwszych frakcji które powstały w Zonie. Czyste Niebo, podobnie jak frakcja Ekologów,
poświęciło się badaniu Zony i odkryciem jak działa. Jednak w przeciwieństwie do ekologów, Czyste Niebo znacznie
chętniej ucieka się do przemocy aby osiągnąć swoje cele, i są tak samo zaciekle protekcjonali w stosunku do Zony
jak Powinność, czy nawet Monolit. Po tym jak Lebedew został uznany za zaginionego w ekspedycji do epicentrum Zony,
przywództwo objął Tyczkow.

Cele:
Sekretna operacja NATO która ma na celu nałożyć monopol państw zachodnich na Zonę, lub przynajmniej nie pozwolić
aby wschód otrzymał cały splendor. Zrozumienie Zony i badania nad artefaktami mogą spowodować przeskok technologiczny
o setki lat, pozwalając państwom zachodnim przechylić szale dominacji nad światem na swoją stronę.

Cechy:
Czyste Niebo jest jedyną frakcją, która osiągnęła znikome sukcesy w praktycznym zastosowaniu wyników badań nad
artefaktami, przez co potrafią produkować lepsze pancerze niż inne frakcje. Skoro nie mogą utrzymywać oficjalnych
powiązań z NATO, używają każdą broń jaką uda im się pozyskać wewnątrz kraju. Ekspedycja Czystego Nieba do elektrowni
jądrowej okazała się katastrofą. Frakcja straciła kontakt z większością swoich członków, zostawiając tylko grupkę
ludzi z niskimi morale.

-Najlepsze pancerze.
-Oddziały czystego nieba mają mniej członków, ze względu na fakt, że stracili większość ludzi w ekspedycji do centrum.




Opór - Frakcja utworzona z Samotników, którzy obawiają się, że inne frakcje mogą się obrócić przeciwko nim jeśli
równowaga sił zostanie zaburzona. Prowadzeni przez Ojca Valarian'a, jako że dowiódł swoich zdolności przywódczych
przed "Trzecią Emisją", jednocząc Samotników przeciwko Bandytom. Członkowie Oporu noszą żółte opaski na ramionach
aby odróżnić się od neutralnych Samotników i zaznaczyć swoją przynależność.

Cele:
Członkowie Oporu orginalnie byli neutralni w stosunku do każdego kto do nich nie strzelał, ale po "Trzeciej Emisji"
zrozumieli co może się stać jeśli ktoś inny będzie miał w rękach całą Zonę. Będzie to oznaczało albo przyłączenie
się do niego, albo dostać buta. Kiedy ta opinia się rozprzestrzeniała, grupa Samotników postanowiła podjąć radykalne
kroki i zaatakować jako pierwsi.

Cechy:
Ponieważ Opór nie otrzymuje żadnego dofinansowania z zewnątrz Zony, nie mają środków do produkcji nowych pancerzy ani
prowadzenia owocnych badań, ponieważ ich sprzęt składa się głównie z wygrzebanych materiałów w Zonie. Jendak z tego
samego powodu wykształcili dryg do prowizorki. Mechanicy Oporu potrafią zrobić wszystko z kilku patyków i puszki.

-Słabsze pancerze.
-Mogą ulepszać każdą broń.
-Mogą ulepszać kamizelki wojskowe.
-Mają lepsze ceny u neutralnych handlarzy i Samotników.





Powinność - Paramilitarna organizacja stalkerów działających w Zonie, której członkowie żyją zgodnie z własnym
kodeksem. Ich misja to zwycięstwo nad Czarnobylem za pomocą siły. Prubują tego dokonać poprzez najazdy na legowiska
mutantów wyrzynając wszystko w pień i zbieraniu artefaktów dla naukowców. Nie handlują artefaktami z nikim z zewnątrz,
oddając je naukowcom do badań. Tylko przedstawiciele Powinności odmawiają przekazywania "darów" Zony ze światem
zewnętrznym.

Cele:
Powinność chce kompletnie odciąć Zone od reszty świata. Postrzegają ją jako zagrożenie dla ludzkości jeżeli ktoś
niekompetenty zechce ją wykorzystać. Ktokolwiek uważa inaczej ma być natychmiast zastrzelony, nawet jeśli jest
to przyjaciel z dawnych lat w wojsku.

Cechy:
Bycie byłym wojskowym ma swoje dobre strony. Można zachować tam znajomych. Niektórzy "żołnierze" Powinności nadal
mają swoje kontakty w Wojsku Ukraińskim, którzy dostarczają im sprzęt. Wyłączone z użytku karabiny czy kamizelki
zawsze przydają się w Zonie.

-Silne pancerze.
-Handlarz Powinności kupuje trofea z mutantów za większą cenę od członków swojej frakcji.
-Mogą sprzedawać artefakty tylko własnym handlarzom i naukowcom.
-Nie mają żadnych karabinów snajperskich z wyjątkiem Vintar BC




Wolność - Frakcja anarchistów i ryzykantów, którzy ogłosili się walczącymi za wolny dostęp do Zony i znajdują się
w ciągłym konflikcie z Wojskiem, wojskowymi stalkerami, i Powinnością. Wierzą, że informacja na temat Zony nie
powinna być ukrywana przed ludzkością i walczą z monopolem krajowym na Zonę i jej cudy.

Cele:
Ich cel jest prosty: wszystko dla wszystkich. Jeżeli lubisz ognicho z mutantem to się zapisuj!

Cechy:
Wolność jest bardziej naiwna niż ktokolwiek by sądził. Albo dobrze wszystko rozgrywają... NATO postrzego Wolność
jako plan awaryjny jeżeli misja Czystego Nieba by zawiodła. Lepiej będzie jeżeli w Zona będzie w rękach liberalnych
anarchistów niż pozwolić aby zniszczyli ją fanatycy, albo gorzej, wschodnie kraje zamkneły ją na dobre. Żeby
uniknąć takiej sytuacji, NATO potajemnie dostarcza broń Wolności za pomocą nieoficjalnych kontaktów. To czy Wolność
wie skąd pochodzi ich uzbrojenie jest niewiadome.

-Posiłki Wolności przybywają szybciej niż w innych frakcjach na obszarach gdzie Wolność nie ma bazy.
-Mają największą ofertę karabinów snajperskich.




Bandyci - Bandyci są członkami kryminalnego podziemia którzy przybyli do Zony z różnych powodów. Aby handlować
artefaktami, ukryć się przed prawem lub handlować bronią.

Cele:
Bandyci pragną kontrolować całą Zonę dla zysków. Nic mniej, nic więcej.

Cechy:
Po tym jak Borov przejął tytuł herszta od Jogi, udało mu się zjednoczyć mniejsze gangi w jeden całkiem silny klan
Bandytów. Jego ambicje sprawiły, że inni zaczeli postrzegać bandytów bardziej jako przeciwnika niż zwykłą
niedogodność. Często handulją z lokalnym wojskiem przez co ich sprzęt może przypominać ten co w Armii.

-Słabsze bronie.
-Mogą wyłudzać pieniądze i specjalne przedmioty od Samotników.
-Nie mają wstępu do bazy Handlarzy Artefaktów(Skład).
-Oddziały bandytów mają zawsze 4-5 członków.




Najemnicy - Prywatni żołnierze różnego pokroju. Byli wojskowi, zabójcy, bezrobotni agenci specjalni... Wszyscy
szukający pracy która dużo płaci i wymaga pobrudzenia sobie rąk.

Cele:
Najemnicy przybyli do Zony jako prywatna ochrona lokalnych naukowców, ale to się może zmienić...

Cechy:
Najemnicy są dobrze wyszkoleni w taktyce walki, ale skoro Zonie daleko do zwykłego pola walki, najemnicy nie mają
wiedzy potrzebnej aby dostosowywać swój sprzęt do lokalnych warunków. Przybli pod dowódzwem Wilczarza tylko z
trzema oddziałami i przydzielonym sprzętem od pracodawcy. Nie mają ani prawdziwego imienia ani reputacji w Zonie.
Nie są też zorganizowani jako frakcja, lecz wartościowe sekrety Zony mogą każdego zachęcić do zostania dłużej.

-Słabsze pancerze.
-Trochę lepsze bronie.
-Nie mają handlarza dopóki nie ustanowią własnej bazy.
-Gracz po przyłączeniu się dotaje Viper U45 i trochę amunicji zamiast pieniędzy.
-Lepsze bronie.




Samotnicy - Nomadzi, szabrownicy, wygnańcy... Samotnicy są oportunistami i każdy z nich ma pewnie inny powód aby
być w Zonie. Handlują czymkolwiek tylko się da ze swoimi kontaktami ze świata zewnętrznego lub innymi stalkerami.
Zazwyczaj przyjaźni i pomocni, jeżeli pieniądze wchodzą w gre.

Cele:
Zarobek

Cechy:
Pdróżują zazwyczaj samemu albo w małych grupach. Samotnicy niechętnie uciekają do przemocy.

Za ten post mati24300 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive McShadow.
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez McShadow w 07 Sie 2014, 10:42

mati dodaj mnie do przyjaciół będziemy sobie pomagać ok? :wódka:
McShadow
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 15 Lip 2014, 13:23
Ostatnio był: 20 Maj 2018, 17:52
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez McShadow w 07 Sie 2014, 11:05

ej mam dziwny problem gdy grałem samotnikiem miałem 8500 XP i dołączyłem do powinności
zrobiłem pare zadań miałem 9000 XP i nie mam rangi dowódcy i mam tylko dwóch kompanów :(

Za ten post McShadow otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
McShadow
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 15 Lip 2014, 13:23
Ostatnio był: 20 Maj 2018, 17:52
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 07 Sie 2014, 11:08

Mnie nie potrzebne jakieś tam doświadczenie. I tak mogę już wybierać perki. To bug. Image
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez McShadow w 07 Sie 2014, 11:29

a jaką masz wersję gry krzyk 19
McShadow
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 15 Lip 2014, 13:23
Ostatnio był: 20 Maj 2018, 17:52
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 07 Sie 2014, 12:04

No tą najnowszą, ale to przecież nic nie zmienia. Nadal mam pewne bugi. Raz miałem buga ze znikającym radiem. Krzyk klika, a ono znika.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez McShadow w 07 Sie 2014, 12:12

a ja mam takiego baga że w miejscowości most do limańska wchodze do wody to mnie zabija
https://www.google.pl/search?q=most+do+ ... B450%3B360
McShadow
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 15 Lip 2014, 13:23
Ostatnio był: 20 Maj 2018, 17:52
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 07 Sie 2014, 12:36

Ta, jasne. U mnie najemnicy zacinali się na wszystkich możliwych punktach. Wystarczyło, że Powinnościowiec ze strzelbą przykucnął za osłoną i już 15 chłopa nie ruszyło do przodu, tylko celowało po ścianach, a ja biegałem jak osioł próbując znaleźć miejsce, z którego będę mógł sam skończyć sprawę nie będąc samemu przy okazji zmasakrowanym.
Krzyk19 napisał(a):Raz miałem buga ze znikającym radiem. Krzyk klika, a ono znika.

Czasem wysypują się skrypty w modzie, zwłaszcza jak masz już jakieś perki. Trzeba wtedy wczytać zapis sprzed tego faktu, bo każdy wtedy zapisany stan gry też będzie spieprzony.

A Limańsk nie działa i działać nie będzie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 07 Sie 2014, 13:00

Bugi się zdarzają, wersja 3.8 i tak jest mniej zabugowana niż poprzednie wersje, gdzie nie dało się robić wielu rzeczy.

A co do bugów, to często pomaga wczytanie poprzedniego zapisu. Po nim w 80% bug już nie wystąpi.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kubuś_Puchatek w 07 Sie 2014, 16:11

igla2008 napisał(a):
Jeśli jednak grasz po raz pierwszy to polecam
:

Najemników, w zasadzie sami zdobędą ci pierwszą bazę, no i sprzęt na początek dobry dają..


Sami??? Kamienny krąg zdobywałem w pojedynkę. Budynek B (ten na północy, bliżej Jantaru) też zdobywałem sam. Fakt, nocą, z wydatną pomocą pijawek, ale sam.
Kubuś_Puchatek
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 16 Lip 2014, 16:15
Ostatnio był: 10 Lut 2018, 18:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 07 Sie 2014, 16:32

No i nie nazwałbym dobrym sprzętem UMP z celownikiem przeziernikowym, przez który nic nie widać i zasilane amunicją .45 ACP, która jest cholernie droga na starcie gry i nie nadaje się do pistoletu maszynowego (co innego pistolety, sprayowanie Coltem raz mi uratowało życie, bo cały magazynek wsadziłem w korpus Powinnościowca i się złożył jak trzeba ;)). A Beretta lubi się zacinać. No i najemnicy chodzą z kiepskim sprzętem na starcie, pojedyncze chłopaki z LR-300 to za mało na sklepanie 5-osobowego oddziału z dwoma AK i dwoma strzelbami. Gdyby ta broń jeszcze spadała w jako takim stanie, a nie że bierzesz do ręki, a toto zjechane do zerowej kondycji i ani z tego strzelać, ani to naprawiać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez itanimulli w 07 Sie 2014, 17:42

Czy ktoś wie kiedy bedzie finalna wersja TFW czy już jest o.O a ja nie wiem.. tak czy siak mam ochote pograc w moda znowu bo swietny.
itanimulli
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Lip 2014, 17:36
Ostatnio był: 27 Sie 2014, 17:05
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości