[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Odp: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 18 Cze 2014, 14:02

Mam pytanie. Lornetki u handlarzy czymś się różnią, prócz wyglądu?

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 18 Cze 2014, 15:47

Nie wiem ile ich jest, ale ta, którą da się znaleźć czasem już u kolesia w Kordonie (taka niebieska, Optimus się nazywa w spolszczeniu) działa jak waniliowa lornetka (autonamierzanie z rozpoznawaniem celów i duże pole widzenia), a ta zwykła, Standard, nie ma namierzania i ma bardzo wąską optykę, także strasznie kiepsko przez nią widać. Na pewno warto kupić, tylko nie wiem, czy można jakoś pozbyć się starej lornetki w lukratywny sposób (na szczęście nic nie waży).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 19 Cze 2014, 15:41

Dzieki. Byl taki " myk", ze dopiero przy używaniu lornetki można bylo ją zmienić. Oprócz tego Optimusa są dwie. Ale dla mnie za duzo przybliżają.

Wysłane z mojego SM-T311 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 19 Cze 2014, 16:36

Mam takie jedno pytanie (czy raczej kilka w jednym): gdzie do cholery znaleźć coś pokroju M16/Colt albo AS50? Moje "największe odkrycie" to Saiga, dodatkowo ze spapranymi ulepszeniami (wywala przy próbie ulepszania broni). Zależy mi trochę, bo na starych sejwach Prypeci sięgałem z trzema nowymi broniami.

Ach, chodzi mi o Gun Addons Packa jakby co. I jakby co, instalowałem patcha (do addona).
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 19 Cze 2014, 20:49

Pamiętam, że jak grałem w tego upasionego SGM-a 2.2 all-in-one (http://www.moddb.com/games/stalker-call ... all-in-one), to M4 znalazłem przy którymś przejściu już w Kordonie, jak wrzuciłem między siedzących przy ognisku najemników cytrynkę. A tak to pewnie znajdziesz przy oddziałach alfa na Zatonie, jak już się tam dowleczesz.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez sstachu1 w 19 Cze 2014, 21:57

Witam. Po przejsciu trylogii kupe czasu temu i pierwszegoi moda "ukryte sciezki" chcialem po latach powrocic do Zony kolejny raz. interesuje mnie alternatywa moda do CoP ktora zmienia fabule tj. "ukryte sciezki" dla SoC i zastanawiam sie czy SGM jest wlasnie taka modyfikacja i chyba jedyna ( Prosze, uswiadomcie mnie). w miedzy czasie zauwazylem od groma wersji jak np:
SGM 2.2 English all-in-one, SGM braz ,free choice etc. oraz mase,fixow,patchy . pomijajac absoluty i AS3 od cromma.

1. Czy ten mod jest chociaz zblizony do "ukryte sciezki z SoC" pod wzgledem zmiany fabuly ?
2. O co chodzi z ta roznorodnoscia nazewnictwa tej samej wersji np 2.2 jak wyzej wspomnialem( rozumiem jezyk, ale reszty nieogarniam)
3. Mam polska wersje podstawki, i w takiego SGM chcialbym grac ( NAPISY PL tez moga byc )
4. pomozcie mi dobrac odpowiednia wersje/rodzaj . bo zastanawiam sie wlasnie nad v 2.2 all in one : Atmosfear 3, Absolute Nature 3, Weapons addon,English Translation. Tylko czy da sie ja spolszczyc, bo reszta dodatkow w zupelnosci mi starcza. no i czy bedzie konieczne doinstalowywanie tych wszystkich starych patchy,fixow itd. do poprawnego dzialania najnowszej wersji?
pozdrawiam!!
Awatar użytkownika
sstachu1
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 21 Paź 2010, 21:06
Ostatnio był: 04 Mar 2017, 16:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 20 Cze 2014, 07:26

1 Sgm nie ma nowej fabuły, chociaż delikatnie modyfikuje niektóre zadania z podstawki. W wersji 2.2 zanim dotrzemy na Zaton musimy wykonać trochę zadań na Kordonie, Bagnach. Mod za to dodaje kilkadziesiąt misji znacząco wydłużając grę.
2 Różne nazwy, różne wersje moda z innymi broniami czy też innymi dodatkami.
3 Chcesz grać po polsku musisz ściągnąć polonizację. Wejdź na forum z "team" w nazwie, tam znajdziesz.
4 Ja gram w czystego Sgm 2.2 ze spolszczeniem z tego forum z "team" ale jest tam też lista modów, które można bezproblemowo dodać.

Jeśli szukasz modów zmieniających fabułę koniecznie tam zajrzyj. Znajdziesz tam kilka, dodatkowo są do nich polonizacje.
w ostatnich tygodniach wyszły 3 nowe mody fabularne do Zewu Prypeci,dwa z nich już są tam w wersjach Pl.

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive sstachu1.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krzyk19 w 22 Cze 2014, 02:36

Wcześniej mogłem panikować, bo w ogóle nawet nie wiedziałem co to log, ale teraz na poważnie zabrałem się za tego moda. Gram na SGM 2.2 English i staram się go doprowadzić do stanu w którym mógłbym uruchomić grę i pograć chociaż minutę. Z tego co udało mi się zrozumieć z logów to znaczy "Próbuje do indeksu lokalnego 'plik' (niska wartość)", ale nic z tego nie rozumiem, a co dopiero mówić o samodzielnym naprawieniu. Pomoże ktoś?
Ważne!.jpg
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 22 Cze 2014, 12:14

Przeinstaluj grę. SGM do najstabilniejszych modów nie należy, ale powinien się przynajmniej dosyć gładko uruchamiać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krzyk19 w 22 Cze 2014, 19:10

Próbowałem i nie działa, ale koza za zainteresowanie.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Baron w 26 Cze 2014, 01:43

Dlaczego kiedy próbuję naprawić egzo zestawem pokazuje mi, że kombinezonu nie ma w slocie?
Podobnie z jedną z broni. Niby działa do 50%, a naprawić nie chce i każe iść do mechanika. :(
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Krzyk19 w 29 Cze 2014, 02:30

Bo Sigerous Mod jest pełen tego typu rzeczy. Nie chcę nikogo obrażać, ale to tak niestabilne, że niedługo ataku dostanę. Jeżeli największym twoim zmartwieniem jest tylko to to powinieneś się cieszyć, bo mogło być gorzej.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości