[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Beziele w 11 Maj 2014, 15:04

Walone pieseły, chciałem sobie pójść znowu na tartak zobaczyć, czy ten cuś psioniczny sobie poszedł. Idę, idę, a tu z lasu wybiega cała horda piesełów. Ubiłem około dziesięciu i mi się amunicja skończyła.(Ta, kazał Ci ktoś z jednym magazynkiem iść?) Funu trochę było. Co myślałem, że "to ostatni" wybiegały kolejne dwa..

Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez sms216 w 11 Maj 2014, 15:38

@Beziele czemu te psy są takie małe u cb?
sms216
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 20 Sty 2013, 11:25
Ostatnio był: 21 Maj 2018, 15:03
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Noiseless Viper
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Maj 2014, 15:50

hmm wg mnie stoi w oddaleniu i gdzieś na jakieś skałce

@ KOSHI
Dzieki za info, wprawdzie udało mi sie wejść chyba wszędzie gdzie jest to możliwe jak do tej pory ale niewykluczone ze sprawdze jaki jest widok z innych miejscówek.


@ sms216
Jakieś info dodatkowe ? co masz w logu ? trudno tak telepatycznie ludziom mówic co jest grane ze masz CTD
(żółta ramka na górze)

@ Trikster
Sorry, źle sie wyraziłem, wiem ze tych parę lokacji to jest w huk roboty, po prostu skoro miedzy Misery 1 a Misery 2 jest spora przepaść to miedzy Misery 2 a 3 zakładałem ze bedzie podobna.
Nowe mapy, New Ordnance i moze coś jeszcze ... no to fakt jak to sie zsumuje to faktycznie jest przepaść.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Beziele w 11 Maj 2014, 15:53

@sms216
Siedziałem na całkiem wysokiej skale. Inaczej bym raczej sobie rady nie dał xd
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez nati20 w 11 Maj 2014, 22:00

Jest dobrze. Cofnęłam się w zapisach do momentu gdy z życiem było dobrze. Obeszłam trochę schowków, potem zrobiłam zadanie brodacza na art, zadanie sowy na najemników i głuszca na pijawki. Kupiłam piecyk na paliwo i ammo. Niestety mój płaszczyk to już szmata więc ciułam na wdzianko. Mogę zrobić zadanie sułtana i tu moje pytanie- co się lepiej opłaca: wybić szewczenke czy umówić się z brodą?
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 11 Maj 2014, 22:07

lepiej z Brodą, później w leśniczówce możesz lepszy sprzęt uzbierać.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 13 Maj 2014, 19:08

Spraw kilka co do gry:

1. Czy mi się wydaje, czy to jednak prawda, że możliwe jest, żeby Skadowsk się wyludnił? Oprócz stałych bywalców nowych stalkerów brak...
2. Jaki macie spawn w takich lokacjach jak ZUO, podziemia BIS, tartak, żelazny las? Wydawało mi się, że Misery oparte jest na P.G.R i M.S.O więc podziemia BIS to burery, Izmuzdroje - siedzbia chimery, ZUO - siedziba Monolitu, a gdzieś u mnie jakieś pustki. Też tak macie?
3. Miny i ładunki. Eksperymentalnie sprawdziłem kombinacje miny / fugasa i 2 butli z gazem (z jedną kreską są po niecałe 600 rubli i te są najlepsze). pie*dolnięcie jest okrutne. Pięknie się można nachapać kasy waląc wolność i powinność w sumie bez większego wysiłku - zaczajka pod Janowem i voila!. Stajemy naprzeciwko ich marszuty, zakładamy niespodziankę i po wszystkim zbieramy łupy. Miny są zatem ogólnie fajne, ale dochodzę do wniosku, że strasznie burzą równowagę gry.
4. O sokolim wzroku przeciwników nie piszę nawet, bo to wiadome. Najlepiej chyba pacyfikować oddziały od tyłu. Rzadko kiedy są wstanie się ogarnąć, a jeszcze lepsze 2 granaty z podlufowego i po kłopcie. Dziwne, od tyłu cie nie słyszą, ale wiedzą, że granat leci i uciekają, a od przodu zdejmują cie z połowy planszy i są wstanie wrzucić granat do kieszeni. Wg. mnie troche balans z dupy, ale niech tam.
5. Kula ognia. śmigam sobie w tym w ciężkim płaszczu w zestawie 2 sztuki. Różnicy w umieraniu nie widzę żadnej, no może ze słabszej broni nie padnę od razu. Pancerz chyba się mniej niszczy, ale ciężko to stwierdzić. Ciekawy jestem jak 2 kule ognia sprawdzają się w ciężkich pancerzach. Czy faktycznie coś dają, czy to jednak zasługa pancerza.

I to by było na tyle.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 13 Maj 2014, 21:27

1. To nie tylko mnie sie w takim razie zdawało, witamy w klubie KOSHI, Skadowsk z wyjatkiem stałych NPC jest pusty, nie wiem gdzie nocuje i żyje powinność, wolność ale nie tam. A co ile pojawiają sie nowe oddziały, nie mam pojęcia.
2. ZUO - nie zauwazyłem, tartak, to samo, żelaz las - byli najemnicy ale wg mnie mozliwe ze tylko przechodzili
w sumie pojawiaja sie bandyci i najemnicy koło ogniska pod mostem, kolo ogniska na górce koło ZUO, oraz na stacji benzynowej a i jeszcze łażą drogą od mostu aż po dzwigary ale bardzo nieregularnie.
3. Zaminowałem barke Noego i odszedłem troche i jak cos nie walnie, nie wiem co to było ale nic nie znalazłem.
Co do zabijania to Powinności i Wolności nie tykam.
4. Zabijanie od tylu - 2 najlepsza opcja aby sprawdzic czy mamy do czynienia z przyjaciółmi, jak zaczynają krazyc i zdejmowac bron to znaczy "wróg". Jak stoja w miejscu i ewentualnie zdejmuja broń znaczy "chyba przyjaciel."

A propos miałem sprawdzić gdzie nie działa noktowizor.
Noktowizor nie działa w sprzętach gdzie mamy upgrade lepszy kontrast czy jak to sie zwie.
Mam 2 M14 DMR - jedna po upgradzie, druga przed (uszkodzona). W tej upgradowanej - NIE mam noktowizora.
To normalne ? Takie było zamierzenie ?
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 13 Maj 2014, 21:59

alex_dragon napisał(a):A propos miałem sprawdzić gdzie nie działa noktowizor.
Noktowizor nie działa w sprzętach gdzie mamy upgrade lepszy kontrast czy jak to sie zwie.
Mam 2 M14 DMR - jedna po upgradzie, druga przed (uszkodzona). W tej upgradowanej - NIE mam noktowizora.
To normalne ? Takie było zamierzenie ?

Ulepszenie na kontrast nadpisuje noktowizor. Jak byś miał na hełmie żółty filtr, a na lunecie niebieski, to jaki byś chciał obraz? Żółty? Tyle że tu silnik ma ograniczenia i nie miesza obu widoków, a daje ten, jaki jest na lunecie. Na lunecie masz kontrast, widzisz kontrast. I cześć pieśni.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive alex_dragon.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 13 Maj 2014, 22:10

Spoko, M14 upgradowałem dawno temu i zapomniałem o tym kontraście
pójde na polowania i naprawie następna M14

A propos czy do Misery sa celowniki gnomus jak do AA2 + TT ?
Nie ukrywam ze ta czerń dookoła jest leciutko irytująca.


edit
ok przeczytałem http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... s/synopsis
wypowiedź N.Aaroe dlaczego została zachowana czerń, przy celownikach kolimatorowych gdzie przyblizenie jest zerowe lub lunetach o niewielkim przyblizeniu nie byłoby problemu ale przy lunetach o duzym przyblizeniu widok wkoło celownika przyblizał by sie w idencztyny sposób
kurcze :-(

Tak czytając wypowiedź KOSHIego pomyślałem sobie ze fajnym patentem byłby ładunki wybuchowe odpalane radiowo
Użycie byłoby jak latarki ręcznej czy lornetki - do łapki, odpalenie to lewy przycisk myszy.
Dwa typy ładunków - jeden produkcji radzieckiej - efektywność powiedzmy 50% czyli co drugi działa.
Drugi to niemieckie np - jeden na dziesięć ma wadę, cena oczywiscie wyższa.
Po akcji gdzie kolejny raz nie odpaliły ładunki mozna byłoby nawrzeszczeć na Sowe co za syf sprzedaje :-)


edit 2
Czy wam tez znikają trupy NPC po zabiciu ?
Super kamuflaż to jedno, to ze nie moge znaleźć trupa w wodzie czy na ziemi bo ma niezły kamuflaż to rozumiem ale ostatnio miałem akcje z najemnikami na drodze koło ogniska i uszkodzonego vana.
Ja na Skadowsku, oni na drodze, wychodze na dach zeby sie rozejrzeć i wiedziec gdzie isć i nagle widze ze sie skradaja i do mnie celują. Bang, bang, jeden lezy, bang, bang bang, drugi lezy, z trzecim bylo dłuzej ale i on padł.
Patrze przez lunetę i zapamiętuje miejsca gdzie padli.
Ide na miejsce. Przeszukuje trupa nr 1 i nr 3 a 2 nie moge znaleźć. Chodzę i szukam i kręce sie i wiem ze przeciez MUSI tam lezeć, przeszukuje po centymetrze, sprawdzam całą drogę, NIC.
F5 ide do Skadowska i po pewnym czasie jednak mówie sobie ze przeciez MUSI pgdzies lezeć. Wracam a 2 leży NA WIDOKU na drodze tak ze go widać z odległosci kilku metrów.
Nie ma opcji zeby to był nowy trup,
Nie ma opcji zeby jakies zwierze go przeniosło.
Nie było mnie moze z 1 min, trup sie znalazł.

Grywam w AA2 + TT SoC i tam sie zdarzaja takie rzeczy ze trupy znikają.
Nie pamiętam takich akcji w CoP vaniili, w Misery zdarzyło mi sie to pierwszy raz. Tzn pierwszy raz to zauwazyłem, poprzednio myslałem, ze jest to po prostu kamuflaż albo ja jestem slepy i nie moge znaleźć trupa ale jezeli do tego jeszcze dochodzą znikające trupy to kiepsko.
Czy dałoby rade zrobic taki wykrywacz PDA - niech bedzie do uzycia przez obie łapy, niech sie odpala 1 min, niech ma zasieg 10 metrów ale niech bedzie bo takie szukanie znikajacych trupów jest strasznie irytujace :-(
pozdr Adam
Ostatnio edytowany przez alex_dragon, 14 Maj 2014, 12:40, edytowano w sumie 1 raz
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Abominator w 14 Maj 2014, 12:29

Po dwóch przebytych zawałach po 5 min postanowiłem przeinstalować Misery bez Dark Mode :D
Abominator
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 17:55
Ostatnio był: 14 Maj 2014, 13:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 15 Maj 2014, 23:41

Po pograniu trochę w LA, tak mię naszło:
Czy nie ma opcji zaimplementowania takich zadań-zleceń jak w SoC/CS? W vanili i ch nie było (na rzecz rozbudowanych questów pobocznych), ale takie coś by się przydało... Albo i nie. Za łatwo by było. :P
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości