[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez SaS TrooP w 17 Lut 2008, 15:51

Mod niezły, ale czepiam się paru rzeczy:
1. Za mało mutantów, zwłaszcza zombali.
2. Za mała odpornośc na strzały ty vs. przeciwnicy. Mam PSZ-M9d od Powinności a bandyta mnie kładzie czterema kulami z AKS-74. A ja go z G36 sześcioma, w tym połowa w brzuch.

I jeszcze jedno: UTKNĄŁEM NORMALNIE!!!
Jestem teraz w barze, byłem nad Jantarem, tam gdzie Sid szedł. nie ma go tam, czy powinienem teraz iść do X16? Od czego jest klucz który znalazłem przt zarżniętym Strieloku.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Reklamy Google

Postprzez SaS TrooP w 17 Lut 2008, 18:38

Mam problem z kodem do sterowni w X18 (tam gdzie atakuje się płonący poltergeist). Pierwsze drzwi to mam kod z forum, bo były zamknięte. Drugie były otwarte, a trzecie są zamknięte i właśnie do nich nie mogę się dostać. Niech tylko ktoś kod zapoda, ok?
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Crisu w 18 Lut 2008, 15:08

Więc tak... Sidorowicza teoretycznie nie spotkasz.
Dlaczego teoretycznie? Zdradzał nie będę... Nie chcę spoilować.

Znalazłeś Strieloka? Ooo... Ja póki co pozbyłem się doktorka, dziad urzęduje w bazi Wolnych.
Na Strieloka jeszcze się nie natknąłem...

- - - - -

barin: Ale chodzi Ci o patch 2.0 z nowymi mapami? Bo te były zapowiadane dopiero na poprawkę 3.0...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Crisu w 18 Lut 2008, 16:11

Ależ oczywiście, że zapoda... Łap: 74368
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Infernal w 18 Lut 2008, 16:43

Z tego co wiem to Strielok "grzeje dupę przy ognisku" w bazie Wolności ;) (cytat MC :) )
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez MeZZerschmitt w 18 Lut 2008, 17:03

Tak możesz usunąć kwiaty, w tym celu usuń wszystkie pliki build_details.dds z podkatalogów folderu gamedata\levels. Wówczas gra będzie korzystać z oryginalnych plików definiujących roślinność

a drzewa?
kwiaty usunąłem ale zostały drzewa jeszcze, które szarpią moje nerwy.
Jak je usunąć?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Crisu w 18 Lut 2008, 17:34

Mhm, muszę sprawdzić ten fakt ze Strielokiem.

Ahh... Właśnie ukończyłem Priboi'a. Długo to trwało bo eksplorowałem.
Ale generalnie kawał dobrego modziwa! Jednak po ukończeniu czuje się niedosyt z powodu zdra... Ekhm.
Co ja będę gadał - sami sprawdźcie.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez donciu w 18 Lut 2008, 20:42

Obecnie testuje. Nawet fajny ale jest kilka wad:

-Blowouty. Co to ma być wogólę !? Brak atakujących mutantów , strasznie wysokie promieniowanie , no i te upadki NPC <lol> Zagrajcie w ABC Inferno , tam są prawdziwe blowouty. W priboju one są denerwujące , nie przerażające.

-Rozumiem że akcja toczy się rok po wydarzeniach ze stalkera. Przeboleje te drzewa które wyglądają jakby miał z 10-20 lat a wyrosły sobie w rok. Czy te chatki - też się ich namnożyło - wszystko w rok. Ale z wiatrakami , pociągiem stojącym koło drogi , i makietą monolitu na wysypisku to już przeadziliście , i to grubo.

-Gra potrafi wywalić na pulpit np. jak mnie zabiją czy podczas ładowania levelu , całkowicie przypadkowo.

-Zmiana pogody i pór dnia. Zbyt szybka i nie zsynchrnonizowana z czasem. Raz miałem tak , że noc trwała jakieś 20 godzin.

-Samo wyłączające się noktowizory - niby działa bo słychać ale obraz jest wyłączony.

-
Awatar użytkownika
donciu
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 22 Lip 2007, 13:21
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 13:10
Miejscowość: Świebodzice / ?????????
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Postprzez Crisu w 18 Lut 2008, 21:06

- Blowouty... To jest Priboi Story, odtwarza on w miarę realistyczne fale promieniowania.
ABC Mod to co innego, Priboi nie dodaje niepotrzebnych tysięcy zwierząt, mutantów czy bezmózgich zombiaków. Dlaczego Cię wkurzają? Pewnie nie wiesz jak sobie z nimi radzić.
Wiesz na czym polega wysokie promieniowanie? Wejdź sobie w takie pole a zaraz poczujesz, że coś się w Tobie gotuje. Dosłownie.

- Tak, akcja z roślinkami jest nieco przesadzona. Rozumiem - kwiaty.
W końcu prawdziwe zakończenie zakłada koniec Zony i jak widać pojawia się wtedy życie.
Ale fakt, te drzewa i chatki postawione w ciągu roku... No nie bardzo.

- Wywalanie do pulpitu objawia się w każdym modzie. W końcu nie każdy jest programistą z GSC by wszystko idealnie posklejać.

- Jeśli chodzi o zmiany pogody i pór dnia... To u mnie wszystko było w jak najlepszym porządku.

- Akcja z noktowizorami. Też u mnie tego nie zauważyłem.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez donciu w 18 Lut 2008, 21:19

-CRISTO- napisał(a):- Blowouty... To jest Priboi Story, odtwarza on w miarę realistyczne fale promieniowania.
ABC Mod to co innego, Priboi nie dodaje niepotrzebnych tysięcy zwierząt, mutantów czy bezmózgich zombiaków. Dlaczego Cię wkurzają? Pewnie nie wiesz jak sobie z nimi radzić.
Wiesz na czym polega wysokie promieniowanie? Wejdź sobie w takie pole a zaraz poczujesz, że coś się w Tobie gotuje. Dosłownie.



O co Ci człowieku chodzi. Przecież wiem jak wyglądają skutki promieniowania ! W ABC Inferno jest konkret , czerwone niebo , jakieś wybuchy w tle , spawnują się potwory. I to się nazywa akcja ! A tu rośnie promieniowanie (fascynujące) , ludzie padają na ziemie (właśnie - czasami NPC po blowoutcie nie wstają wogóle) , zresztą - gdzie to realizm ? Ja trace parę antiradów - a NPC to co ? Odporni na prominiowanie ? 50% powinno paść od takiego promieniowania. I to nazywasz realizmem ?
Awatar użytkownika
donciu
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 22 Lip 2007, 13:21
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 13:10
Miejscowość: Świebodzice / ?????????
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Postprzez barin w 18 Lut 2008, 21:47

-CRISTO- napisał(a):barin: Ale chodzi Ci o patch 2.0 z nowymi mapami? Bo te były zapowiadane dopiero na poprawkę 3.0...


Patch 2.0 miał naprawić błędy + dodać pare nowych bajerów, patch 3.0, a właściwie addon, to nowe mapki, ale, ponieważ praca nad patchem 2.0 się wydłuża, więc być może obydwa patche pojawią się równocześnie.

SaS TrooP napisał(a):Za mało mutantów, zwłaszcza zombali.


niektórzy mówią, że za dużo, inni że za mało ...

MeZZerschmitt napisał(a):a drzewa? kwiaty usunąłem ale zostały drzewa jeszcze, które szarpią moje nerwy. Jak je usunąć?


z tym będzie raczej problem, ponieważ drzewa są spawnowane za pmocą pliku all.spawn, raczej odradzam samodzielną edycje tego pliku

donciu napisał(a):-Blowouty. Co to ma być wogólę !? Brak atakujących mutantów , strasznie wysokie promieniowanie , no i te upadki NPC <lol> Zagrajcie w ABC Inferno , tam są prawdziwe blowouty. W priboju one są denerwujące , nie przerażające.


byłeś w magazynach wojskowych? a tak w ogóle to prosze nie porównuj serious sama (abc inferno) do priboi'a.

donciu napisał(a):-Gra potrafi wywalić na pulpit np. jak mnie zabiją czy podczas ładowania levelu , całkowicie przypadkowo.


wiemy o tych błędach i jeden z nich prawdobodobnie naprawiliśmy, drugi jest w trakcie naprawiania, poza tym nie ma bezbłędnych modów, nie masz nawet pojęcia ile jest bagów w inferno, amk nawet w oblivion lost i innych popularnych modach
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez donciu w 18 Lut 2008, 22:00

Eh , żal. Pewnie , najlepiej siedzieć podczas blowouta z antiradem w ręku bo nic innego nie zrobisz. A że są bugi w w Inferno to wiem , bo dosyć długo gram , ale żeby na pulpit wywalało to tam tak nie było. Nic nie zarzucam twórcom moda , poprostu mówię jak jest. Jeśli da się to naprawić to postarajcie się , jeśli nie to trudno trza sejwować często i grać dalej. A to że są ciągle zadymy w Inferno uważam za rzecz świetną , bo nie ma czasu na nudy. W sumie w tym modzie też bo całkiem inna ścieżka gry jest.
Awatar użytkownika
donciu
Tropiciel

Posty: 203
Dołączenie: 22 Lip 2007, 13:21
Ostatnio był: 03 Lut 2013, 13:10
Miejscowość: Świebodzice / ?????????
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości