Matematyka nie działa: pisze, że, dajmy na to, mięso x ładuje w gracza 450 milisiwiertów. Spalam dwa szlugi, przy których pisze „15 sekund razy -16 mSv”, czyli 2*15*16=480. No i ch♥j, dalej jestem napromieniowany. Liczby nie kłamią, więc albo opis jest zły, albo gra to inaczej zlicza niż jest to podane.
A nie jest możliwe ustawienie tego zależnie od rangi? Czy każdy AI widzi tak samo?
Plaargath napisał(a):@KOSHIKOSHI napisał(a):Logów nigdy nie zobaczyłem, bo komunikaty się zawieszały i nie dało się podejrzeć.
Co to znaczy, że komunikaty się zawieszały? Co po całej akcji masz wpisane w pliku loga - pusty jest czy co?
trojanuch napisał(a):Racja - chodzi w tym konkretnym przypadku o to, że kalkulacja była robiona dla Assaultera (albo dla Snipera - już nie pamiętam)
skoro nie mogę skutecznie zmusić AI o określonej randze do tego żeby siedziała w nocy na tyłku (a nie mogę bo nawet jeśli każę im siedzieć nocą w smarcie o fladze 'baza' to żeby z niej nie wyszli musiałaby być tylko jedna 'baza' na mapę dla danej frakcji - jeśli jest więcej niż jedna to AI będzie chodziło między 'bazami' również w nocy) - to już lepiej założyć, że jeśli wychodzą nocą to podejmują 'racjonalną decyzję' i są do tego przygotowani. Bardzie psuło mi imersję jeśli okazywało się, że koleś nic nie widzi a mimo to idzie twardo środkiem Zatonu o północy
KOSHI napisał(a):Jak wyskakiwał bugtrap to komp się zawieszał i nie dało się podejrzeć loga bo myślał i musiałem zamknąć go w menedżerze, albo zrestartować kompa z przycisku.
Szewczenko napisał(a):Bo nikt nie chce psuć kwintesencji gry, zdaj się na orientację w terenie oraz PDA.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości