[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 23 Lut 2014, 01:23

Ustaw link do tego w opisie, będzie lepiej:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit

Za ten post SkullDagger otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MrFler.
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 25 Lut 2014, 22:20

No już nie mogę! Dajcie spokój kompanom(NPC). Wszyscy tak narzekacie, że niby w nic trafić nie mogą i są do dupy, ale jak dajecie im jakieś zdezelowane AK bez żadnych modyfikacji to się nie dziwcie. Ja swojemu kompanowi Mrówce dałem świetnie przerobionego AKS-74u z tłumikiem i regularnie strzela headshoty jakby strzelał z Vintoreza. Jeśli chodzi o amunicję to już wasz problem, że was na nią nie stać.

Piszę tutaj też dlatego, że sam mam kilka małych pytań.
1. Czy moi kompani kiedykolwiek awansują np. Mrówka awansuje do stopnia ,,doświadczony"?
2. Jak się bronić przed śmigłowcami? Nie zamierzam dłużej się ukrywać.
3. Jaki jest ostatni bonus? Ten, który dostaje po zdobyciu 9000xp.
4. Czy istnieje sposób, aby tanio zdobyć egzoszkielet, bo w schowkach go nie mogę znaleźć.
5. Czy modyfikacje egzoszkieletu są takie same jak w CoP? Dokładnie to chodzi mi o możliwość biegania w nim.
6. No i ostatnie pytanie. To przerażające, ale gdzie bym nie poszedł tam mogiła. Dosłownie wszędzie mam mogiły pełne trupów. Przejść się nie da. Jest możliwość skasowania tych ciał?

Tak jak S.T.A.L.K.E.R. tak też i tu za wysiłek i cierpliwość jest nagroda, a ja jestem bardzo hojny.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 25 Lut 2014, 22:41

A to nie jest tak że większość ulepszeń nic nie daje?

Odp.
2. Helikopter możesz mocniej uszkodzić, a wtedy sobie odleci.
3. Po 9000 XP masz kilka oberki do wyboru, m.in. Dowódca dzięki któremu możesz mieć kolejnego kompana.

Niestety, nie pomogę bardziej :(

Za ten post RadekNioch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 25 Lut 2014, 23:39

RadekNioch napisał(a):A to nie jest tak że większość ulepszeń nic nie daje?

W rzeczy samej.
Krzyk19 napisał(a):1. Czy moi kompani kiedykolwiek awansują np. Mrówka awansuje do stopnia ,,doświadczony"?

Najpewniej nie, NPC nie awansują w rangach, więc kompani pewnie też.
2. Jak się bronić przed śmigłowcami? Nie zamierzam dłużej się ukrywać.

RPG i „jazda, dziewczyno”. Ewentualnie PKM/Groza/Wał.
3. Jaki jest ostatni bonus? Ten, który dostaje po zdobyciu 9000xp.

Do wyboru są cztery: na dodatkowego kompana, na autocelowanie i szansę na instakilla na NPC z dowolnej broni (nie działa, psuje celowanie), na szansę na instakilla na dowolnym mutancie po trafieniu z Toza, na wykrywanie słabszych artefaktów.
4. Czy istnieje sposób, aby tanio zdobyć egzoszkielet, bo w schowkach go nie mogę znaleźć.

U Najebnika może być, osobiście nie polecam, bo będziesz musiał odczekać tydzień w grze, a w tym czasie możesz wymaksować reputację u Samotników, kupić u handlarza egzoszkielet i uzbierać na przemalowanie go (chyba, że przyłączasz się do Oporu).
5. Czy modyfikacje egzoszkieletu są takie same jak w CoP? Dokładnie to chodzi mi o możliwość biegania w nim.

Tak, jest ulepszenie na sprint. 40000 putinów + kilkanaście tysięcy, żeby w ogóle dojść do tego ulepszenia.
6. No i ostatnie pytanie. To przerażające, ale gdzie bym nie poszedł tam mogiła. Dosłownie wszędzie mam mogiły pełne trupów. Przejść się nie da. Jest możliwość skasowania tych ciał?

Nie. Z czasem same znikną, ale że nowych przybywa, to tego tak nie widać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 26 Lut 2014, 11:52

W porządku. Obrona przeciwlotnicza jest, a egzoszkielet w pięknych barwach najemników, ale mam jeszcze jedno pytanie.

W których plikach i co musiałbym zmienić, aby najemnicy stali się neutralni dla wszystkich innych tak jak samotnicy?

Chyba muszę napisać o nagrodzie w podpisie, albo gdzieś przykleić ogłoszenie o :wódka:.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 26 Lut 2014, 17:35

Nie ma to sensu, skoro najemnicy nie są neutralną frakcją w TFW. Właściwie to zepsujesz sobie w ten sposób sens tej gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wojak w 26 Lut 2014, 17:37

Ale Krzyk nie prosił nikogo o opinię.
Oceniasz zbyt prędko.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 26 Lut 2014, 17:50

Wliczając w to ciebie, a przy tym nie pomagasz.

Dobra, znalazłem to.

gamedata --> configs --> creatures --> game_relations.ltx
Najemnicy w kodzie gry mają nazwę „killer”. Dodatnie wartości oznaczają dobrą reputację, ujemne złą, -5000 oznacza wroga (czerwona kropka na radarze), 5000 oznacza przyjaciela (zielona kropka na radarze), 0 oznacza neutralność. Wyłącz zawijanie wierszy, inaczej nie będziesz mógł tego poprawnie odczytać. O ile pamiętam, nie działa bez rozpoczęcia nowej gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 26 Lut 2014, 18:38

Krzyk19 napisał(a):Piszę tutaj też dlatego, że sam mam kilka małych pytań.
1. Czy moi kompani kiedykolwiek awansują np. Mrówka awansuje do stopnia ,,doświadczony"?
2. Jak się bronić przed śmigłowcami? Nie zamierzam dłużej się ukrywać.
3. Jaki jest ostatni bonus? Ten, który dostaje po zdobyciu 9000xp.
4. Czy istnieje sposób, aby tanio zdobyć egzoszkielet, bo w schowkach go nie mogę znaleźć.
5. Czy modyfikacje egzoszkieletu są takie same jak w CoP? Dokładnie to chodzi mi o możliwość biegania w nim.
6. No i ostatnie pytanie. To przerażające, ale gdzie bym nie poszedł tam mogiła. Dosłownie wszędzie mam mogiły pełne trupów. Przejść się nie da. Jest możliwość skasowania tych ciał?

Tak jak S.T.A.L.K.E.R. tak też i tu za wysiłek i cierpliwość jest nagroda, a ja jestem bardzo hojny.

1. Nie...
2. U Najebnika możesz kupić granatnik przeciwpancerny RPG-7, a u handlarzy samotników amunicję do niego... Ew. polecam dłuższą serię z rkm-ów typu PKM albo RPK-47 (w grze nazywają się inaczej, lecz nie pamiętam dokładnie jak)
3. Na końcu jest kilka bonusów, np. wyjątkowe mutanty (burer, chimera, kontroler, nibyolbrzym) w formie zadań, ale nie chodzi o zadania handlarzy, tylko po otrzymaniu np. raportu od samotników o obecności jednego z w/w... Jest też perk, który w pewnych okolicznościach pokazuje odległość (max. 100m) do najbliższego artefaktu (detale w opisie)... No i np. słynny perk dowódca, który pozwala zwerbować ostatniego kompana - Fiodora...
4. Jeśli nie masz w schowku, a chcesz taniej niż u handlarzy to zostaje tylko polować na jakiś u Najebnika.
5. Nie jestem w stanie powiedzieć Ci czy są identyczne, ale tak, jest modyfikacja umożliwiająca sprint w egzoszkielecie (choć droższa niż sam egzoszkielet po maksymalnej przecenie - wychodzi ok. 70k Ru jak mnie pamięć nie myli)...
6. Tego nie ominiesz, jednak co jakiś (bliżej mi nie znany) czas gra "czyści" teren ze zwłok...
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865

Za ten post MrFler otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 26 Lut 2014, 19:28

Pangia, ale czy ja coś mówiłem o zmianach? Miałem na myśli ciekawe, dziwne i śmieszne eksperymenty. Oby tylko moje eksperymenty nie zakończyły się jakimś błędem lub jeszcze większą liczbą bugtrapów.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 26 Lut 2014, 19:46

Krzyk19 napisał(a):Pangia, ale czy ja coś mówiłem o zmianach? Miałem na myśli ciekawe, dziwne i śmieszne eksperymenty.

To jak nie chcesz nic zmieniać, to nie ma sensu pytać, bo ani tego nie zapamiętasz, ani nie zechce ci się później tego szukać, jak kiedyś tam będziesz chciał się pobawić w przyjaciela wszystkich. A, „actor_xxx” oznacza gracza (czyli ciebie) przynależącego do frakcji xxx, więc możesz se ustawić tak, że frakcje będą sobie wrogie, ale ty możesz wciąż być przyjacielem (a przynajmniej w teorii, nie wiem jak to wygląda w praktyce, bo nigdy się z tym nie bawiłem).
Krzyk19 napisał(a):Oby tylko moje eksperymenty nie zakończyły się jakimś błędem lub jeszcze większą liczbą bugtrapów.

Raczej nie, co najwyżej, jak mówiłem, rozwalisz sobie „fabułę” moda, która polega na wojnie wszystkich ze wszystkimi w Zonie podczas, gdy jedna z frakcji nagle jest całkowicie neutralna :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 26 Lut 2014, 20:30

Szczerze to już coś zmieniłem. To wszystko było mi potrzebne do... tego...
Miałem problem. Krwawiłem każdego dnia żeby zdobyć bazę Powinności(Budynek A) tylko nie mogłem zabić żadnego wojownika tej frakcji. Muszą być nieśmiertelni. Tak, strzelałem do nich i to nie z byle czego z GP 37. Trafiałem ich, ale oni tracili może 5%, a potem znów mieli już pełne życie. I tak w nieskończoność. Zwariować można, a teraz mam czas, bo to co wcześniej pisałeś o nowej grze nie sprawdziło się. Zmieniłem relacje z Powinnoscia i bandytami na 0. Wczytałem grę i mam trochę czasu na dozbrojenie się.

Koniec moich pytań. Cytowanie jest niepotrzebne.
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości