[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 06 Lut 2014, 22:22

Ło, dzięki! Zaraz przekaże teamowi (z drobnymi poprawkami gramatycznymi, rzecz jasna ;) ).

Jedna sprawa tylko. Zamiast nazw typu "Proszek bojowy" wolałbym po prostu "Morfina" - bardziej intuicyjna dla gracza i moim zdaniem lepiej pasuje do klimatu Misery niż jakieś medi żele. :) Pierwszy specyfik to będzie więc zwyczajnie "morfina" (a więc zostaje raczej poprzedni przedmiot, ale jego opis zostanie uzupełniony o to, co dopisałeś), natomiast drugi można by nazwać "metamizol". Co Ty na to?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 06 Lut 2014, 23:34

Karta być może...ale czy to możliwe, że karta jakoś skaluje tekstury? Odnośnie rozdzielczości, w stalkerze mam minimalne są 800x600, chyba żeby we właściwościach ustawić 640x480. Jest jakiś sposób, żeby przerobić te tekstury jakimś programem czy coś w tym stylu? Opcje oczywiście na najniższych testowane.
Z tą rozdzielczością sprawdzę jutro, dzięki za odpowiedź.

edit:
Pangia, testowałem również na teksturach o niższej rozdzielczości, więc nie wiem czy o to chodzi.
Ostatnio edytowany przez Nietoper, 07 Lut 2014, 13:55, edytowano w sumie 1 raz
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 07 Lut 2014, 00:01

Właśnie zauważyłem sam kilka błędów, choćby to, że zgubiłem słówko czy dwa - absolutnie się nie obrażam, w końcu filologiem nie jestem.
Jak dla mnie metamizol jako nazwa jest jak najbardziej jest w porządku, chociaż pewnie nie jeden gracz (graczka?) będzie się głowił, co to za tajemniczy lek. Dla mnie, zawsze, była po prostu Pyralgina i sam musiałem sprawdzać co to za jedno. ;)

P.S. Nie ma za co. :)
P.S. 2 Znowu mam mieć przyjemność otwierać postem nową stronę... ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Lut 2014, 00:12

Teraz doszedłem do wniosku (po chwili szukania w necie), że nazwa leku po polsku to będzie "Pyralgina", a po angielsku "Metamizole", bo właśnie pod takimi nazwami specyfiki te funkcjonują w tych językach. I dla mnie git.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 07 Lut 2014, 17:18

Wiewi0r napisał(a):P.S. 2 Znowu mam mieć przyjemność otwierać postem nową stronę... ;)

No chyba nie, przynajmniej ja cię widzę jako drugiego.
Nietoper napisał(a):Pangia, testowałem również na teksturach o niższej rozdzielczości, więc nie wiem czy o to chodzi.

Nie jestem pewien, ale chyba nie. Ja tylko próbowałem przywołać z pamięci dawniejszą sytuację, to chyba było już rozwiązane, ale nie dam sobie za to nic uciąć. Musisz liczyć na to, że ktoś bardziej wykwalifikowany się wypowie w twojej sprawie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez JackWolf w 07 Lut 2014, 17:55

Mam pytanie do trikstera: Mam nadzieje , że poinformujesz forum gdy już będzie spolszczenie 2.1
Awatar użytkownika
JackWolf
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 05 Lut 2014, 23:01
Ostatnio był: 19 Mar 2014, 20:27
Miejscowość: Прип'ять
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Lut 2014, 17:59

Ok, to nie jest pytanie, ale tak - informacja na pewno będzie. :)

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive JackWolf.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 07 Lut 2014, 21:40

Trikster, miało być, w kawałku o dostępności pyralginy, że jest ograniczony dostęp na Dużej Ziemi, ale nie wiem jakie angielskie określenie funkcjonuje. Poza tym, do użytku weterynaryjnego wciąż jest stosowana: a skąd łatwiej załatwić takie lewe leki? :P
Pangia, dziwne właśnie, jak pisałem wydawało się, że byłem pierwszy. Ale trudno. ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 08 Lut 2014, 15:53

Cóż, mój problem pozostaje nierozwiązany na obecną chwilę.
Korzystając z okazji chciałbym przedstawić swoje uwagi odnośnie Misery. Zwracam się głównie do Trikstera, który (chyba?) odpowiada za tłumaczenie: moim zdaniem polskie tłumaczenie (mam na myśli v2.0.2) było aż nadto...przesadzone wulgaryzmami, psuło to nieco klimat, gdyż odnosiło się wrażenie jakby prowadzone rozmowy były z jakimiś żulami spod sklepu a nie z postaciami z gry;) ja jestem za tym, żeby język posiadał owe wulgaryzmy (nadaje to "smaczku" :D) ale z umiarem;) to oczywiście moje zdanie, co kto z tym zrobi, to jego sprawa.
Kolejną sprawą jest spawn potworów...i tu kolejna moja uwaga- nie wiem czy ma to tak wyglądać w wersji "finalnej" 2.1, ale chimera na początku gry koło Skadowska czy nibyolbrzym to lekka przesada. Rozumiem, że chodzi o podniesienie poprzeczki w grze, ale nie kosztem klimatu. Mam tu na myśli zasadę panującą do tej pory: im dalej w grze, tym gorsze monstra pojawiały się na "ulicach" i tym było ciężej i trzeba było więcej kombinować. A nie tak z grubej rury na start gry;) spowoduje to tylko frustrację, gdyż ekwipunkiem z początkowej fazy gry niewiele się zdziała.

(Oczywiście jak podkreślałem wcześniej, są to moje uwagi i proszę bez komentarzy typu "jak dla ciebie jest za trudno to nie graj w tego moda", bo nie o to tu chodzi.)
Dzięki za uwagę.
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 08 Lut 2014, 16:00

Nietoper napisał(a):Kolejną sprawą jest spawn potworów...


Z tego co mówił, za to odpowiada Trojan, ale on tego nie ma zamiaru zmienić. Ciesz się, że jeszcze nie doszedłeś do fabryki Jupiter... To akurat jeden z niewielu, ale za to najpoważniejszych minusów tego moda.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 08 Lut 2014, 16:15

Nietoper napisał(a):ale chimera na początku gry koło Skadowska czy nibyolbrzym to lekka przesada.

Ja nigdy w życiu nie spotkałem ani chimery ani nibyolbrzyma na Zatonie. Gdzie wy wszyscy się szlajacie? ;O
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 08 Lut 2014, 16:30

Nietoper:
Jak rozumiem, moda przeinstalowywałeś? Warto w ogóle jeszcze raz zainstalować całą grę, potem wgrać moda i sprawdzić. Sam miałem podobny problem swego czasu (jeszcze w okresie bety 2.0), ale jakoś sam się naprawił - nie pamiętam, co było przyczyną ani co go zlikwidowało.

Dzięki za uwagi, poniżej trochę wyjaśnień:
1. Tłumaczenie zostało sporo doszlifowane, wulgaryzmów jest troszkę mniej, a na pewno są w lepszych miejscach, więc mam nadzieję, że przypadnie do gustu. Mi się teraz naprawdę podoba, jest fajnie i przekonująco, nic na siłę.

2. Spawn potworów jest bardzo losowy. Jeśli faktycznie może Ci się trafić chimera zaraz obok Skadowska, to prawdopodobieństwo tego zdarzenia jest bardzo nikłe. Nikłe nie oznacza jednak, że nie może mieć miejsca. Inna sprawa, że ta losowość ma ten efekt, iż każda gra będzie niepowtarzalna. A jeśli silne mutanty Ci przeszkadzają, przy sporej dozie wysiłku uda Ci się ich uniknąć. I pamiętaj o odpowiedniej amunicji, bo zwykła faktycznie chimerze nie jest w stanie zrobić dużo.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości