[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 04 Gru 2013, 17:15

Stalkercell nie wiem jak teraz jesteś ze świtem ale możesz zrobić u nich jeszcze middle na diabelskie kwiaty czy jakoś tak da co go taki koleś na końcu tunelu jakieś takie imię migel, miguel czy jakoś tak.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez StalkerCell w 05 Gru 2013, 21:28

@DrPunk - jeszcze jeden ładunek jest w lokacji Jupiter, na terenie posterunku, gdzie są Bandyci (misja związana z urodzinami Kardana, dług Wano).

Co do Świtu - olałem ich. Poszedłem do Prypeci. Z FAQ na sigerous.ru wyczytałem, że po X-8 będzie można iść do Doliny Mroku. Ciekawe, co tam może czekać...
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 06 Gru 2013, 01:44

Co tam czeka. Dalszy opis w spoilerze by nie psuć komuś zabawy.

:

nocni stalkerzy (czy jakoś tak) -taka frakcja. Zrobisz dla nich trochę zadań, zajdziesz do x18, a tam zobaczysz co będzie. Z doliny mroku w odpowiednim czasie dostaniesz się na magazyny i tam też zrobisz trochę zadań po których wrócisz do doliny mroku by wykonać kolejne zadanie dla nocnych stalkerów
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 18 Gru 2013, 23:24

Problem!
Otóż podczas gry w naszego ukochanego sirgius moda wychodzimy na bagna, tak?
Przy placu maszynowy są miny i trzeba ponoć zdobyć detektor min.
I nie wiem kiedy się to zadanie uruchamia.
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 19 Gru 2013, 09:17

A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 19 Gru 2013, 15:47

Problem w tym, że nie dostałem żadnego zadania może coś trzeba zrobić wcześniej?
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez master husky w 19 Gru 2013, 16:01

Chciałem zespawnować sobie samochód, czytałem, że w SGM 2.2 spawner jest dodany tylko wymaga wpisania w linii komend polecenia -test lub -cheat_mode, cokolwiek bym w skrócie do odpalenia gry nie wpisał skrót nie odpala gry, w menedżerze nawet przez sekundę nie pojawia się proces xray.exe, wpisuję to w poprawnym miejscu, macie jakieś wskazówki?
master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Gizbarus w 19 Gru 2013, 16:01

Hadam - nie pamiętam już dokładnie, dawno grałem. Acz sprawdź jeszcze PDA, bo zadanie chyba pojawia się tam automatycznie, kiedy dostajesz zadanie zdobycia bazy bandytów na bagnach.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Cromm Cruac w 19 Gru 2013, 16:18

master husky napisał(a): wpisuję to w poprawnym miejscu

Na pewno poza cudzysłowem a nie w środku?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Hadam w 19 Gru 2013, 16:27

Dobra zrobiłem po prostu musiałem pomóc stalkerą zdobyć kościół, a po drugie jak używać mp3?
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez HaijTaczi w 19 Gru 2013, 16:36

@Hadam Klikasz na mp3 i wybierasz co chcesz
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez master husky w 19 Gru 2013, 16:43

Cromm Cruac napisał(a):
master husky napisał(a): wpisuję to w poprawnym miejscu

Na pewno poza cudzysłowem a nie w środku?


Dokładnie, ściągnąłem i zainstalowałem jakiś GOTZ, i jest spawn menu działające i po polsku ale samochodów nie ma więc dymam pieszo lub płace NPCom za podróż.
master husky
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 31 Lip 2012, 10:09
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 20:22
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości