[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mdss w 28 Lis 2013, 17:13

jeśli mnie pamięć nie myli to woda mineralna będzie w nowej wersji TFW, w której będzie Żywa Ekonomia by Smoq2

co do własnej reperacji sprzętu to nie wiem, ale chyba tego nie było w taskach... ;)
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 28 Lis 2013, 18:42

Tormentor napisał(a):Nie pamiętam w jakim modzie(chyba Powrót Szramy), u martwych były zestawy do jednorazowego reperowania broni. 20k za naprawienie snajperskiego SIG'a jest dość drogie. ;)

Jak masz SIG-a w przynajmniej 50%, to nie trzeba go naprawiać. Jako typowa snajperka już się nie nada, ale tak ze 100 metrów śmiało jeszcze można kogoś ustrzelić.

Siedzę właśnie na Yantarze i kurde przewodnik nie chce nigdzie mnie zaprowadzić. Często się to zdarza?

Polecam włączenie pokazywania oddziałów na PDA - nie tyle dla ułatwienia gry, co dla znaczącego zmniejszenia szansy na frustrację i ragequit spowodowany mechaniką działania moda. To zapewne jeden z przykładów - pytasz przewodnika, gdzie może Cię zaprowadzić, masz parę tysięcy rubli, jest środek dnia, a debil mówi Ci, że nigdzie. Dlaczego? Ano dlatego, że (zakładam, że jest to przewodnik Najemników) Powinność obstawiła wejścia z Jantaru do Agropromu i przez to przejście dla przewodnika nie jest bezpieczne. Jeśli nie przechodziłeś oboma przejściami naraz, to tego nie możesz po prostu wiedzieć.
Innym przykładem jest przechodzenie z mapy na mapę. Przechodzisz sobie zadowolony, a tu niespodzianka, na posterunku stoją 2 pijawki. Albo psychopies. Poza tym czasem grze coś odj♥bie i spawnuje dokładnie w miejscu, w którym stoisz grupkę mutantów. Od razu je uśmierca, ale wyobraź sobie zjednoczony skowyt 5 rodentów pojawiający się nagle za Twoimi plecami, wwiercający się w mózg bardziej niż ataki psioniczne kontrolera. Nosz ku♥wa.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tormentor w 28 Lis 2013, 22:48

SIG ma chyba jakieś 20%. Strasznie niecelny ogólnie, warto go modernizować. Ogólnie łażę z kałaszem+granatnik i ulepszyłem go dosyć znacznie. Jakoś nie chce mi się go pozbywać, sentyment do tej broni mam. Skuteczna jak zawsze.

Mam jeszcze AWP, dobrze likwiduje przeciwników, nawet nie reagują jak im kompan ginie. Co najlepsze zdobyłem ją zaraz na początku gry.

Z tymi przewodnikami to trochę dziwna sprawa, bo z Agropromu zaprowadził mnie gościu z Powinności. To czemu Najemnik nie może mnie zaprowadzić np. na Kordon. Niechce mi się szczerze w nocy łazić. Ustawiłem sobie na 95 % aktywność "plugastwa Zony" :D


Pytanie czy kombinezon najebnika może mieć więcej niż 2 schowki na artefakt? Bo jak nie to wypierdzielam go piz*u :D

Miałem dziś bug trapa jak w Karuzele wbiłem, też macie gdy wchodzicie w tę anomalię?
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 28 Lis 2013, 23:14

A Karuzela to która to, bo zawsze mylą mi się te grawitacyjne - ta, która wciąga gracza czy ta, która „uderza” po zetknięciu się z graczem? Ale raczej nie, jeśli to było jednorazowe, to nie ma czym się przejmować.
Tormentor napisał(a):Mam jeszcze AWP

Nie AWP, tylko Sako TRG-22. Celny w dowolnym stanie technicznym, ale jak się zatnie, to amen w pacierzu.
Tormentor napisał(a):Strasznie niecelny ogólnie, warto go modernizować

W TFW nie podniesiesz wyjściowej celności broni o duży procent (za wyjątkiem śrutówek), więc akurat to nie do końca prawda. A i taki niecelny nie jest, jak ja nim grałem pierwszym razem, to przeszkadzały mi tylko: niska szybkostrzelność jak na półautomat, za duży odrzut (porównywalny do Sako właśnie, przy czym strzela o wiele słabszym pociskiem, co nie ma sensu) i dźwięk strzału od zwykłego Siga, ale to sobie troszkę poprawiłem - wstawiłem dźwięk od G3 z Counter-Strike'a (:P - pasuje wyjątkowo dobrze, aż sam się zdziwiłem), podniosłem odrobinę szybkostrzelność (w sumie to taka sama co G3 w CS-ie) i trochę ten odrzut skróciłem, no i szafa gra.
W sumie to i tak w kategorii snajperek wygrywa Mosin - właściwie się nie zacina, ma olbrzymią moc (kładzie w dwóch hitach większość przeciwników) i świetny zasięg, a zjechany nawet do 20% jest wciąż bardzo celny. Tylko celownik ma trochę słabe przybliżenie, ale za to jest bardzo przejrzysty i wygodny w użyciu.
Tormentor napisał(a):Pytanie czy kombinezon najebnika może mieć więcej niż 2 schowki na artefakt? Bo jak nie to wypierdzielam go piz*u

Nie może i nie wywalaj go, bo kombinezony samotników są żałośnie drogie w porównaniu do frakcyjnych odpowiedników (wyjątek stanowi egzoszkielet, który jest równie drogi dla wszystkich :P), a na kombinezon od Najebnika czeka się wieki. Chyba, że jesteś aż tak bogaty :P
Tormentor napisał(a):Ogólnie łażę z kałaszem+granatnik i ulepszyłem go dosyć znacznie.

Granatnik to strata udźwigu (przynajmniej w wojnach frakcyjnych), w ogóle nie działa na NPC - kiedyś wpi♥rdoliłem 3 granaty w Wolnościowca w Berylu (tzn. Strażniku Wolności) i i tak mi uciekł :facepalm: Nie wiem za bardzo, jak na mutanty działa, ale o ile granaty ręczne wciąż są kijowe na ludzi, o tyle na mutanty spisują się zadziwiająco dobrze, a że nie ma komu ich sprzedać za sensowną cenę, to można je zużywać na zwierzynę. Być może tak samo jest z granatami z granatników (pamiętam, że zwłaszcza natowskie M209 mnie rozczarowały, skuteczność porównywalna do kulek z plasteliny - nawet najemnika w kombinezonie najemnika nie chciało toto zabić).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 28 Lis 2013, 23:21

i jeszcze jedno:
przewodnicy nie pracują po nocy. Chcesz w nocy się przemiescic to na własnych nóżkach.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tormentor w 28 Lis 2013, 23:36

To to ja wiem :)

Też zauważyłem, że siła granatów jest dość zaniżona. Walczyłem z jakimś stalkerem, nie miałem apteczek i bandaży więc nie za bardzo chciałem prowadzić z nim ognia. To postanowiłem go poczęstować granatem, chyba dopiero za 3 razem wybuch go zabił, a zawsze eksplozja była blisko wroga.
Jeśli chodzi o granatnik to wypróbowałem go na Kontrolerze, dostał jednego strzała i potem tylko króciutka seria z AK i po sprawie. A co do ciężaru, to jakoś się nie przejmuje, jak mam 35 kg to z Kompasem mogę biegać i biegać.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 29 Lis 2013, 08:22

Granatnik działa bardzo specyficznie, raz potrafi zabić mutanta a raz nie. Smoq musiałby wytłumaczyć od czego to zależy. Oczywiście przy przejściu na inną mapę granaty załadowane znikają. Oczywiście nie muszę dodawać, że u naszych współziomków granatniki to tylko ozdoba nigdy ich nie użyją. Ciekawe czemu?

Co do przewodników to tak jak pisał ci Pangia to toczą się wojny frakcji nawet jak Ty w nich nie uczestniczysz. Widocznie nikt nie ma przejścia na wysypisko zabezpieczonego dlatego przewodnik cię tam nie zaprowadzi z Agro. Wyjątkiem się skład, tamtejszy przewodnik raczej zna wszystkie trasy.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 29 Lis 2013, 09:34

Tormentor napisał(a):Mam jeszcze AWP, dobrze likwiduje przeciwników, nawet nie reagują jak im kompan ginie. Co najlepsze zdobyłem ją zaraz na początku gry.

Też miałem Sako najlepsza snajpa w TFW. Też zdobyłem na początku gry wpadła na mnie grupa Monolitu i jeden z nich miał Sako. Przedtem grałem Mosinem z celownikiem ale Mosin przy Sako to proca :) . Ma sporego zooma toteż zawsze używałem w misji "Zabij stalkera" on mnie nie widział a ja już go miałem na muszce. Dobry też na kontrolery 1 dobry headshot i pada.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 29 Lis 2013, 16:41

No ja pi♥rdole, jaką penetrację ma zwykłe 5.45? Stałem za kwadratowym pudłem 1m x 1m x 1m w ulepszonej Sevie i taki pocisk nie powinien mi zrobić większej krzywdy bez żadnej osłony, a zdechłem po jednej serii :facepalm:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tormentor w 29 Lis 2013, 22:16

Dziś miałem dziwny bug, mianowicie postanowiłem skorzystać z usług kompana, Mrówka się zwie. Poszedłem z nim do Doliny Mroku, żeby zabić pijawki. No to wkraczamy na teren mutantów i taka akcja - Z dupy przyleciał helikopter(bandyci też mogą go wezwać, czy od czasu do czasu patroluje DM?) i mój ziomek nagle sobie przykucnął koło pijawek, te w ogóle go nie atakowały i też się zwiesiły. Ja wspiąłem się po klifie i bawiłem się w obserwatora, dopiero jak pijawka uderzyła Mrówkę to ten się obudził. Dziwne, chyba ten helikopter zbugował mojego kumpla.

Co do tych mutantów, to strasznie mają mocny cios. Jeden odbiera 90hp i zazwyczaj jest po ptokach. Musze sobie nowego kombineZONA sprawić :D.

Istnieje sposób na zwiększenie zooma w Mosinie z celownikiem optycznym? Bo strasznie słabo przybliża.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 29 Lis 2013, 22:40

Tormentor napisał(a):Z dupy przyleciał helikopter(bandyci też mogą go wezwać, czy od czasu do czasu patroluje DM?)

Nie, to wojskowy helikopter patrolujący co jakiś czas Zonę. Jak dla mnie pomysł totalnie z dupy (zazwyczaj wpi♥rdala się dokładnie wtedy, gdy masz na karku ze 3 wrogie oddziały), no ale trudno.
Istnieje sposób na zwiększenie zooma w Mosinie z celownikiem optycznym? Bo strasznie słabo przybliża.

W grze nie. Musisz zmodyfikować plik weapons.ltx - szukasz sekcji wpn_addon_scope_bl i zmieniasz w niej wartość scope_zoom_factor. Domyślnie jest 30 (tyle co zwykłe PSO), snajperski SIG ma 15, Sako, PSG, SWD i SWU 7.5, a Wintorez ma 30. Jak dla mnie najwygodniejsze jest 15, zresztą po godzinach grania w Stalkera jest to dość naturalne ustawienie.
Tormentor napisał(a):Co do tych mutantów, to strasznie mają mocny cios.

Mają taki sam cios co w wanilii, tylko że trudniej jest o bandaże i jakiś sensowny kombinezon. Ulepszenia kombinezonów są zaś tak zrobione, że wymaksowany egzoszkielet ma w zadrapaniu ochronę coś w granicach 65-70 (nie pamiętam dokładnie) - z taką ochroną dopiero pijawka jest w stanie wyrządzić jakieś większe obrażenia (snork uderzeniami zabiera minimalne ilości HP) :P Mówię o poziomie Weteran.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tormentor w 29 Lis 2013, 22:56

Ja myślałem, że ten helikopter wezwali Bandyci, bo dosłownie, po krótkiej wymianie ognia z bandziorami pojawił się śmigłowiec. Wcześniej nawalałem do Wojskowych w Kordonie i źle to się skończyło, to pomyślałem, że dalej jestem poszukiwany :)

Dzięki za info z celownikiem. :wódka: ;)

Pangio@ Często ci się zdarza, że jak się budzisz to umierasz bo nagle z dupy spawn mają szczury albo inne mutanty? Dzisiaj zasnąłem koło paleniska w środku bazu na Wysypisku. Obudziłem się zabity, a koło mnie leżały martwe rodenty hehe :D
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości