[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 25 Paź 2013, 15:17

Kilka panoramek z edytowanego Kordonu. Na każdej mapie zostały/zostaną wymienione wszystkie vanilliowe drzewa na te z Absolute Nature 3. Dodatkowo wrzuciliśmy na każdą mapę plus minus 1000 dodatkowych drzew(oczywiście tych z AN3) i krzewów, przez co nie jest już tak łyso jak w vanilli. O dziwo, spadek fps oscyluje wokół 8-10 fps na moim zresztą nie najnowszym sprzęcie. Reszta map będzie gotowa już bardzo niedługo, podobnie jak i premiera. :)

ImageImageImage

I ważny nius
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive frosth.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 27 Paź 2013, 17:06

Mam niesamowitą przyjemność pracować z @Vandrem przy AA2 - powiem wam szczerze - Crysis przy tym wymięka.
Galeria:

Image
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 27 Paź 2013, 21:26

Screeny wygladają naprawdę niesamowicie...Jetsem pod wrażeniem fajnie sie AA2 zapowiada. Pograłem trochę w AA1 i tez nie było sie do czego przyczepić...;) A czy zamierrzacie jakoś urozmaicić samą grę? Mam na myśli nowe misje, asortyment etc? Przydałoby się wprowadzić mozliwość naprawy sprzętu, spanie (wiem wiem będzie :)), jakieś nowe pukawones. Mi osobiście brakuje z lekka w vanilii snajperek ( zachodnich ), a w gestii marzeń my personal fav Colt m4a1. Wiem wiem rozmarzyłem się, ale święta idą powoli...
Tak czy owak team macie zacny i na AA2 czekam z niecierpliwością. Pozdro
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 27 Paź 2013, 21:54

Jest gotowe wszystko o czym napisałeś(dosłownie, wraz z wymarzonym prezentem świątecznym ;)), prócz nowych misji. Zalecam jeszcze poczekać miesiąc-półtora i wszystko stanie przed Tobą otworem.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 29 Paź 2013, 18:44

Szpiegówka z wysypiska - jeszcze chwila i pójdę na grzyby (na wysypisku - ma się rozumieć :D )

:

ImageImageImageImage


Edit: - Powiem Wam szczerze - klimat można nożem kroić. Czekajcie bo to będzie coś niesamowitego.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 29 Paź 2013, 18:47

W razie czego na czas robienia skrinów możesz wyłączyć na chwilę hud, bo obecna teksturka dinamic huda ma lekko zielone zabarwienie i delikatnie "tłumi" realne oświetlenie. :)

To i ja coś zapodam.

ImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 30 Paź 2013, 11:24

Ładnie sie bawicie chłopcy ;), pozazdrościć ....
Screeny wyglądają nieziemsko, wszystko wyglada zupełnie inaczej niż w vanilii,
Zajebiacho :)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 31 Paź 2013, 14:59

Pytanie za 100pkt. - to dalej SoC czy już CS? :)
http://www.dropbox.com/sh/dxgdfhjs3c206ww/nvlQZYHnyU

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Junx w 31 Paź 2013, 15:27

AA2 na być do SoC'a, więc SoC ;)

A tak z innej beczki, jak Wam się udało osiągnąć taki efekt? Toż to lepiej wygląda niż MISERY 2 :D
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 02 Lis 2013, 08:25

@Junx, sekretem jest katorżnicza, zakrawająca o chorą pedantyczność praca od 2011. :) Image
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mbwrobel, Junx.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Junx w 02 Lis 2013, 12:32

Ładny screen :D

A jak wygląda sprawa z pancerzami i broniami, dodaliście dużo?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 07 Lis 2013, 08:43

Nie. Nie dodaliśmy dużo, bo nie cierpię modów typu Arsenal Mod. Dodane zostało raptem 8 nowych broni, które mają unikatowi NPC tudzież które możemy dostać za zadania.

Udało nam się zaimplementować element, o którym marzyłem(być może inni również) już od dawna. Skoro modyfikacja wprowadza również o wiele cięższą rozgrywkę, to tym razem będziemy zmuszeni do poszukiwania artefaktów samodzielnie, jak w Zew Prypeci. Będziemy mieli w grze do dyspozycji trzy detektory artefaktów(Echo, Niedźwiedź, Weles), które otrzymamy w różnych momentach gry. Każdy z nich ma indywidualne cechy takie jak:

a. zasięg wstępny - odległość na jakiej detektor zaczyna sygnalizować dźwiękiem pobliski artefakt - Echo: 15m, Niedźwiedź: 30m, Weles: 45m

b. zasięg efektywny - odległość w jakiej materializuje się artefakt(artefakty są niewidzialne, należy dopiero zawiesić detektor na pasie i znaleźć się w promieniu wyłapywania sygnału. Artefakt z sykiem pojawi się nam przed oczami, jak w CoP :). Gdy odejdziemy z dala od artefaktu, ten z sykiem zniknie z pola widzenia) - Echo: 2m, Niedźwiedź: 5m, Weles: 9m

c. tryb wyświetlania, czyli powiadomienie o pobliskim artefakcie i o jego typie - Echo: brak, Niedźwiedź: wskaźnik na minimapa/pda, Weles: ikona artefaktu na minimapa/PDA

d. dźwięk ostrzegawczy - każdy detektor ma swój własny.

e. ilość rodzajów wykrywanych artefaktów(detektor Echo wychwytuje tylko podstawowe artefakty, Niedźwiedź już te, które są nieco wartościowsze + te co Echo, natomiast Weles artefakty najwyższej klasy plus te co pozostałe dwa detektory) - Echo:10, Niedźwiedź: 20, Weles: 27 (wszystkie)

Detektory działają tylko jeśli są umieszczone w slocie na pasie i tylko gdy trzymamy je w ręce (klawisz 6 - śruba). Jeśli go schowamy (a np. wyciągniemy lornetkę) artefakty się dematerializują.

ImageImageImage

Stan prac: Pozostało jedynie do edycji kilka map, Cromm regularnie nad tym pracuje, więc koniec edytowania map jest bliski. W międzyczasie r_populik przygotowuje hudy detektorów dla każdego kombinezonu. Potem nastąpi ponowne przejście fabuły przez cały zespół i sprawdzenie, czy to co zostało wyszlifowane na pewno jest wyszlifowane. Reasumując- AA2 wyjdzie po prostu wkrótce.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, Tormentor, Trikster, Junx, MajorDiegtiarov, mayer99.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości