Nie. Nie dodaliśmy dużo, bo nie cierpię modów typu Arsenal Mod. Dodane zostało raptem 8 nowych broni, które mają unikatowi NPC tudzież które możemy dostać za zadania.
Udało nam się zaimplementować element, o którym marzyłem(być może inni również) już od dawna. Skoro modyfikacja wprowadza również o wiele cięższą rozgrywkę, to tym razem będziemy zmuszeni do poszukiwania artefaktów samodzielnie, jak w Zew Prypeci. Będziemy mieli w grze do dyspozycji trzy detektory artefaktów
(Echo, Niedźwiedź, Weles), które otrzymamy w różnych momentach gry. Każdy z nich ma indywidualne cechy takie jak:
a. zasięg wstępny - odległość na jakiej detektor zaczyna sygnalizować dźwiękiem pobliski artefakt -
Echo: 15m, Niedźwiedź: 30m, Weles: 45mb. zasięg efektywny - odległość w jakiej materializuje się artefakt(artefakty są niewidzialne, należy dopiero zawiesić detektor na pasie i znaleźć się w promieniu wyłapywania sygnału. Artefakt z sykiem pojawi się nam przed oczami, jak w CoP
. Gdy odejdziemy z dala od artefaktu, ten z sykiem zniknie z pola widzenia) -
Echo: 2m, Niedźwiedź: 5m, Weles: 9mc. tryb wyświetlania, czyli powiadomienie o pobliskim artefakcie i o jego typie -
Echo: brak, Niedźwiedź: wskaźnik na minimapa/pda, Weles: ikona artefaktu na minimapa/PDAd. dźwięk ostrzegawczy - każdy detektor ma swój własny.
e. ilość rodzajów wykrywanych artefaktów(detektor Echo wychwytuje tylko podstawowe artefakty, Niedźwiedź już te, które są nieco wartościowsze + te co Echo, natomiast Weles artefakty najwyższej klasy plus te co pozostałe dwa detektory)
- Echo:10, Niedźwiedź: 20, Weles: 27 (wszystkie)
Detektory działają tylko jeśli są umieszczone w slocie na pasie i tylko gdy trzymamy je w ręce (klawisz 6 - śruba). Jeśli go schowamy (a np. wyciągniemy lornetkę) artefakty się dematerializują.
Stan prac: Pozostało jedynie do edycji kilka map, Cromm regularnie nad tym pracuje, więc koniec edytowania map jest bliski. W międzyczasie r_populik przygotowuje hudy detektorów dla każdego kombinezonu. Potem nastąpi ponowne przejście fabuły przez cały zespół i sprawdzenie, czy to co zostało wyszlifowane na pewno jest wyszlifowane. Reasumując- AA2 wyjdzie po prostu wkrótce.