Pilot napisał(a):Po pierwsze:
Po drugie:
Po trzecie: Wiesz na jakiej zasadzie działa noktowizor?
Po czwarte: Wiesz na jakiej zasadzie działa skradanie? To takie okrągłe i długie umieszcza się na ''bum patyku'' i dzięki temu ''bum patyk'' nie ''szczela'' tak głośno. Następnie ctrl + shift(wyłącz latarkę ), unikaj wzroku wroga albo do biedronki po ''Kał od d**y'' postrzelać sobie do nazistów.
SkullDagger napisał(a):Zeby cię nie wypatrzyli to po strzale zmień pozycje, u mnie działa.
Trikster napisał(a):songoku:
Taka już dola noktowizorów - żaden nie zapewnia pełnej (tj. takiej jak w dzień) widoczności w warunkach niskiego oświetlenia. Nie jest więc to ani błąd opisu, ani gry - taka specyfika tego urządzenia, że widoczność w ciemności będzie ograniczona. Musisz się z tym pogodzić, sorry. A odpowiadając na Twoje pytanie: jasne, że się da, ale nikt z teamu nie będzie się tym zajmować, bo:
a) mamy ważniejsze sprawy na głowie,
b) nie koresponduje to z naszymi oczekiwaniami dotyczącymi moda.
Co do skradania: silnik X-ray nie jest przystosowany do skradanek w rozumieniu Thiefa czy Deusa Ex: HR (pomijając już fakt, że AI jest dość kapryśne), chociaż śmiem twierdzić, że "stealth" w Stalkerze jest bardziej realistyczny zazwyczaj niż w ww grach. Jeśli będziesz w Misery grać tak jak we wszystkie inne skradanki, nie dziwota, że Cię wyczaili. Innymi słowy, przemyśl swoje zachowanie i zastosuj się do wskazówek kolegów powyżej.
Ropasiak69 napisał(a):Czy jeżeli zrobię jeszcze jedną misję dla Powinności otrzymam "Strażnik równowagi"?
Ropasiak69 napisał(a):
Btw. Green Dragona znalazłem...:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość