[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Albert115 w 08 Paź 2013, 22:24

Odpal w trybie administratora.
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez songoku w 14 Paź 2013, 10:05

Irytuje mnie, że w opisie noktowizora ma on zapewnić widoczność w całkowitych ciemnościach a tak naprawdę widzę tylko kilka punktów. Denerwujące jest też to, że nie da się nikogo zabić po cichu. Zabije jednego a zaraz cała banda sie na mnie rzuca. Wiem że tego raczej się poprawić nie da, ale noktowizor byłoby dobrze jakoś usprawnić. Da radę?

Za ten post songoku otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia,
Negative Pilot.
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 14 Paź 2013, 13:03

Po pierwsze: :facepalm:
Po drugie: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Po trzecie: Wiesz na jakiej zasadzie działa noktowizor?

Po czwarte: Wiesz na jakiej zasadzie działa skradanie? To takie okrągłe i długie umieszcza się na ''bum patyku'' i dzięki temu ''bum patyk'' nie ''szczela'' tak głośno. Następnie ctrl + shift(wyłącz latarkę :kotek: ), unikaj wzroku wroga albo do biedronki po ''Kał od d**y'' postrzelać sobie do nazistów.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 20 Gru 2024, 20:25
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 14 Paź 2013, 13:08

Zeby cię nie wypatrzyli to po strzale zmień pozycje, u mnie działa.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 14 Paź 2013, 14:04

songoku:
Taka już dola noktowizorów - żaden nie zapewnia pełnej (tj. takiej jak w dzień) widoczności w warunkach niskiego oświetlenia. Nie jest więc to ani błąd opisu, ani gry - taka specyfika tego urządzenia, że widoczność w ciemności będzie ograniczona. Musisz się z tym pogodzić, sorry. A odpowiadając na Twoje pytanie: jasne, że się da, ale nikt z teamu nie będzie się tym zajmować, bo:
a) mamy ważniejsze sprawy na głowie,
b) nie koresponduje to z naszymi oczekiwaniami dotyczącymi moda.

Co do skradania: silnik X-ray nie jest przystosowany do skradanek w rozumieniu Thiefa czy Deusa Ex: HR (pomijając już fakt, że AI jest dość kapryśne), chociaż śmiem twierdzić, że "stealth" w Stalkerze jest bardziej realistyczny zazwyczaj niż w ww grach. Jeśli będziesz w Misery grać tak jak we wszystkie inne skradanki, nie dziwota, że Cię wyczaili. Innymi słowy, przemyśl swoje zachowanie i zastosuj się do wskazówek kolegów powyżej.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez songoku w 14 Paź 2013, 14:51

Pilot napisał(a):Po pierwsze: :facepalm:
Po drugie: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Po trzecie: Wiesz na jakiej zasadzie działa noktowizor?

Po czwarte: Wiesz na jakiej zasadzie działa skradanie? To takie okrągłe i długie umieszcza się na ''bum patyku'' i dzięki temu ''bum patyk'' nie ''szczela'' tak głośno. Następnie ctrl + shift(wyłącz latarkę :kotek: ), unikaj wzroku wroga albo do biedronki po ''Kał od d**y'' postrzelać sobie do nazistów.


Nie rób ze mnie kretyna. Po prostu pytam grzecznie. Wyraziłem swoje zdanie, nie musisz być od razu chamski.

SkullDagger napisał(a):Zeby cię nie wypatrzyli to po strzale zmień pozycje, u mnie działa.


Też tak robię ale jakimś cudem wiedzą że przechodzę od jednego płotu do drugiego.


Trikster napisał(a):songoku:
Taka już dola noktowizorów - żaden nie zapewnia pełnej (tj. takiej jak w dzień) widoczności w warunkach niskiego oświetlenia. Nie jest więc to ani błąd opisu, ani gry - taka specyfika tego urządzenia, że widoczność w ciemności będzie ograniczona. Musisz się z tym pogodzić, sorry. A odpowiadając na Twoje pytanie: jasne, że się da, ale nikt z teamu nie będzie się tym zajmować, bo:
a) mamy ważniejsze sprawy na głowie,
b) nie koresponduje to z naszymi oczekiwaniami dotyczącymi moda.

Co do skradania: silnik X-ray nie jest przystosowany do skradanek w rozumieniu Thiefa czy Deusa Ex: HR (pomijając już fakt, że AI jest dość kapryśne), chociaż śmiem twierdzić, że "stealth" w Stalkerze jest bardziej realistyczny zazwyczaj niż w ww grach. Jeśli będziesz w Misery grać tak jak we wszystkie inne skradanki, nie dziwota, że Cię wyczaili. Innymi słowy, przemyśl swoje zachowanie i zastosuj się do wskazówek kolegów powyżej.


Dzięki za wskazówki. Jakoś się przyzwyczaję.
Awatar użytkownika
songoku
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 02 Gru 2007, 10:49
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 22:58
Miejscowość: ?????????
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Ropasiak w 15 Paź 2013, 20:20

Uff, udało mi się w końcu ubić zwierzyniec w Żelaznym lesie. Właściwie skończyłem cały Zaton razem z pobocznymi, a w Janowie zostało mi zabrać dokumenty z fabryki i przebadać wrak. Dodatkowo dostałem "Przyjaciela Wolności", a ja do nich przyłączyłem tylko członków monolitu :D PDA Morgana z informacją o magazynie oddałem właśnie Szuldze... czy jeżeli zrobię jeszcze jedną misję dla Powinności otrzymam "Strażnik równowagi"?
:

Chodzi mi o misję z zaginionym odziałem Powinności.

Bo nie widzi mi się teraz jeszcze unikanie Powinności. Ewentualnie jeżeli nie oddałem magazynu Wolności to Powinność nie będzie do mnie wrogo nastawiona pomimo przyjaciela Wolności? ;)

Btw. Green Dragona znalazłem...

:

U Sowy! Nie miałem bogatego klienta tylko Detektywa, Dyplomate, przyjaciela Stalkerów i wysłannika sprawiedliwości. KSWK ma jeden bandzior na Posterunku w Janowie.
| Ryzen 7 5700X (4.85GH) | Gigabyte B450 Gaming X | Arctic Liquid Freezer II 280mm | 40GB DDR4 RAM 3466MHz CL16| PowerColor RX 6700XT Hellhound 12GB GDDR6 (+Cooler Master ELV8) | Kingstone KC3000 2TB + Crucial BX500 1TB | Corsair CX550M | Fractal North XL White (+Cooler Master Halo 2 120mm) | Windows 10 Pro x64
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 342
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 08:49
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez Wesker w 15 Paź 2013, 21:46

Ropasiak69 napisał(a):Czy jeżeli zrobię jeszcze jedną misję dla Powinności otrzymam "Strażnik równowagi"?

Szczerze wątpię. Przynajmniej mi się nie udało (też miałem dość tych polujących na mnie pancerników). Te perki chyba wykluczają się wzajemnie (miałem napisać: ,,Na zdrowy rozum się wykluczają", ale... w końcu to X-Ray ^^).

Ropasiak69 napisał(a):
Btw. Green Dragona znalazłem...

:

U Sowy! Nie miałem bogatego klienta tylko Detektywa, Dyplomate, przyjaciela Stalkerów i wysłannika sprawiedliwości. KSWK ma jeden bandzior na Posterunku w Janowie.


GD bodajże już w patchu 2.02 pojawił się wcześniej u handlarzy- sam go tak dorwałem (a skoro już przy tym jesteśmy... czy Tobie ten Green Dragon też tak sieje, że trafienie w głowę ze 100 metrów graniczy z cudem?).
Za to posterunek ktoś wyczyścił, zanim się tam pojawiłem, więc niczego już tam nie znalałem... Moja sakramencka wina. Ale nadrobię :E

Swoją drogą, czy jestem jedyną osobą, która zostawiła sobie Żelazny Las na koniec, a jedyne co tam znalała to 2 kontolerów i potergeista? Coraz to czytam o zwierzyńcu i nadziwować się nie mogę.
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 16 Paź 2013, 08:01

Za pierwszym przechodzeniem gry miałem tam najpierw dwóch (dwa?) kontrolerów (bilety sprawdzali), poltergeista, bandę snorków i kilka zombiaków. Za drugim razem było dwóch kontrolerów i poltergeist, a za trzecim sam duch. Tak więc... To BARDZO losowe, wiele zależy od szczęścia.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 16 Paź 2013, 10:47

To prawda, spawn jest w pewnym stopniu losowy. Inna kwestia, że z jednej strony mutanty z Żelaznego Lasu mogą sobie trochę powędrować, więc na miejscu ich nie będzie, a z drugiej sami stalkerzy czasem atakują Żelazny Las zdeczka przetrzebiając zwierzynę, co jeszcze tę losowość wzmaga.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez yozue w 17 Paź 2013, 12:26

Pytanie odnośnie Lab X8

:

Jak się bronić przed tym mutkiem co wydaje ten cholerny piszczący dźwięk? Nie mam jak go podejść.
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 09:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 17 Paź 2013, 12:38

Poltergeist? Zwiększ swoją ochronę psioniczną (blokery, hełm itp.) i najlepiej trzymaj się na pewną odległość, bo im bliżej epicentrum (tzn. mutanta), tym większe obrażenia będzie zadawać. Poltergeist zasadniczo to "glass cannon", czyli duże DPS, a mała wytrzymałość - pada dosyć szybko pod skoncentrowanym ostrzałem.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość