[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 08 Paź 2013, 21:25

ImageImageImageImageImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 10 Paź 2013, 16:13

Hey Vandr....miałem chwilkę i zainstalowałem z ciekawości AA....i mod mnie powalił...Pogoda, tekstury budynków i roślinności, broni to coś przezajebistego, do tego klimatyczna muza; SoC nabrał zupełnie innego charakteru, aż zachciało mi się znów poszwędać po Zonie. Graficznie mod porównywalny do Misery 2.0. Gratsy i ....dzięki :).
Żeby nie kadzić i żeby nie było za prosto mam tez parę pytań...;)
Zainstalowałem AA do tego 2 fixy i Arsenal moda pod Autumn Aurora z MODDB, pod wersję Soc. 1.06, po zmianie ustawień wszystko hula na max ustawieniach...ale....: zauważyłem że NPCs zachuwują sie nieco inaczej. Z wioski kotów Żwawy pobiegł z pistoletem na posterunek wojskowy ze strasznym okrzykiem na ustach, ale długo nie biegł, a mój quest dla niego w poszedł w p....u. Do tego reszta Stalkerów z wioski dzielnie go dopingowała, ale tylko zza płotu, mięczaki ;) - takie coś w SoC widziałem po raz 1.... Na wysypisku podobnie, Lis ( chyba) ten z dużych baraków gdy pomogłem odeprzeć atak bandyterki, nerwowo lata po całym hangarze ze swoimi ziomami, że nie da się z nim nawet pogadać....Bug...? Do tego przy próbie handlu z NPC's kupują ode mnie złom, płacą, ale po chwili wszystkie kupione rzeczy im wypadają na ziemię...Da sie coś z tym zrobić?
Sprawa 2: znalazłem w gamedacie AA masę nowych broni, a jestem pod koniec wysypiska, i o kompletnie nic nowego się nie potknąłem - kiedy pojawią się nowe giwery w fabule...? Pzdr
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 10 Paź 2013, 18:47

Dzięki za miłe słowa. Prawdę powiedziawszy nie grałem w tego moda z dodatkiem Arsenal Mod, bo nie jestem sympatykiem tej modyfikacji. ;) Przyznam szczerze, że nie wiem z czego mogły wynikać takie kwiatki jak zamieszki na Kordonie- być może Arsenal miał w sobie coś, co sprawiło, że działo się jak działo- jakieś skrypty etc.

Nie mam pojęcia również, jak wyjaśnić kwestię wyrzucania przedmiotów przez NPC. Pierwszą wersję Aurory mogę określić dwoma słowami: potworna niedoróbka. Obecnie trwają pracę nad drugą odsłoną modyfikacji, która jest nieporównywalnie lepsza dosłownie pod każdym względem. Jestem niewymownie zadowolony z efektu prac. Całokształt to zupełnie inny świat od tego zaprezentowanego w jedynce- bardzo niedopracowanego, pełnego sprzeczności itp. Podsumowując w trzech słowach- Niebo a Ziemia. Jestem pewien, że każdy wychwyci ten ogromny skok(testerzy już to zrobili :)) jakościowy. Mogę tylko zalecić czekanie, bowiem będzie chyba warto.

Ponadto jak chodzi o rzekome nowe bronie w pierwszej odsłonie- nie było ich, tylko w modyfikacji było opór śmieci i niepotrzebnych rzeczy, które nie były w ogóle wykorzystane. Tym razem tak nie będzie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, mayer99.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 10 Paź 2013, 20:00

Dziękuję za szybką odpowiedź, a co do Autumn Aurora 2 to wiem , wiem czytałem już i narobiłeś mi tym apetytu nie lada....;).Wracając do AA 1 jednak to mam pytanie: chcąc urozmaicić nieco rozgrywkę, głównie chodzi mi o poprawę inteligencji NPC, spanie, mozliwośc naprawy equipmentu, trochę nowych giwer ew., ale bez zmiany fabuły...
I tu pytanko, które mody moznaby połączyć z AA1, aby spełnić w/w życzenia? AMK odpada bo jest pod SoC1.04, może Oblivion Lost? Grałem w te mody w działo Ścigacza (AMK+OL+spawn mod), ale nie udało mi się tego połączyć - taki ze mnie expert :| . Poradzcie i zasugerujcie coś proszę bo w temacie moddingu fachowcem bym się nie mianował raczej....NIe wiedziałbym np jak w przypadku OL "nałożyć" na siebie gamedaty modów, żeby nie było bałaganu...;)
Thx za wysłuchanie i cekam na wskazówki.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 10 Paź 2013, 20:52

Możesz zrobić inny motyw- wziąć Oblivion Lost i na niego nałożyć Aurorę. Aby to zrobić, musiałbyś do Gamedaty OL skopiować z AA następujące foldery:

Levels
Shaders
Sounds
Textures(bez podfolderów UI oraz INTRO)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez DonTheWolfVonPI w 10 Paź 2013, 22:53

Ciekawa modyfikacja, która mnie przekonała abym "odkurzył" stary dobry Cień Czarnobyla. :)
Image
Awatar użytkownika
DonTheWolfVonPI
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 18 Cze 2013, 19:43
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 17:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 12 Paź 2013, 12:40

Chciałem zmienić możliwość carry weight prze Streloka ale nie ma parametru gamedata/config/creatures/actor/inv_weight....nigdzie..... :/
I taka jeszcze rzecz, że prz celowaniu PPM z AKM 47U broń zamiast lekko przyblizać to oddala....
Da się cosik z tym zrobić.....?? thx
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Ostatnio edytowany przez mayer99, 12 Paź 2013, 12:43, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Paź 2013, 12:42

Podeślij mi Twój folder Config.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 12 Paź 2013, 12:51

Nie mogę dołączyć załącznika na PW dasz maila na PW?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Pangia w 12 Paź 2013, 13:26

Jak Vandr nie nabałaganił w configach, to poszukaj w_ak74u.ltx, otwórz byle jakim edytorem tekstu, poszukaj linijki scope_zoom_factor i wpisz tam jakąś liczbę (porównaj sobie z np. normalnym AK74 - w_ak74.ltx, waniliowo tam jest 50).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 12 Paź 2013, 13:31

Vandr nie nabałaganił, tylko zapomniał o tym, że nie każdy 2 lata temu używał fov switchera, którego miałem ustawionego na kąt 90 stopni, toteż obecna wartość była odpowiednia. Poza tym kolega już otrzymał pomoc.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez mayer99 w 17 Paź 2013, 15:18

Vandr: Pykam w Twoje miodne modziwo i jest git aż chce się odkrywać "na nowo" kolejne lokacje, do tego muzola, cykl pogodowy fajny klimat :). Al e z związku z ciemnymi ( i dobrze nocami ), nasuwa sie pytanie o noktowizję...
Są na stalker.pl mody na noktowizory ( mistrz Ścigacz jak zwykle czujny ), ale moje pytanie brzmi czy jest inny pomysł na noktowizję do AA? W kombizezonie Stalkera padaka jak w vanilii, w Sevie noktowizja jest w niebieskawym zabarwieniu - wygląda nawet ok - ale nic nie rozjaśnia a jedynie zmienia odcień nocy...Masz jakieś pomysły albo sugestie co możnaby z w/w zrobić? Gra w nocy z samym noktowizorem jest raczej niemożliwa...
Pzdr All
I jeszcze jedno: jak mozna edytować cenę amunicji? 1000 zonowych talarów za 10 sztuk śrutu to odrobinkę za dużo jednak...:)
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości