[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Reaver22 w 07 Paź 2013, 18:44

Dzięki wielkie za odpowiedź, teraz już wszystko jasne, nie doczytałem w readme o tych klasach ;) A co do drugiego problemu to zacząłem już gre od nowa i gra mi się nawet lepiej więc niech już tak zostanie. Czekam na wersje 3.9, życzę powodzenia :)
Ostatnio edytowany przez Reaver22, 07 Paź 2013, 23:38, edytowano w sumie 1 raz
Reaver22
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 29 Wrz 2013, 15:15
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 14:00
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 07 Paź 2013, 21:17

smoq2 napisał(a):Bardzo cenna uwaga. Postaram się dodać trochę więcej informacji na temat oddziału przy wybieraniu zadania.

No tak. Nigdy nie wpadłem na to, żeby o tym tu napisać :facepalm:
I jeszcze jedno pytanie: czy stabilność jest naprawdę lepsza czy mod dalej będzie łapał chcice na crashowanie gry co 10 sekund i psucie każdego autosave'a, jakiego uda się jej zrobić?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 07 Paź 2013, 21:37

Smoq-u, a otrzymałeś odpowiedź, od shoker teamu, odnośnie pozyczenia ichniejszego baru?
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 07 Paź 2013, 22:08

@Pangia, MetalowyStalker to jest naprawdę dziwne w tym modzie. I nie wiem czy jest to bardziej zależne od sprzętu czy od ustawień. Niedawno sprawdzałem dla kogoś czy da się sprzedać naszywki handlarzowi Wolności. Jako, że cierpliwie czekam na 3.9 grając w mizerię to zainstalowałem od nowa CS+TFW3.8 przeszedłem kilka misji żeby wstąpić do Wolności przy okazji nie powstrzymałem się przed małym wypadem na bandytów i arty wyszło tego ze 4-5 godzin grania non-stop i... 0 wylotów do pulpitu.
Chyba raz zawiesiło się podczas ładowania nowej lokacji ale autosave działał ok.
Zauważyłem dziwną zależność, że mniej problemów sprawi mi wersja z AF i mimo iż mniej fps to płynniej działa.
@Dillon0 to się nazywa trafić na temat gdzie nikogo nie śmieszy a wręcz żenuje tanie trolowanie, przeproś :)
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Reaver22 w 07 Paź 2013, 23:37

Mam jeszcze dwa pytanka :)
1. Czy to normalne że gdy dołączam do frakcji (Czyste Niebo) to nie dostaje od nich żadnego wyposażenia? W wanili CS dostawało się jakąś broń, pancerz, naboje oraz kilka apteczek a tutaj nic, czy tak ma być by było trudniej zdobyć to wszystko czy coś źle zrobiłem?
2. O co chodzi z tymi wszystkimi okrągłymi punktami na mapce w pda, wiem że są to obozy ale jak np. sprawdzić który należy do mojej frakcji? Na bagnach i ogólnie całej mapie mam większość na żółto, czy to znaczy że te "obozy" są do przejęcia czy po prostu ich nie da się przejąć? Na bagnach np. jest jedno takie miejsce w którym nie ma nic oprócz ogniska i kilku skrzynek a gdy wezwe posiłki przez radio to pojawia się komunikat że już idą ale coś nie dochodzą :D Gdyby ktoś mógł to niech proszę objaśni mi to wszystko. Przepraszam za ciągłe pytania :D
Reaver22
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 29 Wrz 2013, 15:15
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 14:00
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wojak w 07 Paź 2013, 23:49

W tłumie durnych pytań o datę następnego updatu, Ty przepraszasz za sensowe pytania?

1. Z tego, co pamiętam, od chwili dołączenia do frakcji, możesz u handlarza frakcyjnego zakupić podstawowy pancerz za 500RU.
2. Aby widzieć członków swojej frakcji, możesz odznaczyć opcję w ustawieniach TFW "Ukryj oddziały na mapie PDA". Jeśli nie chcesz tego robić (bo przez to widać też oddziały wroga), zostaje Ci monitorowanie postępów twojej frakcji. Wszystko dostępne w radiu (handlarz ma na składzie). Po przejęciu pierwszej bazy wroga, masz możliwość monitorowania miejsca przesiadywania każdego sojuszniczego oddziału, oraz możliwość wydawania im rozkazów.

Kółko żółte - zwykły punkt strategiczny
Kółko niebieskie - punkt zasobów. Im więcej posiada ich Twoja frakcja, tym lepsze wyposażenie można nabyć u handlarza i tym lepiej zbroją się oddziały.
Kółko turkusowe - baza. W niej generują się nowe oddziały, zwiększa się też ich maksymalna liczba.

PS: Posiłki możesz przyzwać albo z bazy, albo z okolicy. W pierwszym przypadku trochę poczekasz, a gdy odliczanie minie, oddział pojawi się w okolicy i wciąż coś może stanąć mu na drodze (mutanty), lub bug z anomalią na północnym Wysypisku. Oddział wezwany z okolicy porzuci swój posterunek i ruszy w Twoją stronę. Tego warto używać, gdy szykuje się szturm wroga. Oddział jednak prędzej, czy później się pojawi, więc cierpliwości.
Oceniasz zbyt prędko.

Za ten post Wojak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Reaver22.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Reaver22 w 08 Paź 2013, 10:57

@Wojak Przepraszam gdyż zauważyłem że niektórzy tu nie lubią na takie pytania odpowiadać :D No ale nic, dzięki wielkie za szczegółową odpowiedź, teraż juz wszystko rozumiem, kozak leci dla Ciebie ;)
Reaver22
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 29 Wrz 2013, 15:15
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 14:00
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez foltrest w 08 Paź 2013, 13:25

Zwykle jeśli pytają o błędy spowodowane niewgraniem przez nich fixów z 1 strony:D
Awatar użytkownika
foltrest
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 14 Sie 2012, 17:23
Ostatnio był: 15 Sty 2024, 01:28
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 08 Paź 2013, 14:24

frosth napisał(a):Zauważyłem dziwną zależność, że mniej problemów sprawi mi wersja z AF i mimo iż mniej fps to płynniej działa.

U mnie to TFW działa źle, a TFW+AF gorzej. Nie dość, że zacina, to jeszcze sypie po każdym wczytaniu mgłą na 5 centymetrów widoczności, a i crashami lubiło całkiem zawiesić na Wysypisku.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StalkerCell w 08 Paź 2013, 16:19

Ja muszę powiedzieć, że zintegrowana karta + 3 GB ramu + 2.27 GHz daje radę na wersji AtmosFear, ale cóż, gram na "statyku", za to wszystkie paseczki na maksimum w prawo prócz trawy i wygładzeń. Mieszczę się w okolicach 30-50 fps' wó, za to w vanilii przy takich samych ustawieniach miałbym maksymalnie 25-30.

@Omnibus - wersja 1.99 Shoker Moda, w którym jest calusi Rostok jeszcze nie wyszła.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Paź 2013, 15:17

ODP. NA PYTANIA

I jeszcze jedno pytanie: czy stabilność jest naprawdę lepsza czy mod dalej będzie łapał chcice na crashowanie gry co 10 sekund i psucie każdego autosave'a, jakiego uda się jej zrobić?


Właśnie nad stabilnością cały ostatni czas pracuje, stąd opóźnienia w releasie. Prace optymalizacyjne wyglądają wyjątkowo dokładnie, i jeszcze nigdy aż tak skrupulatnie przy TFW nie pracowałem - nie wypuszczę kolejnej wersji, jeżeli będzie w niej choć jedna linijka kodu, której działania nie rozumiem, lub też odwołuje się do czegoś, czego działa nie rozumiem.

Smoq-u, a otrzymałeś odpowiedź, od shoker teamu, odnośnie pozyczenia ichniejszego baru?


Jak już go wypuszczą, to będę im zawracał głowę. Pytanie wcześniej może mieć 2 negatywne konsekwencje - może być odebrane jako modderskie faux pas, lub mogę dostać na końcu nie to co chcę, bo w sumie nie wiem jak do końca mapa wygląda.

1. Czy to normalne że gdy dołączam do frakcji (Czyste Niebo) to nie dostaje od nich żadnego wyposażenia? W wanili CS dostawało się jakąś broń, pancerz, naboje oraz kilka apteczek a tutaj nic, czy tak ma być by było trudniej zdobyć to wszystko czy coś źle zrobiłem?


W TFW po dołączeniu do frakcji dostajesz pieniądze a nie sprzęt. Dzięki temu możesz sobie kupić u ich handlarza co Ci pasuje.

2. O co chodzi z tymi wszystkimi okrągłymi punktami na mapce w pda, wiem że są to obozy ale jak np. sprawdzić który należy do mojej frakcji? Na bagnach i ogólnie całej mapie mam większość na żółto, czy to znaczy że te "obozy" są do przejęcia czy po prostu ich nie da się przejąć? Na bagnach np. jest jedno takie miejsce w którym nie ma nic oprócz ogniska i kilku skrzynek a gdy wezwe posiłki przez radio to pojawia się komunikat że już idą ale coś nie dochodzą :D Gdyby ktoś mógł to niech proszę objaśni mi to wszystko. Przepraszam za ciągłe pytania :D


TFW wymagało oznaczania posterunków na mapie a ich kolory oznaczają jedynie typy posterunków, które już ktoś Ci opisał. Jedynym sposobem aby sprawdzić, czy punkt należy do Ciebie, to popatrzeć na mapie czy są tam jakieś oddziały Twojej frakcji w trybie stacjonowania (ciemno-zielona kropka oddziału). Jeżeli tak, to posterunek należy do niej.


UPDATE

Ciągle staram się znaleźć jakieś informacje na temat dopisywania dziwnych danych do pakietu. W sumie chwilowo prace polegają bardziej na zwykłej inwestygacji niż dewelopowaniu. Alundaio mnie olał, więc przebijam się przez kolejne stronki Stalker Inside z google translatorem, ale nie znalazłem na razie nic, co by choć w małym stopniu miało rozwikłać tajemnicę.

Obawiam się, że będzie trzeba to jakoś rozwikłać poprzez RE, a to zajmie z miesiąc, albo i dłużej, bo nie mam w tym doświadczenia.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive duty.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Reaver22 w 12 Paź 2013, 16:42

Hmm czyli nici z update'u na dniach? Trochu szkoda gdyż miałem nadzieje że zagram w coś "nowego", po podbiciu wszystkich frakcji gra zaczyna się trochu nudzić a jakaś nowość byłaby mile widziania. No ale nic, widocznie trzeba czekać, życze powodzenia w modowaniu, mam nadzieje że dojdziesz co jest nie tak z tymi danymi pakietów ;)
Reaver22
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 29 Wrz 2013, 15:15
Ostatnio był: 29 Paź 2013, 14:00
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości