[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Sniper_TomSon w 05 Paź 2013, 17:37

Tylko nie bijcie mnie warnami. Czy może ktoś dobry zarzucić linkiem do wersji 2.2 i do spolszczenia/zangielszczenia? Po rosyjsku (niestety) nie rozumiem ani literki i nie mogę znaleźć tego na rosyjskim forum (translator nie rozwiązuje problemu, a tylko go pogłębia), a tutaj cierpliwości mi starczyło na znalezienie wersji 1.7. (na pierwszej stronie jest link tylko do 1.6)
Z dystansu można wszystko.
Awatar użytkownika
Sniper_TomSon
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 16 Mar 2010, 19:52
Ostatnio był: 19 Paź 2013, 22:09
Miejscowość: Świnoujście
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 05 Paź 2013, 17:39

http://www.moddb.com/downloads/sgm-22-e ... all-in-one
Idź i nie grzesz więcej. <puk puk puk>
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sniper_TomSon.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Sniper_TomSon w 05 Paź 2013, 17:47

Dzięki ci wielkie :wódka: . Warto byłoby uaktualnić pierwszą stronę tematu :|
Z dystansu można wszystko.
Awatar użytkownika
Sniper_TomSon
Stalker

Posty: 78
Dołączenie: 16 Mar 2010, 19:52
Ostatnio był: 19 Paź 2013, 22:09
Miejscowość: Świnoujście
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 05 Paź 2013, 20:35

mam problem z zadaniem od cyborga zeby uzupełnic schowki monolitu , wkladam do schowka wszystko co trzeba (spas 12 , leki popromienne , aptrczke , bandaz i ammo do srutowki i gausa ) i nic sie nie dzieje . O co chodzi , podpowie ktos??

i jeszcze jedno , moze glupio zabrzmi ale jak spawnowac przednioty ? ukonczylem juz prawie moda i za nic nie moge nigdzie dostac ani znalesc miotacza ognia i chcialem takowy sobie wyczarowac do zabawy

ok uporałem sie juz ze schowkiem ale w dalszym ciagu prosil bym o poinstruowanie mnie jak kozystac ze wspolzednych i jak spawnowac przedmioty
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 05 Paź 2013, 22:27

Jakie jest najkorzystniejsze rozwiązanie zadania od bandytów na zabicie Szakala?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 05 Paź 2013, 22:38

poprostu zabicie szakala , bez kompromisów
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Oziorski w 06 Paź 2013, 11:00

Ale żeby to zrobić trzeba zabić pozostałych najemników, a oni zlecili mi questa Tajny opór. Czy jest jakiś sposób by go na przykład wywabić, żeby nie trzeba było wybijać wszystkich najemników?
Awatar użytkownika
Oziorski
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 10 Lis 2012, 16:08
Ostatnio był: 28 Lis 2013, 22:40
Miejscowość: Twoja głowa
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 4

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 06 Paź 2013, 11:26

mialem taki sam dylemat i nic nie da sie poradzic na to. Chyba ze mozesz sprobowac wysadzic goscia w powietrze ladunkiem zdalnie detonowanym , czasem to dziala , ja tak rozwalilem cyborga i inni monolitowcy mnie nie chcieli rozwalic


Mam powazny problem , chcem ewakuowac sie z prypeci z kowalskim , strielokiem i cala ferajna ale oni nie chca za mna isc. Dochodzimy tylko do tych pierwszych budynkow kolo szpitala (do tych co to ktorys z wojskowych powinien zawolac kwestje cyt. "jakis tuzin zombiakow w budynku" ) kowalski kuca przy jakims kontenerze a strielok stoi przy jakiejs skrzyni i tyle... Wybilem wszystkich zombi w pobliżu ale nic to nie daje , jak stali tak stoja. Probowalem zaczynac juz od nowa ze 20x ale tez nic , nawet pare misji do tylu i tez du** :( moze bedzie ktos tak laskawy i cos poradzi na ten problem

tak to wyglada , w okolicy wszystko wybite a oni stoja i ani mysla sie ruszac. Ponadto odkrylem ze jak zabije strieloka albo kowalskiego to ktorys zapodaje ta kwestje i tak jak by chcieli isc dalej (tyle tylko ze juz wszyscy robia sie na czerwono i mnie nie lubia)

Image

Image
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 06 Paź 2013, 14:26

Ja natomiast też jestem na tej misji ale przy wyjściu z pralni mam po prostu zawis, stoję w drzwiach zablokowana, nie mogę wyjść do menu, iść dalej, wyciągnąć broni, nic tylko mogę patrzeć jak striełok i reszta walczą i idą dalej... Nie wiem czy to jednorazowa akcja bo wyszłam z gry przy pomocy ctrl+alt+del i wyłączyłam grę kończąc proces gry. Mam zapis przed wzięciem zadania i przed wyjściem, sprawdzę dopiero czy uda mi się ruszyć z zadaniem
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 06 Paź 2013, 14:43

czytalem na forum ze pojawiaja sie problemy z ta misja ale nic konkretnego nie bylo. Ani zadnego rozwiazania problemu , bezsensu zeby dojsc prawie do konca i nie moc skonczyc:/ a probowałas wczytac wczesniejsze saevy ??

PS jesli umiesz to opisz mi w jaki sposób korzystać ze współrzędnych i jak spawnowac przednioty?? pytalem o to juz wczoraj ale nikt nie odpisał
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez nati20 w 06 Paź 2013, 15:23

Nie nie próbowałam bo mi się nie chciało. Później może zagram to sprawdzę czy był to jednorazowy przypadek czy problem będzie dalej występował. Napisałam tylko że też mam problem z tą misją. Jeśli wystąpi ponownie poszukam czegoś u ruskich, może znajdę.

Ze spawnera nie korzystałam bo wolałam dorobić się wszystkiego sama w odpowiednim momencie- wszystko co chcesz i kiedy chcesz psuje zabawę a miotacz sobie daruję skoro nie ma go w tej wersji. Ze współrzędnych też nie korzystałam.

Zobaczę czy będę mogła zrobić tą misje co się blokuje w pralni a jak nie będę mogła to pójdę jeszcze na magazyny, może w tym czasie coś/ktoś pomoże. No ale najpierw muszę sprawdzić więc nie ma co się spinać na razie.
:

Get out of here STALKER!

Image
nati20
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 13 Cze 2009, 14:26
Ostatnio była: 22 Gru 2019, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 68

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez ramirez12 w 06 Paź 2013, 16:03

No wiec tak , po pierwsze udalo mi sie rozwiazac problem z ostatnia misja. Dla tych ktorzy napotkaja na podobny problem napisze jak ja z niego wybrnołem. Nie wiedzieć czemu jak zabiłem medyka (rogowiec sie nazywał) to wszystko wrocilo do normy , wazne jest to ze zabiłem go nozem. Wszyscy jak by nigdy nic poszli dalej.
Po drugie spawner chcialem wykozystac zo ukonczenia zadania z 3 schowkami jakuta , sprawdzalem wszystkie lokalizacje mozliwe i nic. Chciałem wyczarowac notatki dla sultana (a przy okazji miotacz)
A po trzecie tez tak jak i ty nie lubie isc na latwizne :) skonczylem juz gre i rozważam zaczęcie od nowa
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość