[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Pawel680 w 21 Wrz 2013, 15:13

Mod jest bardzo fajny, ten początek jest niesamowity, gra dalej się tylko rozkręca jeszcze bardziej :) Podróżując sobie z innymi stalkerami zdobywam kasę, broń itp, nawet ze snorka zabrałem maskę słonia hehehe. Ale jest coś co mnie konkretnie zaszokowało, ale pozytywnie, są to 2 rzeczy:
1. Gdy mamy latarkę w ręku można poczuć się jak w slenderze the arrival, szczególnie na tym początku xD
2. Z Tartaku i z Izu... coś tam xD to co jest obok tartaku i na południe od spalonego gospodarstwa, o ile się nie mylę, widać elektrownię... Nie wiem czy ona już była w czystym stalkerze bo nigdy się nie przyglądałem, ale jak do tego moda jest też dodane parę lokalizacji (np czerwony las i elektrownia) to nie wiem jak bardzo pokocham ten mod... Ciekawy jest klimat, i to noszenie maski... Mi już psy ją oczywiście zadrapały, zaczęła już troszkę pękać, dodatkowo jest trochę brudna, jak sie z chłopakami gdzieś zatrzymamy to ją naprawie i oczyszczę, bo mam ze sobą narzędzia i "płyny" czy coś xD Za to wszystko leci dla autorów wielki :wódka: szacun chłopaki, dobra robota :)
Zamieszkam w pustym bloku... Będę na szczycie młynku... Znajdę się w mieście, i w elektrowni - w samym sercu skażonego świata... *_*
Awatar użytkownika
Pawel680
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 12 Wrz 2013, 20:55
Ostatnio był: 12 Paź 2014, 20:04
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez StalkerCell w 21 Wrz 2013, 16:50

W końcu dzisiaj pobrałem Misery 2.0 i pierwsza myśl to "Ło kurrr, fhuj tych itemów! Części mutantów, duuuuuuuużo boosterów, że japiehdole!". Nie no, te 5-6GB dysku opłacało się użyć na ten cud. Polecam każdemu!
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [MISERY]

Postprzez meJKu w 21 Wrz 2013, 19:15

Zmienili w końcu ten durny system wyrzucania śpiwora z ekwipunku, gdy chciało się iść nyny? ; )
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 682
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 04 Sty 2025, 22:55
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 21 Wrz 2013, 19:36

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[pri_a17_military_colonel_kovalski_b35_reward]


Po wykonaniu misji 'Jeden strzał', przy próbie porozmawiania z Kowalskim
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 21 Wrz 2013, 20:04

meJKu:
Niestety nie, mam nadzieję, że uda się to załatwić w przyszłym patchu.

n1ck:
Bug znany i nielubiany, podobno występował już w vanilli. Spróbuj wykonać tę misję w inny sposób, powinno pomóc, bo grze zwyczajnie brakuje jakiegoś skryptu (albo nie może go odczytać). Możesz opisać pokrótce, co się stało? Zabiłeś obu czy tylko jednego z nich?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 21 Wrz 2013, 21:30

Właśnie czytam teraz że występuje też na vanilli. Zabiłem obu. Może spróbuję najpierw iść do zwiadowcy, a potem dopiero zrobię tę misję.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Piłat w 22 Wrz 2013, 11:51

Witam.
Niestety mam problem natury technicznej. Otóż podczas wykonywania misji "Ocaleni z Monolitu", chcę pomóc Włóczędze dołączyć do frakcji "Wolność". Jednak po dotarciu do obozowiska Monolitu nagle zaczyna się krwawa jatka z Zielonymi Wilkami. Nie wyskakuje przy tym żaden błąd. Zrestartowanie misji nic nie pomaga. Mieliście podobną sytuację?
Awatar użytkownika
Piłat
Redaktor

Posty: 378
Dołączenie: 02 Sty 2011, 14:06
Ostatnio był: 06 Cze 2021, 12:31
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 163

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 22 Wrz 2013, 12:08

Znany błąd, jeszcze z vanilli, ale nie udało się na 100% ustalić, skąd się bierze.

It should be noted that there is a bug that results in Monolith Survivours opening fire upon the recruiters. It is not known what causes this

http://stalker.wikia.com/wiki/Monolith_survivors

Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest to, że Włóczęga lub ktoś z jego drużyny postrzelił lub zabił kogoś z Wolności, przez co jego stosunki z Wolnością tak się pogorszyły, że będą do siebie strzelać. Spróbuj doprowadzić Powinność.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Atamzsiktrop w 22 Wrz 2013, 12:36

Pany, wróciłem sobie do Misery póki jeszcze są wakacje i spolszczenie wreszcie wyszło (jej, już kiedyś mówiłem, jak bardzo mi angielski do Stalkera nie pasuje) to może się trochę wypowiem.

Spolszczenie - dobra robota, szacunek że Wam się chciało, ale kilka rzeczy nie przypadło mi do gustu. :P Mianowicie - wulgaryzmy są bardzo ok, ale nie kiedy pojawiają się w każdym zdaniu. Chodzi mi tu głównie o rozmowę z Sową (czy tam Sroką, tym handlarzem na Skadowsku) - ja wiem, że chodzi o klimat, ale w tym przypadku to wyglądało bardziej jak rozmowa dwóch gimnazjalistów którzy lubują sobie dresy i bez nery nigdzie się nie ruszają. ;) Poza tym jest w porządku, od czasu do czasu tylko odnoszę wrażenie że dany fragment był ciężki do spolszczenia (rozmowy z Brodaczem) i takie nieco dziwne zdania wychodzą, ale to raczej kwestia błędów, więc na Waszym forum to już będę raportować.

Co do moda - sporo rzeczy poprawiono, bardzo dobrze się gra (co prawda jestem dopiero na początku, wczoraj zacząłem). Mam tylko jedno pytanie - jak z emisjami? Nadal są codziennie, upierdliwe, czy już rzadziej się pojawiają?

Za ten post Atamzsiktrop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
Atamzsiktrop
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 31 Lip 2013, 11:56
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 23:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 22 Wrz 2013, 12:39

Dzięki za miłe słowa, a uwagi zgłaszaj koniecznie na forum - tłumaczenie będzie poprawione i dostosowane do patcha 3, kiedy ten się ukaże.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez figmar w 22 Wrz 2013, 12:58

Jak naprawić UMP? tzn jakimi narzędziami
figmar
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 02 Sie 2013, 15:22
Ostatnio był: 07 Gru 2013, 23:07
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 22 Wrz 2013, 13:06

Wielu tu narzekało ze za dużo silnych mutantów (nibyolbrzym, pijawka) jest na Zatonie. Zauwazyłem ze jest tak w trybie Black Road, bo wcześniej grałem na zwykłym i nie miałem takich mutantów, a od wczoraj gram właśnie na Czarnej Drodze i pełno pijawek poluje.

Czy z jakim fixem zostało zmienione że np. wolnościowcy sami nas nie atakują nawet po tym jak zabiliśmy ich oddział? Bo kilku rozwaliłem ale atakować mnie nie atakują.

I miałem taki bug: zabiłem dwóch Stalkerów i patrząc przez lunetę zauważyłem kolejny oddział który zaczął przeszukiwać te trupy. Zacząłem do nich strzelac a oni nic, przeszukiwali ciała zero reakcji na postrzały.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości