[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 19 Sie 2013, 10:17

Tak też zrobię. To już czwarta próba :E
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Wesker w 19 Sie 2013, 11:53

1.Udało się może komu znaleźć jakąś z ukrytych broni? Za M24 zlazłem pół Jupitera (,,Idź na Zachód", mówili... mam powody, by nie ufać zmysłowi orientacji Trapera), nawet profilaktycznie przeszukałem jego lokalizację z pierwszej Mizerii a tego jak nie było, tak i nie ma. Szulga twierdzi, że w okolicach Popieliska jest pono jaki karabin szturmowy, ale i tam nic nie znalazłem (anomalie trochę utrudniają). A Loki niby coś ma, ale gdzie- nie wie.

2. Czy można zdobyć osiągnięcie Handlarz Informacjami bez dostarczania temu skadowskiemu puszczykowi jednego z PDA najemników z ZUO? Bo podczas oczysczania oczyszczalni wcięło mi jedno ciało i choć szukałem ładny kwadrans, to ostatecznie dotachałem tylko laptopa i jedno PDA.

3. Da się jakoś naprawić stosunki z frakcją? Wystarczyła jedna akcja ze schowkiem Powinności, żebym został Przyjacielem Wolności i wrogiem publicznym Czarno-Czerwonych (co ciekawe, Szulga wciąż chętnie rozmawia). Boję się trochę, że jak spróbuję dla nich wykonać jakiś quest, to nie tylko nie zmieni ich nastawienia, ale jeszcze Wolnościowcy się na mnie rzucą.

4. Czy po zrobieniu jakiejś rozróby neutrały mogą się zrobić permamentnie wrodzy? Zastanawiam się, ilu mogę odstrzelić :E

EDIT

Zauważyłem coś dziwnego z M14- po przyłożeniu do oka, celownik buja się tym bardziej, im bardziej jesteśmy pochyleni. Innymi słowy, gdy stoimy- majta nim najmniej, a gdy kucniemy maksymalnie- najbardziej. Nie wiem, jak z innymi karabinami.
Ostatnio edytowany przez Wesker, 19 Sie 2013, 12:10, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 19 Sie 2013, 12:03

Ogólne info - problem z wywalającymi się z savami z następującymi logami:
FATAL ERROR
(...)
[error]Arguments : Can't open section 'ac'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


oraz:

stack trace:

0023:7253510C MSVCR80.dll, memcpy()
0023:00A14182 xrCore.dll, NET_Packet::w()
0023:00A141C6 xrCore.dll, NET_Packet::w_float()


To jest najbardziej typowy wywał silnika x-ray spowodowany dotarciem do 'limitu' obiektów które mogą zostać zasavone - innymi słowy dodaliśmy tyle nowych elementów + w ramach przeróbki a-life spawnuję tyle squadów na mapach, że silnik klęka.

Problem ten był znacznie bardziej popularny w CS - gdzie występował nawet w vanillowej grze, z czym nie mogli sobie poradzić sami twórcy (wprowadzili dość chałupnicze rozwiązania żeby to zminimalizować).

W każdym razie - teraz, kiedy już wiem co jest grane będę pracował na tym żeby jak najbardziej zmnieszyć ilość obiektów na mapach (w tym np. przedmiotów u handlarzy, ciał leżących na ziemi, squadów które spawnują się na innych mapach niż ta na której jesteśmy) - myślę, że za około tydzień mod powinien być znacznie bardziej stabilny.

Przykładowy topic dot. tego problemu:
http://www.gsc-game.com/index.php?t=com ... ffset=-120

---

Co do ostatniego quick-fixa to nie ma on wpływu na powyższy problem (nasilenie crashy to zbieg okoliczności) a za to rozwiązuje zupełnie inny losowy crash więc jego zastosowanie jest jak najbardziej wskazane.
Ostatnio edytowany przez trojanuch, 19 Sie 2013, 14:40, edytowano w sumie 1 raz
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 19 Sie 2013, 12:43

! ERROR: SV: can't find children [25964] of parent [1235500696]
stack trace:


Coś się dziwnie mi gra craschuje. Błąd wystąpił podczas profilaktycznego odstrzelenia dwóch oddziałów bandytów na raz. Nie wiedziałem, że bandyci ciągają do Zony swoje dzieci ;/
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 19 Sie 2013, 12:56

Wesker napisał(a):1.Udało się może komu znaleźć jakąś z ukrytych broni? Za M24 zlazłem pół Jupitera (,,Idź na Zachód", mówili... mam powody, by nie ufać zmysłowi orientacji Trapera), nawet profilaktycznie przeszukałem jego lokalizację z pierwszej Mizerii a tego jak nie było, tak i nie ma. Szulga twierdzi, że w okolicach Popieliska jest pono jaki karabin szturmowy, ale i tam nic nie znalazłem (anomalie trochę utrudniają). A Loki niby coś ma, ale gdzie- nie wie.

M24 był w Jupiterze, ale w pierwszej wersji Misery. Gdzie jest teraz nie wiem, ale na pewno nie w tym samym miejscu. Wydaje mi się że twórcy po prostu zapomnieli skasować lub zaktualizować dialogu.
Z rzadszej broni to znalazłem customowy AKM oraz Saigę
:

AKM jest na dachu stacji benzynowej w Zatonie, Saiga jest pod pomostem na bagnie obok stacji Janów, w kierunku Kopaczi

reszta pewnie jest w Prypeci.

typowy wywał silnika x-ray spowodowany dotarciem do 'limitu' obiektów które mogą zostać zasavone

możliwe ze po prostu za dużo save'ów czy jak? mam głupi zwyczaj wciskania F5 co pięć minut :)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez WowanBardzoZły w 19 Sie 2013, 13:16

n1ck napisał(a):
mam głupi zwyczaj wciskania F5 co pięć minut :)


U mnie w Misery 2.0 F5 jest używane średnio co 30sekund. I nie jest to wcale takie głupie!
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez Salciarz w 19 Sie 2013, 13:48

Kruca fuks, panowie pomóżcie. Nie mogę żadnego bandyty ukatrupić, bo zwiecha od razu. Immunitet im się włączył, czy co? Do tego w logach nic nie ma, żadnego fatal erroru.

Jest jeszcze problem z ognioodpornością. Niby coś mi daje maska i kombinezon, a w tych paskach u dołu dalej mam okrąglutkie 0 odporności.

A na arty trzeba umieć chodzić. Promieniowanie nie niszczy kombinezonów, ani maski, więc można bezpiecznie (z maską) ładować się do Pogłębiarki i Pazura. Żelazny Las też jeszcze jako tako ujdzie.
Awatar użytkownika
Salciarz
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 17 Sty 2012, 20:55
Ostatnio był: 05 Lut 2017, 14:09
Miejscowość: Dlaeko.. daleko...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 13

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 19 Sie 2013, 13:58

Wesker napisał(a):3. Da się jakoś naprawić stosunki z frakcją? Wystarczyła jedna akcja ze schowkiem Powinności, żebym został Przyjacielem Wolności i wrogiem publicznym Czarno-Czerwonych (co ciekawe, Szulga wciąż chętnie rozmawia). Boję się trochę, że jak spróbuję dla nich wykonać jakiś quest, to nie tylko nie zmieni ich nastawienia, ale jeszcze Wolnościowcy się na mnie rzucą.

Po dwóch podejściach do moda stwierdzam że chyba nic nie da się zrobić. Jest też sprawa taka że te przychylności mają dwa warianty. Jeśli będziemy przyjaciółmi Powinności to Wolnościowcy będą atakować. Fakt jest taki że nie każdy oddział. Jedne będą nadal neutralne a inne zaś będą atakować bez pytania o szczegóły. Próbowałem obie przychylności i okazało się że będąc przyjacielem Powinności ilość przypadkowych Wolnościowców się zwiększa zaś jeśli będzie na odwrót to Powinnościowców będzie na mapie więcej i głównie będą to wrogo nastawione patrole.

Salciarz napisał(a):Nie wiedziałem, że bandyci ciągają do Zony swoje dzieci ;/

Żadne dzieci. Po prostu chodzi o mechanikę gry gdzie główną rolę pełni hierarchia i stąd masz parrent i child. Child nie może posiadać w drzewku parrent ale na odwrót owszem (przykład nie ze stalkera).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 19 Sie 2013, 14:04

Anomalie termiczne w Misery są cholernie groźne. Jedynie SEVA i SSP dają ci ochronę przed temperaturą, z innymi kombinezonami nie ma się co tam zbliżać. Miałem Świt ulepszony w kierunku odporności na temperaturę, 'Body Cooler', artefakt na ochronę termiczną i w Bitumenie nie przeżyłem nawet 5 sekund :) tak więc zbieraj na profesjonalny kombinezon albo na razie sobie daj spokój z tymi polami anomalii. Na każdą inną kupisz maskę przeciwgazową, weźmiesz leki i dasz radę, z termicznymi już niestety jest koniec.

Co do frakcji, to jak za bardzo zaczniesz grać frakcji na nerwach to zaczną wysyłać na ciebie specjalne oddziały z misją ubicia cię. Generalnie można pomagać frakcjom ale nie w tak bezczelny sposób jak podpierniczenie Morgana do Wolności :D ja naskarżyłem Lokiemu na Flinta i wziąłem Wolność na ochronę Naukowców i było spoko, nikt do mnie nie strzelał.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 19 Sie 2013, 17:09

Ma ktoś pomysł co jest z tą zwykłą wersją SKS'a? Bo jak już ją kupię i próbuję założyć to wywala teraz już bez loga :(
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 19 Sie 2013, 18:22

Czy ktoś ma pojęcie, jakie utwory wykorzystano w radiu w modzie? Część już wcześniej znalazł cycu, część można odgadnąć samemu, ale bądź co bądź w szukaniu radzieckich kawałków nie jestem dobry.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 19 Sie 2013, 18:23

Najlepiej zapytać u źródła, czyli samego Nicka. Skocz na moddb i napisz do TzP.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości