[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 13 Sie 2013, 18:54

A co, gdyby zrobić tak, że, gdy rabujemy stalkera/oddział stalkerów, nie spada nam reputacja, jeśli w promieniu 100 metrów, nie ma żadnych świadków (innych stalkerów) ? Można by zrobić tak, że po każdym piątym obrabowanym stalkerze, spadała by nam trochę reputacja, bo obrabowani stalkerzy, rozpowiadali by o tym, co ich spotkało, całej reszcie. Jeśli są świadkowie rabunku, wtedy rzucają w eter jakiś komunikat typu "Cholerni bandyci, znów obrabowali samotnika/ów, w pobliżu bla bla bla, miejcie się na baczności". Coś jak z komunikatami o mutantach.

Za ten post Idealny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MrFler.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 13 Sie 2013, 21:23

Wiesz teoretycznie jak zabijasz stalkerów to nie wszystkich na raz tylko po kolej wiec jest czas aby nadać komunikat( Wiem istnieje możliwość likwidacji wszystkich ale jest to rzadko spotykana sytuacja). Bardziej interesujące jest to jak oni rozpoznają kolesia z odległości 50 metrów w pełnym pancerzu. No nie da się a oni bezbłędnie wiedzą kto ich atakuje.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 13 Sie 2013, 21:42

Ale jeśli rabujesz grupę samotników, to trzymasz ich na celowniku swojej broni. Wątpię, żeby któryś samotnik odważył się sięgnąć po radio, i zaczął gadać. Gdyby jednak się odważył, to pewnie dostałby kulkę między oczy.
Te 100 metrów to tylko taka luźna propozycja, można zmniejszyć do mniejszej wartości.
Bandyci wyglądają dość specyficznie, więc łatwo można ich poznać, a jeszcze łatwiej będzie można poznać, gdy grupka ludzi, będzie celować z 5 metrów do drugiej grupki ludzi, i nie padną żadne strzały ;p.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 13 Sie 2013, 22:36

Teoretycznie masz racje. Nikt po radio by nie sięgnął tylko, że ty byś się oddalił a oni nadali by info gdzie polazłeś. Szybko by cię namierzyli. Bandyci są akurat bardzo podobni do siebie..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 14 Sie 2013, 00:58

Dobrze, ja bym odszedł, oni by przekazali info dokąd teraz się kieruje.
I teraz, można to połączyć z oddziałami polującymi na gracza ;).
Po pięciu rabunkach, samotnicy zaczynają się "burzyć" i spada nam trochę reputacji.
Po kolejnych pięciu, samotnicy już zaczynają się poważnie denerwować mogą np. odmówić sprzedaży nam jakiegoś przedmiotu z ich eq, lub po prostu, każą nam się pie*dolić.
Po kolejnych pięciu rabunkach, wyrusza grupa samotników która poluje na gracza.
W eter idzie wiadomość np. " Bandyci przegli pałkę, czas skończyć z tymi szumowinami", żeby gracz mógł się dowiedzieć, że właśnie zaczęło się polowanie. Gdy zlikwidujemy grupę, wszystko zaczyna się od nowa.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 14 Sie 2013, 01:09

jak na mopje ułatwianie rabunku jest trochę nie fair w stosunku do innych frakcji - fakt, nie ma możliwości wykonywania zadań od samotnika w składzie, ale od innych neutralnych handlarzy normalnie możemy wykonywać zadania...

@Smoq - bardzo podoba mi się Twój plan działania, zbliżmy się dużymi krokami do wydania wersji testowej - a ja nie mam CN :( to niesprawiedliwe... tak czy inaczej, to co podałeś kilka postów wcześniej, uważam za dobre i popieram Twoje działanie :)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 14 Sie 2013, 01:24

Można podnieść ceny dla bandytów, można zablokować zadania od reszty handlarzy. Jest sporo możliwości aby wyrównać poziom rozgrywki. Poza tym, bandytom chyba przyda się pomoc, bo zawsze podczas mojej gry w TFW, zbierają cięgi od Wolności. Blitzkrieg anarchistów na Dolinę Mroku, trwa zazwyczaj kilka dni, i jest po zawodach hehe. Tak samo jak z resztą, walka między Powinnością a Najemnikami trwa 2-3 dni, to samo z Oporem i Czystym niebem. Po kilku (!) dniach zostają trzy frakcje, i następuje impas. Wtedy na wysypisku nie milkną strzały i z dnia na dzień coraz więcej ciał. Niekiedy gubię się i mam problem, bo leży stos nowych ciał, i nie pamiętam czy sprawdzałem ciała w poszukiwaniu info o schowkach.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 14 Sie 2013, 07:46

Nie wiem czy to nie będzie za trudne, ten system z wkurzeniem samotników. Prostsza wersja tego systemu polega na tym, że jak nas ktoś widzi to mamy przeje... a jak nas nikt nie widzi to mamy spokój. Pytanie brzmi czy jest sens wprowadzać taki coś...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 14 Sie 2013, 09:36

Dla mnie warto bo fajne macie te pomysły i szacun za to, ale osobiście wolałbym coś potestować. Pytanie raczej trzeba postawić czy jest sens dorzucać pierdylion pomysłów kiedy stare czekają w kolejce i pewnie poczekają długo a Smoq jest jeden i raczej tak pozostanie.
Niedługo znów pojawią się tematy (bez obrazy bo już się kilka pojawiło), że przeszkadza jakaś anomalia bo nie można artefakta podebrać to może Smoq lekko ją przesunie w lewo czy w prawo albo czy do Limańska można wejść. Teraz czekam na bezspornego króla hujozy: czy w nowej wersji moda będzie można dołączyć do wojska lub monolitu.

Jakby co to jestem zwolennikiem pokoju na świecie ale jest takie coś jak np. "szukaj w temacie"
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 14 Sie 2013, 10:45

Pomysły bardzo fajne. :) Możecie je śmiało implementować po wypuszczeniu następnej wersji TFW. :)

A tak na poważnie... Stalker to gra, nie symulator wojskowy. Jak często w grach widzicie żeby przeciwnicy analizowali swoje szanse na wygraną/przegraną walkę, po czym stosowali odpowiednie zachowania? W 99% gier jest to prosty mechanizm przeciwnik=walka, przyciel=ignorowanie lub interakcja w bardziej rozbudowanych grach.

Możliwość rabunku będąc bandytą to był mój osobisty kaprys i jest to zaledwie gałązka w całym drzewie koncepcji TFW. Nie będę jej poświęcał więcej uwagi, do momentu kiedy cały świat nie będzie gotowy.

Nie dziwcie się, że stalkerzy rozpoznają wroga z 50m, mimo że ten ma na sobie skafander. To jest gra i rozpoznaliby go i z 500m. GSC tak to napisało, i poprawianie tak skomplikowanych elementów jak AI zabiera miesiące z życia. Równie dobrze można by poprawić większość gier na rynku idąc tym torem myślenia.

W Skyrim założenie hełmu nic nie da - strażnicy nas rozpoznają mimo tego. W Crysis ostatni wróg będzie z nami walczył aż padnie zamiast wziąć nogi za pas. Już nie mówię o takich uproszczeniach jak w Doom 3, gdzie gracz mógł trzymać albo broń, albo latarkę.

Jednym słowem, nie oczekujcie 100% logiki, ani 100% ludzkich zachowań od konstruktów napędzanych sztuczną inteligencją. Jeżeli jest to konieczne do szczęścia, to lepiej pograć w jakieś gry z multiplayerem. :)
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez pb2 w 15 Sie 2013, 20:38

Mam wersję 1.5.10 i wgranego fixa. Gram jako samotnik ale kiedy już stalkerzy są na zielono na mapie to w Składzie nadal są jako neutralni i sprzedają mi sprzęt po zawyżonej cenie. To bug?

Uwagi moderatora:

Kolejny user zamienia bana na 60 na perm bana. Wolololo. - Soviet

pb2
Wygnany z Zony

Posty: 1
Dołączenie: 13 Sie 2013, 00:02
Ostatnio był: 06 Mar 2014, 18:32
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 16 Sie 2013, 17:13

Wpadłem na ten pomysł rozwalając po raz któryśtam stado pijawek w Agropromie w tym kilka razy z grupą Powinności. Czy w TFW byłaby możliwośc aby istniał płatny 4- 5-osobowy oddział najemników/wojskowych? Za kasę czy artefakt mogliby wykonywać zadania polegające na zabiciu mutanta/stalkera. Byliby dobrze uzbrojeni (karabiny Groza, TRS-y ulepszone na maxa, snajperki) i opancerzeni. Można by taki oddział wysłać w rejon w którym znajduje się cel. Po wykonaniu zadania w radiu pojawiłaby się wiadomość typu "Dobra Vidic mutant/stalker gryzie piach, szykuj kasę" a my odbieramy nagrodę od zleceniodawcy. Po jakimś czasie grupa wraca (mogliby siedzieć np w Składzie na Wysypisku) i dajemy dowódcy grupy zapłatę w postaci kasy/artefaktu. W razie zniszczenia oddziału przez mutanty/helikopter/wrogów po 24h pojawia się nowy oddział identycznie uzbrojony i opancerzony.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości