[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 20 Kwi 2013, 08:47

Sprawdź czy leżą na trawniku pod betonowym płotem NAD zawalonym tunelem z elektrami.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez tybet64 w 22 Kwi 2013, 04:35

Za siódmym razem jak wgrałem save'a sprzed tego zadania to mi się dopiero pokazały.A skrzynkę z żarciem dla Salomona nawet nie pomyślałem żeby szukać tam gdzie one mają być.Zasugerowałem się pierwszą częścią i przeszukałem tylko nie zrujnowane części sklepów.
Świetny mod.Dawno tak się nie namęczyłem.Byłby super gdyby mnie tak często nie wywalało.No i ta muzyka.Nie pasuje ani trochę.Oprócz ostatniej.
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Pyr0 w 02 Maj 2013, 22:56

Linki są do plików z którymi nic nie można zrobić, gdyż winrar ich nie czyta, może by tak odświeżyć je? Zresztą podobnie jest z Ukrytymi Scieżkami :)

EDIT: Dobra, nie ważne już, wbiłem na stalker.team i git :D
"We believe in power of music to change lives" - Tim Mcllrath
Image
Windows 7 Home Premium 64bit
Intel Core i5 760/ 2.80 Ghz
Gigabyte Radeon HD5770 1024MB
Goodram 2x2GB
Awatar użytkownika
Pyr0
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 14:48
Ostatnio był: 25 Gru 2016, 16:07
Miejscowość: Piekary Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 03 Maj 2013, 07:55

Niedługo wrzucę wersję przeze mnie odświeżoną.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Ranger801 w 04 Maj 2013, 16:35

Po tym błędzie na Jantarze zrobiłem sobie przerwę od tego moda, ostatnio do niego wróciłem i w rozmowie z Gromowem nie zgadzam się na pójście z Świadomością-Z przenosi mnie na CEA-2 i przy wczytywaniu mam coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 352
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find variable artefact_spawn_probability in [zone_zharka_new]
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Pyr0 w 10 Maj 2013, 13:32

Po już wielu godzinach frustrującej gry, muszę powiedzieć, że mod jest ambitny, i ma więcej plusów, niż minusów. Lecz powiem także, że idiota za przeproszeniem wymyślił postacie Fantomów. Czy to jest cyborg? Wpier***e w niego cały magazynek, a on zdąży we mnie dwa razy strzelić i padam. Do tego dochodzi system zataczania się po oberwaniu, który dodatkowo cholernie utrudnia walkę z nimi. Do minusów muszę też dodać błędy postaci niezależnych, np. idiotę Diakona który ładuje się prosto na oddział wojskowych, którzy gdyby tego było mało, pojawiają się dopiero gdy Diakon znajdzie się w wyznaczonym miejscu, uniemożliwiajać uprzednie wybicie ich, aby Diakon przeżył. Ileż ja sobie nerwów zeżarłem. Lecz wciąż uważam mod za kawał dobrej roboty, jedynie z kilkoma rzeczami które wypadałoby usunąć/zmienić/naprawić :)
"We believe in power of music to change lives" - Tim Mcllrath
Image
Windows 7 Home Premium 64bit
Intel Core i5 760/ 2.80 Ghz
Gigabyte Radeon HD5770 1024MB
Goodram 2x2GB
Awatar użytkownika
Pyr0
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 14:48
Ostatnio był: 25 Gru 2016, 16:07
Miejscowość: Piekary Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gorianov w 11 Maj 2013, 01:27

Mod ogółem polecam, naprawdę warto zagrać i już nie chce mi się po raz kolejny wymieniać jego plusy.
Ale z paroma rzeczami muszę przyznać rację.
Po pierwsze to te cholerne fantomy, pamiętam że było zadanie aby je zlikwidować, teleportowało mnie na strych jakiegoś domu w Prypeci, nim się obejrzałem to już leżałem na ziemi bo dranie miały mnie na strzała, pamiętam jak wtedy kląłem, zmieniałem poziomy trudności, uciekałem zaraz po teleportacji aby mnie nie trafili albo rzucałem granaty przy przeniesieniu, za jakimś 15 razem dopiero udało się powalić ich wszystkich.
Druga sprawa to tak zwana ''głupota bota''..
Było zadanie z Krugłowem aby go odprowadzić na Jantar, tylko się pojawiliśmy na lokacji a ten mi wlazł w anomalie, okej.. druga próba- to samo, trzecia- to samo, czwarta.. - wyłączyłem stalkera. Problem rozwiązałem w taki sposób że jeden gość mi dał sejwa, inaczej bym nie ukończył tego moda.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Keinoom w 11 Lip 2013, 13:30

vandr napisał(a):Coś jest więc nie tak. Nie mam normalnego przejścia, a przy próbie przejścia za bramę po prostu padam trupem. :/
Nie ma nawet znacznika w PDA o przejściu.


Sorki za mini-odkop ale udało się jakoś to rozwiązać ? Mam identyczną sytuację. Próbuję iść na Dzicz z Baru i po przejściu przez tą metalową zniszczoną bramę padam trupem. Z tą różnicą że słyszę jakiegoś fagasa który drze mordę że "Ty jeścio zdochniesz. Poniał ???" I nie ważne czy wbiegam na pełnym gazie żeby uniknąć strzałów czy się prawie czołgam. Zawsze padam na ryj. Najśmieszniejsze jest to że nie słychać żadnego strzału i nie widzę żadnego przeciwnika. Jak już usłyszę ten krzyk to mogę nawet pruć do tyłu w kierunku baru a i tak padam bez strzału. Bug ? Nie przejdę inaczej na Jantar niż przez Dzicz przecież. Główny quest mam obecnie na etapie przyniesienia Grafowi drugich dokumentów ze śmigłowca, co zrealizowałem. Teraz powinienem mieć (według opisu na ST) atak bandytów na bazę Powinności w Dolinie Mroku który nie nastąpił ;) Także chodzę sobie robiąc questy poboczne ale ten motyw z przejściem na Dzicz zatrzymał mnie w miejscu.

EDIT: Tak się zastanawiam czy to może stała tam ekipa bandytów pobierająca haracz za przejście na dzicz ? Bo pewnie wytłukłem ich na dzień dobry jak byłem pierwszy raz w Barze i teraz próbuję sobie przejść a skrypt martwych bandytów zabija mnie przy próbie przejścia bez płacenia ?

EDIT 2: Ok poradziłem sam. Nie było mnie w korpusie pokoju (i nie było questu dla Cezara) a bez tego nie otwiera przejścia na Dzicz/Jantar. Ależ trzeba iść dokładnie według opisu :( Brak mi dowolności i swobody w kolejności questów. Skręcisz raz w lewo zamiast w prawo i potem błądzisz po Zonie ;)
Awatar użytkownika
Keinoom
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 13:46
Ostatnio był: 12 Sie 2021, 13:43
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez tybet64 w 12 Sie 2013, 17:56

Witam ponownie.Gram kolejny raz w tego moda i pierwszy raz mi się zdarzyło , że mnie wywala po dostarczeniu hełmów kolejarzom.co z tym zrobić?Wydaje mi się że to już gdzieś było ale nie mogę znaleźć.No i kto mi musi podać informacje o tych amuletach?
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez djcycu w 12 Sie 2013, 19:20

Taaa fajno tylko podaj waćpanie loga bo nikt na czysto nie pomoże :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 12 Sie 2013, 22:27


Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tybet64.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez tybet64 w 13 Sie 2013, 11:48

Dzięki ścigacz.O to właśnie chodziło.Nie rozumiem tego ale chyba jakieś promieniowanie mnie oślepiło albo Kozak był za mocny że to przegapiłem.W dodatku przestało mnie wywalać przy przechodzeniu na inne lokacje.Dotychczas praktycznie przy każdym przejściu.Stawiam kozaka. :wódka:
Awatar użytkownika
tybet64
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 04 Maj 2009, 17:28
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 16:28
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości