[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 11 Sie 2013, 23:06

Ocalonych z Monolitu chyba zrobisz, bo do zdobycia zaufania Powinności wystarczy nająć ich do ochrony naukowców.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 11 Sie 2013, 23:29

Wylot przy transporcie z Janowa do Zatonu. Ktoś się z tym uporał?

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : (b1 || b2)
[error]Function      : CSE_Abstract::Spawn_Read
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xrServer_Object_Base.cpp
[error]Line          : 357
[error]Description   : cannot read object, which is not successfully saved :(
[error]Arguments     :
 

stack trace:

Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Gothic4 w 11 Sie 2013, 23:41

Mam jakiegoś dziwnego buga. Gdy przyłączę się do kogoś to po mignięciu (po czarnym ekranie) staje bez broni i nie mogę się ruszać (nie moge nic robić , musze wyłączać stalkera przez ctl alt del). O co chodzi?
Gothic4
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 01 Sie 2013, 19:31
Ostatnio był: 15 Lip 2014, 19:17
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 12 Sie 2013, 00:36

Jestem teraz w Jupiterze. Po pokonaniu najemników, ich dowódca - mimo trzech pozdrowień kalibru 5.45 - dalej jest dla mnie niemiły :) http://i.imgur.com/YQhEC1c.jpg nie dość że nie mogę wyciągnąć z niego żadnych informacji, to po zabiciu go nie ma przy sobie PDA.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez 1920razor w 12 Sie 2013, 02:04

Eee, czekajcie. Albo ja jestem opóźniony, mało doinformowany, albo po prostu śpiący (Jest 2 godzina :E ) To w tym modzie autorzy wprowadzili takie coś, że NPC się mogą poddać? :facepalm:
Image

1920razor
Wygnany z Zony

Posty: 197
Dołączenie: 14 Sty 2010, 20:58
Ostatnio był: 27 Cze 2015, 14:35
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 12 Sie 2013, 02:48

Tak.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit

Za ten post SkullDagger otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez szczupi26 w 12 Sie 2013, 05:36

Dotarłem do Janowa i ilość kraszy w tej lokalizacji jest znacznie większa, co gorsza wywałka do pulpitu następuje bez żadnego loga z błędami ...... oj zastanawiam się czy nie odpuścić sobie Misery na jakiś czas coby porządnie go połatali.
i5 2500K@4,3GHz + NOCTUA NH-U12P|ASROCK P67 PRO3|2x4GB G.SKILL TRIDENT X 2400MHz CL10
SAPPHIRE HD 7950@1000/1375 |SAMSUNG 840 120GB|CORSAIR 520HXEU-520W|CM DOMINATOR 690|BENQ GW2750HM|MICROLAB SOLO 5C
szczupi26
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 05 Sie 2013, 15:34
Ostatnio był: 22 Sie 2013, 17:40
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez 1920razor w 12 Sie 2013, 07:35

Naprawdę nie wiem, co Wy macie z tą mizerią. Gram w nią już od ponad 6h i anu jednego CTD'a nie miałem. Może wina słabszego sprzętu (Odezwał się ten, co nie gra u siebie, bo mu paint ledwo chodzi :E )
Image

1920razor
Wygnany z Zony

Posty: 197
Dołączenie: 14 Sty 2010, 20:58
Ostatnio był: 27 Cze 2015, 14:35
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 12 Sie 2013, 07:51

Dotarłem do Janowa i ilość kraszy w tej lokalizacji jest znacznie większa, co gorsza wywałka do pulpitu następuje bez żadnego loga z błędami ...... oj zastanawiam się czy nie odpuścić sobie Misery na jakiś czas coby porządnie go połatali.


Możesz podesłać wszystkie swoje savy (także te z przed podróży do Janowa) i podesłać mi je lub link do nich? Dzięki z góry.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 12 Sie 2013, 08:17

Nie mogę porozmawiać z Azotem o drodze do Prypeci, jedyna opcja dialogu to 'Bye' mimo iż mam zadanie. Może to być wina tego, że będąc w Jupiterze zebrałem wszystkie dokumenty przed zbadaniem wszystkich stref lądowań? W vanilli to nie przeszkadzało, nie wiem jak tutaj.

trojanuch, wrzucę dwa swoje w których wywala mnie z gry bez loga (w sensie bez informacji, jedyne co tam jest to 'stack trace' i tyle)

http://www.speedyshare.com/HeVWK/sniper ... zaton.scop
http://www.speedyshare.com/UXdwV/sniper ... found.scop
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 12 Sie 2013, 09:39

Tym razem będzie krótko. Albo i niekoniecznie.

Jak już wczoraj na sb i fb wspominałem, skończyłem swoją turę tłumaczenia moda. W związku z tym, będę teraz starał się pomagać reszcie ekipy, coby poszło jak najszybciej (doceńta, motłochu :caleb: ). Jako, że nie mam obecnie odpowiednich "warunków" do katowania moda, naszła mnie też ochota na ponowne przeczytanie Ołowianego Świtu, jeszcze przed końcem wakacji. Już zapowiedziałem niejakiemu panu Gołkowskiemu, że jak tylko przeczytam, to po fali zachwytów uroczyście i z dobrego serca serdecznie go zje*ię, na co ten ochoczo się zgodził. Jednakoż nie piszę tu z zamiarem opisywania moich planów, a by opisać przygodę z modem.

Cóż, byłem nastawiony bardzo sceptycznie. MISERY 1.0 na konfiguracji 4GB RAM DDR3 i nVidia GT 430 (resztę pominę) była niegrywalna. Jak już pisałem wcześniej, nie dawałem rady wejść na Skadowsk, raz tylko na jakieś 15 prób udało mi się dotrzeć na Pogłebiarkę, ale gra wykrzaczyła się, gdy zaatakowały mnie mięsacze, gdzieś w połowie drogi powrotnej. W międzyczasie padła mi jedna kość RAMu, a potem GT 430 szlag trafił, kiedy wpadła do anomalii termicznej w czasie upalania SGM 2.2. Zostałem z 2GB RAM i pożyczoną 8600GT (którą nota bene kiedyś kupiłem od kumpla, żeby sprzedać ją innemu kumplowi, a potem od niego pożyczyć :E ). Kiedyś tam postanowiłem sobie sprawdzić "Upadłą Gwiazdę" do SoC. W okolicy Pchlego Targu, bez zmian ustawień graficznych, wyciągałem raptem 4-5fps, tak na oko. Więc, jak mówiłem - do M2.0 byłem nastawiony sceptycznie.

Do zainstalownia moda nakłonił mnie... sen, który objawił mi się minionej nocy. We śnie byłem Diegtiarowem biegającym w popękanej masce gazowej, gdzieś po Zatonie. Jako, że z tłumaczeniem większość MOJEJ (żeby nie było, że całej) roboty zakończona, postanowiłem "zluzować resory" i sprawdzić. Przeinstalowałem grę, zainstalowałem moda, patcha i odpaliłem. Oczywiście wszystkie suwaki w opcjach w lewo, oświetlenie dynamiczne, rozdzielczość 1024x768, ale co tam. O grafikę będę martwił się po upgradzie kompa. Cóż, ładowało się to jakieś 3 minuty i nie sądziłem, że cokolwiek z tego będzie, a tu nagle dysk przestał mielić i ukazał mi się napis "The Zone awaits you"... "Oho" - pomyślałem. Spacja i do przodu.

Spoiler dot. spawnu postaci w akapicie
Nie ukrywam, że w CoPa się grywało i to sporo, więc znałem grę dość dobrze, a dzięki moim skromnym umiejętnościom literackim, potrafiłem postawić protagonistę w obliczu wielu zagrożeń, różnych sytuacji, czy samej Zony w kilku wydaniach (za każdym razem kiedy piszę, jest ona zdziebko inna ;) ). Ale takiej biedy i upodlenia nawet się nie spodziewałem. Samo wyjście za płot ZUO (grałem Reconem) wymagało przełamania bariery strachu. O dziwo, gra nie wyglądała wcale najgorzej i nawet nie miałem za dużych ścin. Pierwsza myśl: sprawdzimy, jak zachowa się po podejściu do Skadowska. No to ruszamy...

Trafiłem w okolice parkingu ponad barką Noego. Tam gra po raz pierwszy się zmuliła, pewnie wczytując skrypty, ewentualnie ładując mięsacze gdzieś na bagnach. Zlustrowałem okolicę i zaszedłem odwiedzić znajomego świra. Pogadałem chwilę i ruszyłem dalej. Wszedłem na bagna, ale doszedłem do wniosku, że na pierwszy raz, lepiej nie brodzić w kałużach, a iść najprostrzą drogą. Pominę, że tam też zdarzały się zamulenia kompa, no ale trudno, żeby nie muliło, kiedy jedzie się na słabym sprzęcie. Więc odbiłem pod dźwigi. Koło rozbitej łódki zaczął trzeszczeć licznik Geigera, więc "X" i rura stamtąd. Panika w oczach. Odszedłem kawałek i pomyślałem, jak tu sprawdzić modowe "ficzery". Skorpion w łapę i strzelamy do orłów, kormoranów, kruków i wszystkiego innego, co tam w górze lata. Trafiłem, jeden koleżka spadł na ziemię, ale dosłownie przepadł jak kamień wodę. Upadł tuż koło mnie, w kałuży, a mimo to nie mogłem go znaleźć. No nic. Skadowsk czeka.

Wszedłem na wzgórze, tam gdzie rośnie pojedyncza wierzba, może kojarzycie. Chciałem spróbować ponownie, żeby spadł na ziemię, ale nie było mi to dane. Usłyszałem huk wystrzału, świst pocisku prującego powietrze i nagle rwący ból, gdzieś w ramieniu. Obróciłem się w kierunku, z którego padł strzał i odruchowo zerknąłem na pasek zdrowia. "O ku*wa." Bieg za drzewo, okienko ekwipunku, bandaż...

Dziękuję za grę. A myślałem, że będę starał się grać tak, by przeżyć bez ani jednej śmierci. W sumie, w Zonie przetrwałem około siedmiu minut. Z jednej strony się rozczarowałem, że będzie trudniej niż myślałem i moje wcześniejsze założenia mogę wyrzucić przez okno, a z drugiej, po chwili przyszło uczucie, które tylko nakręciło mnie do grania w tego moda, nawet jeśli miałbym zginąć trzysta tysięcy razy. Jestem majorem Terminatorowem, wolno mi! Cóż... pozostaje czekać na wrzesień, na nową kartę graficzną i spolszczenie.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 12 Sie 2013, 10:33

Voldi napisał(a):MISERY 1.0 na konfiguracji 4GB RAM DDR3 i nVidia GT 430 (resztę pominę) była niegrywalna.

Ja mam to samo + procesor i7 i Misery 1.2 na normalnych ustawieniach działało bez problemów.
W dwójkę gram na niższych ustawieniach i działa płynnie. Zaczęła mi mulić po kilku godzinach, ale po restarcie komputera znowu było ok.
Jedynie co jakiś czas przytnie się na sekundę-dwie, najczęściej zaraz po wczytaniu gry.
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość