[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 11 Sie 2013, 21:08

No i kolejny bug, podczas pobytu na skadovsku zakupiłem u Brody SKS, po próbie włozenia go do okna broni wywala mnie z gry. Zamiast normalnego loga mam tylko to:
Kod: Zaznacz wszystko
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.


Problem dotyczy tylko zwykłego SKS'a bo po próbie zakupu wersji modern i wrzuceniu jej do okna broni jest wszystko ok.
Ostatnio edytowany przez Ashenmoor666, 11 Sie 2013, 21:52, edytowano w sumie 1 raz
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 11 Sie 2013, 21:09

SkullDagger napisał(a):Przed patchem działało, po spatchowaniu nie działa - tak ja to rozumiem.


Dokładnie w ten sposób. Ale już udało mi się te cholery wystrzelać, pogrzebałem w user.ltx, włączyłem sobie dx 10.1 którego to moja karta nie obsługuje (:P) i vsync, a także, jakkolwiek głupio to brzmi, odpaliłem grę z sejwa. Normalnie dwuklik na plik zapisu i odpaliła mi się gra, nie crashowała. Za to mam problem jak ktoś kilkanaście stron wcześniej - gra jest tak samo jasna jak vanilla i pokazują mi się imiona stalkerów jak najadę na nich celownikiem. Ale to jest raczej kwestia tego że reinstalowałem, bo przed grzebaniem w .ltx też tak było
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 11 Sie 2013, 21:12

A no soł gópji, trza przyznać :D Tyle, że ja gram snajperem i muszę być w biegu, żeby szybko zmieniać pozycję :D A dużej różnicy w gruncie rzeczy raczej nie ma... Poza wagą... Prawie 7 kg różnicy, to trochę sporo.
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Voramel w 11 Sie 2013, 21:19

Assire,

Ja miałem tylko podpisy. Zacząłem nową grę i zniknęły. Pojawiły się po zrobieniu następującej operacji:
- usunięcie moda i gry, savy skopiowałem sobie do innego katalogu
- instalacja gry i moda + wrzuciłem moje savy i je odpaliłem.

Po wczytywaniu save'a działy się właśnie takie kwiatki jak te nieszczęsne podpisy :/
Voramel
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 05 Sie 2013, 16:13
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 02:31
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 11 Sie 2013, 21:32

Na chama wrzuciłem tekstury z instalki - ręcznie z mizerki i moda do gamedaty w grze i prawie wszystko się ogarnęło - mam ekrany ładowania dla assaultera a gram snajperem.

EDYTKA: Ale wystarczy zmienić klasę w menu i łącznie po jakichś 5 resetach wszystko się ogarnęło. Oczywiście zacząłem nową grę, ale zaraz wczytałem starego sejwa
Ostatnio edytowany przez assire, 11 Sie 2013, 21:57, edytowano w sumie 1 raz
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 11 Sie 2013, 21:37

Authentic96 napisał(a):Może i można się obłowić, ale czy nie psuje to zabawy

Zaiste psuje strasznie. Mi udało się akurat odkryć to po fakcie zdobycia tego co najlepsze więc przeszedłem na czysto. To jest niedopatrzenie ponieważ kiedyś "remkomplety" kosztowały 12 000 i sprzedawało się je za 8 000 i teraz się sprawa porąbała bo kupno zostało obniżone a sprzedaż bez zmian :D Tak czy siak pomocne dla tych co chcą wiele a znudziło się im znoszenie złomu do sprzedaży.

W Zatonie i Janowie udało mi się uskładać około 1 500 000 rubli ze schowków i gratów z trupów... Ostrzegam że jestem harpaganem więc zaczepiałem bandytów i Wolność ile się dało (za oddanie PDA Morgana czy to Wolności czy Powinności niektóre patrole przeciwnej strony stają się wrogie).

PS:
:

Jak to odkryłem? Kupiłem remkomplet za ok. 7500, nie przydał się więc sprzedałem potem za 8000.


REWELACJA! Kiedy będziemy szli przez tunel Prypeć 1 będziemy dostawać informację czy nasi towarzysze zostali zranieni czy też martwi. Duży plus :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez assire w 11 Sie 2013, 22:44

Swoją drogą w wersji bez patcha można ze skórami robić tak samo - sprzedawać je temu samemu handlarzowi od którego się je kupiło. Zanim patch wyszedł, dla zabawy sprzedałem cały sprzęt, parenaście razy F5-F9 kupując skóry u Brodacza, a potem myk myk myk do Sowy i na jednej rundce ze wszystkimi skórkami jakie są robiłem 30k na czysto
Kupowałem je od sowy za 20k, sprzedawałem za 50 :P
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 11 Sie 2013, 22:46

Wyłapałem dwa błędy:

1. Wszli sobie trzej bandyci, podchodze na jakieś 5m i ci nagle zaczeli do mnie strzelać (chyba mam za ładną facjate do noszenia płaszcza bandyty;}). Ubiłem ich strzelbą, udało się dwóch od razu a trzeci leżał skulony. Chciałem go dobić nozem, wyciągam, ciacham a ten nagle wstaje dobiera pistolet i celuje mi w nogi, to ja go szybko nożem. Dostał chyba z 30 cięć ale nic, stoi i celuje dalej. Pomyślałem ze jak przestanie do padnie a ten we mnie strzelił.

2. Znalazłem schowek
:

Na dachu stacji benzynowej w Zatonie, ale to nie ten z vanili tylko z moda
, w nim bron i jakis inny duperel. Broń to AKM(customized) i nie ma ona opisu. Jest tylko stn_wpn itd.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 11 Sie 2013, 22:52

Ehh próbowałem chyba z 30 razy wczytać grę i ani Sowa ani Brodacz nie mają świtu :/... Nie chcę ekologa ani beryla tylko chce ten świt. Legalnie uciupałem 100k i nie mogę go kupić :F... Może jest w Janowie ale tam znowu to stracę 12k na podróż....

BTW jest gdzieś lista questów w Zatonie?? Zrobiłem questy dla Sowy i dla Broadacza (zostały mi tylko heliki + Noah ale to w sumie też związanie z helikami) bo chciałbym jeszcze na pukawkę jedną uzbierać ale nie wiem czy coś jeszcze jest czy do Janowa muszę spadać??

Kolejna sprawa to taka, że do tej pory nie uaktualniło mi się zadanie z zaginionymi stalkerami - zabiłem pijawy gazem i tyle, żadnego updejtu. Powinienem chyba dostać update, żbey zapytać brodę o Grouse'a ale póki co cisza...
Ostatnio edytowany przez Zabolo, 11 Sie 2013, 22:57, edytowano w sumie 1 raz
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Authentic96 w 11 Sie 2013, 22:56

SkullDagger napisał(a):1. Wszli sobie trzej bandyci, podchodze na jakieś 5m i ci nagle zaczeli do mnie strzelać (chyba mam za ładną facjate do noszenia płaszcza bandyty;}). Ubiłem ich strzelbą, udało się dwóch od razu a trzeci leżał skulony. Chciałem go dobić nozem, wyciągam, ciacham a ten nagle wstaje dobiera pistolet i celuje mi w nogi, to ja go szybko nożem. Dostał chyba z 30 cięć ale nic, stoi i celuje dalej.


Było mówione, że dobić z noża się nie da (bo ma zmniejszone obrażenia, żeby się gry nie dało przejść z samym nożem, tak jak to było możliwe na vanilce). Podobno i tak podkręcili obrażenia z noża o 50%, ale szczerze mówiąc tego się nie czuje. Po prostu nie opłaca się używać noża, ani trochę. Według mnie powinni zrobić obrażenia zbliżone do tych z vanilki, żeby się gdzieś na 2-3 ciosy dało kogoś złożyć, a nie, że ja biegam wokoło kolesia, żeby nie mógł mnie trafić, ciacham go z 15 razy, a on dalej stoi. :D Swoją drogą ciekawe, czy dałoby radę zamontować coś w stylu potrójnych obrażeń w plecy, czy cuś w tego desenia :P Ja raz nie dobiłem bandyty, wstał sam, strzeliłem mu w klatę z kar98k, biegł dalej, po chwili jak mnie ominął i gdzieś spierniczał dostał w tył głowy i biegł dalej... Dopiero trzeci strzał go dobił, a miał pospolity dres :D

@Zabolo:

1. Brodacz faktycznie coś Świtu nie ma, ale Sowa miał za każdym razem, uchował dla mnie jeden egzemplarz, wprost spod lady :P

2. Na głównej stronie jest zakładka "solucja" w dziale "Zew Prypeci" :)
Тільки в зоні зустріти справжніх чоловіків.
Awatar użytkownika
Authentic96
Stalker

Posty: 53
Dołączenie: 31 Lip 2013, 09:38
Ostatnio był: 14 Kwi 2016, 17:46
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez sledz w 11 Sie 2013, 22:58

Miałem za sobą ok 12 godzin grania w spatchowaną wersję i w sumie znowu zrobiło się za łatwo.

Przeczytałem ten post, i biorąc ten cytat (6:09-6:20) jako motto zacząłem od nowa Czarną Drogą z kilkoma postanowieniami:
- sprawdzam tylko te schowki, których lokację dostałem za wykonanie zadania, żeby nie obłowić się na początku biorąc graty z łatwo dostępnych
- noszę maksymalnie dwie sztuki broni długiej i dwie krótkiej, łącznie z łupem do sprzedania - sumie normalnie grając do walki miałem tylko jedną, ale zdarzało mi się wracać objuczony żeby sprzedać, teraz twardo trzymam się 2+2
- wychodząc na misję/spacer biorę tylko jeden bandaż i apteczkę, nawet jeśli znajdę jakieś po drodze to nie używam ich
- tak samo granaty: 2 ręczne i 2 do granatnika (tyle że granatnika jeszcze nie używam)
- unikać niepotrzebnych walek


Generalnie porzuciłem przyzwyczajenia z normalnego Zewu i Misery 1 i zacząłem podchodzić do moda bardziej jak do LARPa niż do gry. Nie myślę w ogóle o zdobyciu dobrego sprzętu: robię to, ma co pozwala mi aktualny, wiedząc że prędzej czy później i tak zdobędę lepszy.
Aktualnie przeszedłem cały Zaton (oprócz najemników) i kilka misji w Jupiterze.

Najważniejsze zmiany w graniu:

- pierwsza sprawa na początku gry: znaleźć dobrą broń i pancerz. Przeanalizowałem misje w Zatonie i stwierdziłem, że są w ogóle nie potrzebne.
Oprócz oczyszczalni i magazynów podstacji są tylko trzy miejsca, w których walczy się z ludźmi: atak na Szewczenkę i transakcja w Leśniczówce. W obu przypadkach walczymy z towarzyszami i i wystarczył byle pistolecik żeby zabić dwóch czy trzech dla przyzwoitości. Trzecim miejscem jest pogłębiarka, w której wystarczy 6 strzałów z shotguna (albo ucieczka przez bagno). Bandytów pałętających się po terenie po prostu omijałem.
Mutantów do zabijania też nie było dużo - raptem trzy pijawki w misji z Głuszcem.
Jedyna broń, z jakiej korzystałem to Makarow (stan worn) znaleziony na początku Czarnej Drogi w stanie 100% i Mossberg (też worn) znaleziony przy zwłokach w stanie 50-60%. Poza ubiciem ludzi i pijawek we wspomnianych misjach używałem ich do sporadycznego strzelania do mutantów i zombiaków (z nudów poszedłem do tartaku) - tam zacinka nie jest taka groźna, a broń worn zacina się rzadziej niż nowsza. Zombiaki padały po jedym-dwóch strzałach z Makarowa w łeb, mutanty po dwóch strzałach ze śrutu.
Wychodząc z Zatonu Makarow był w stanie 55%, Mossberg poniżej 25%, ale jeszcze wystarczył na odbicie magazynu Powinności i ubicie bandytów od Wano (wtedy zaczął się zacinać do 2-3 strzały i dopiero go wyrzuciłem).
Jako że w Jupiterze jest więcej walk, dopiero teraz kupię colta i nowego shotguna i będę grał z nim dopóki ktoś nie poda mi namiarów na schowek z Saigą.

W kwestii kombinezonu, w dwóch pierwszych podejściach robiłem tak jak chyba większość: zebrać pieniądze na Ekologa, to będę mógł iść do anomalii po artefakty. Jednak potem zdałem sobie sprawę: po co mi te artefakty? Używać ich nie warto, bo nic nie dają, a jak sprzedam to nawet mi się kombinezon nie zwróci. Poza tym i tak będę musiał kupić Sevę to wtedy zajmę się anomaliami.

To może kupić jakiś pancerz? Ale po co? I tak nie będę walczył z ludźmi (oczyszczalnie i magazyny zostawiam na później), a na mutanty i tak nie potrzeba.
Jedynym zakupem był hełm Sfera, który pozwolił mi wejść do wszystkich anomalii, oprócz ognistych - tylko wchodząc do Szramy wziąłem bloker psioniczny.

Kolejną sprawą, na którą parę osób narzekało był żelazny las i gromada mutantów w nim. Jako że gram zwiadowcą a nie szturmowcem stwierdziłem, że lepiej będzie się przekraść. Wziąłem znaleziony gdzieś FN2000 i wszedłem od strony anomalii elektrycznej. Podkradłem się wzdłuż ściany jak najbliżej poltergeista, ubiłem go, uciekłem do budynku na rogu i czekałem aż zaalarmowane mutanty sobie pójdą. W międzyczasie dwa burery idące w moją stronę wlazły w anomalię i został mi tylko jeden do zastrzelenia. Reszta pokręciła się w miejscu, gdzie był poltergeist i sobie poszła.

Gram bardziej na luzie i bardziej larpowo. Nie zależy mi na strzelaniu do przeciwników i zdobyciu jak najlepszego sprzętu. Zamiast tego wykonuję pojedyncze zadania przy minimalizowaniu ryzyka niezwiązanego z nimi.
Jedyne walki, w jakie angażuję się to pałętające się stada psów i świniaków: nie stanowią zagrożenia i dają lekkie trofea do sprzedania.
Wcześniej waliłem do każdego napotkanego bandyty czy mutanta żeby zebrać z niego jakieś łupy, teraz sobie odpuściłem i efekty:
Zmiana podejścia sporo ułatwiła mi grę i usunęła kilka rzeczy irytujących za pierwszym podejściem:

- NPC-e za celnie strzelają? unikaj walki, na będą strzelać
- Pancerz i broń za szybko się psują? Jak wyżej.
- nie jestem przeciążony złomem do sprzedania, pieniędzy i tak mi nie brakuje
- nie muszę nosić zestawów do naprawy i co chwila sprawdzać stanu sprzętu, biorę tylko po jednym do broni i kombinezonu na wszelki wypadek. Sprzęt powyżej stanu 90% opłaca się naprawiać u mechanika, a unikając zbędnej walki zwykle wracam z takim do bazy.
- nie muszę obciążać się amunicją idąc na misję z założeniem, że połowę wystrzelam w drodze
- nie zbieram rupieci po drodze co praktycznie wyeliminowało mi bieganie do handlarzy, biorę jedynie amunicję, medykamenty i akcesoria do naprawy a o pieniądze się nie martwię

Z takim podejściem gra mi się dużo przyjemniej niż poprzednie razy. Bardziej na luzie, praktycznie eliminując frustrację, o której pisał Trojanuch. Trochę pokory wobec Zony, świadomość że zrobienie czegoś dysponując średnim sprzętem zamiast najlepszego daje lepszą satysfakcję i odłożenie pewnych rzeczy na później sprawiła, że mod stał się lekki i przyjemny.

Jeszcze jedno przemyślenie: lepszą zachętą do kupowania nowej broni zamiast kosmicznych cen naprawy byłoby to, że przy zwłokach znajdowałoby się tylko broń w stanie worn.
Ostatnio edytowany przez sledz 11 Sie 2013, 23:07, edytowano w sumie 2 razy
Kierunek - tam!
Nadstawiaj uszu i rozglądaj się.

Za ten post sledz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Voldi, n1ck.
Awatar użytkownika
sledz
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 30 Sty 2012, 00:10
Ostatnio był: 14 Gru 2016, 13:42
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 11 Sie 2013, 23:03

Pytanie z serii "dałem dupy...". Oddałem wszystkie znalezione PDA sowie, czyli nie będę w stanie przyłączyć się do Wolności/Powinności i nie wykonam zadania Ocaleni z Monolitu o ile dobrze rozumiem? Da się to jakoś odkręcić (kodami np na dodanie itemu do inv, o ile takie istnieją??).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości