Omnibus napisał(a):Juraszka, z całym szacunkiem ale po co nam woda? W modzie nie ma pragnienia, i prawdopodobnie się nie pojawi, i nikt o zdrowych zmysłach nie piłby "nieoczyszczonej wody". Spoko sześciopak mineralnej może być jako luksus, ale nie zauważam jego potrzebności jako "normalne" dobro, tym bardziej, że znowu trzeba by dorobić wszystko związanie z piciem.
smoq2 napisał(a):@ Omnibus - Bo pragnienie będzie, oraz Woda nie będzie dobrem luksusowym. Co rozumiesz poprzez "liczbę początkową"?
Wzorowałem się trochę na grze Fallout (głównie 3, gdzie takie zjawisko występuje) gdzie większość żywności i napojów, po skonsumowaniu w niewielkim stopniu zwiększa poziom napromieniowania, a produkty czyste bądź oczyszczone są dwukrotnie droższe i trudniejsze do zdobycia.
O tym, że pragnienie będzie to wiedziałem, bo kiedyś Smoq wspomniał o tym, więc Omnibus miałeś prawo tego nie wiedzieć, bo o tym było w jednym bądź w dwóch postach. Ponadto wprowadzenie, że żywność i napoje nieoczyszczone podnoszą w niewielkim stopniu poziom napromieniowania, wymagałoby wprowadzania, że tylko na wysokim poziomie napromieniowania zaczyna spadać nam HP - wcześniej jakieś zawroty głowy (jak w chwili senności) czy przyciemniony stale ekran - coś już chyba Smoq w tym kierunku zmieniał ale nie pamiętam dokładnie jak to było.
Stały problem z promieniowaniem byłby też powodem wydawania pieniędzy na alkohol, droższe bo oczyszczone produkty oraz na leki bądź droższe apteczki
Omnibus napisał(a):Smoq2: Jako, że ja nigdy w tych plikach nie grzebałem, to powiedz: czy pierwsza z tych trzech liczb, oznacza również liczbę początkową?
Omnibus miał na myśli ilość produktów jaką ma każdy handlarz po rozpoczęciu gry. Czyli czy jak zrobimy "Nowa gra" to czy po odwiedzeniu handlarza będzie miał on zawsze x produktów dla "conserva = 30, 0.9, 7" byłoby to zawsze 30, czy za każdym rozpoczęciem gry liczba ta jest określana według y i z czyli dla "conserva = 30, 0.9, 7" po rozpoczęciu nowej gry, handlarz miałby 70% szansy na otrzymanie od 1-7 konserw... czyli losowość już na starcie.
@Smoq2 - czy dałoby się zmienić aby te "zawroty głowy" nie miały tego białego efektu? Bo w czasie walki zaciemnienie ekrany utrudnia grę ok, ale w nocy (w grze) jak się gra i jesteśmy zmęczeni i akurat zrobi się to białe to przez kilka chwil mamy zonę jak za dnia.
W Oblivion Lost do SoC zmęczenie było fajnie zrobione - nie wiem czy ktoś pamięta - nie było przyciemnionego ekrany ani rozbłysków na czarno i biało, ale cały czas był rozmazany ekran - wszystko dwoiło się w oczach.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave
Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave