[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 09 Sie 2013, 09:22

@ mdss - :facepalm: Ale ze mnie trep. Tam miało być 150%, a ja jakimś cudem wpisałem 100. Przepraszam za zamieszanie.

@ Omnibus - Bo pragnienie będzie, oraz Woda nie będzie dobrem luksusowym. Co rozumiesz poprzez "liczbę początkową"?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 09 Sie 2013, 09:25

Rozumiem przez to liczbę którą po spawnie wygeneruje każdy handlarzyna
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 09 Sie 2013, 12:04

Omnibus napisał(a):Juraszka, z całym szacunkiem ale po co nam woda? W modzie nie ma pragnienia, i prawdopodobnie się nie pojawi, i nikt o zdrowych zmysłach nie piłby "nieoczyszczonej wody". Spoko sześciopak mineralnej może być jako luksus, ale nie zauważam jego potrzebności jako "normalne" dobro, tym bardziej, że znowu trzeba by dorobić wszystko związanie z piciem.

smoq2 napisał(a):@ Omnibus - Bo pragnienie będzie, oraz Woda nie będzie dobrem luksusowym. Co rozumiesz poprzez "liczbę początkową"?

Wzorowałem się trochę na grze Fallout (głównie 3, gdzie takie zjawisko występuje) gdzie większość żywności i napojów, po skonsumowaniu w niewielkim stopniu zwiększa poziom napromieniowania, a produkty czyste bądź oczyszczone są dwukrotnie droższe i trudniejsze do zdobycia.
O tym, że pragnienie będzie to wiedziałem, bo kiedyś Smoq wspomniał o tym, więc Omnibus miałeś prawo tego nie wiedzieć, bo o tym było w jednym bądź w dwóch postach. Ponadto wprowadzenie, że żywność i napoje nieoczyszczone podnoszą w niewielkim stopniu poziom napromieniowania, wymagałoby wprowadzania, że tylko na wysokim poziomie napromieniowania zaczyna spadać nam HP - wcześniej jakieś zawroty głowy (jak w chwili senności) czy przyciemniony stale ekran - coś już chyba Smoq w tym kierunku zmieniał ale nie pamiętam dokładnie jak to było.

Stały problem z promieniowaniem byłby też powodem wydawania pieniędzy na alkohol, droższe bo oczyszczone produkty oraz na leki bądź droższe apteczki :P


Omnibus napisał(a):Smoq2: Jako, że ja nigdy w tych plikach nie grzebałem, to powiedz: czy pierwsza z tych trzech liczb, oznacza również liczbę początkową?

Omnibus miał na myśli ilość produktów jaką ma każdy handlarz po rozpoczęciu gry. Czyli czy jak zrobimy "Nowa gra" to czy po odwiedzeniu handlarza będzie miał on zawsze x produktów dla "conserva = 30, 0.9, 7" byłoby to zawsze 30, czy za każdym rozpoczęciem gry liczba ta jest określana według y i z czyli dla "conserva = 30, 0.9, 7" po rozpoczęciu nowej gry, handlarz miałby 70% szansy na otrzymanie od 1-7 konserw... czyli losowość już na starcie.


@Smoq2 - czy dałoby się zmienić aby te "zawroty głowy" nie miały tego białego efektu? Bo w czasie walki zaciemnienie ekrany utrudnia grę ok, ale w nocy (w grze) jak się gra i jesteśmy zmęczeni i akurat zrobi się to białe to przez kilka chwil mamy zonę jak za dnia.
W Oblivion Lost do SoC zmęczenie było fajnie zrobione - nie wiem czy ktoś pamięta - nie było przyciemnionego ekrany ani rozbłysków na czarno i biało, ale cały czas był rozmazany ekran - wszystko dwoiło się w oczach. :E
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 09 Sie 2013, 23:01

@ Omnibus & Juraszka - A więc o to chodzi z tą liczbą początkową. Coś mało kumaty ostatnimi czasy jestem :E. A więc - NIE. Po rozpoczęciu nowej gry handlarz zaczyna z kasą w łapie i pustym magazynem. A więc, przy naszym pierwszym podejściu do handlarza zobaczymy 1-7 konserw. Tak aby być w 100% szczerym, pierwsze zamówienie odbywa się po wyborze celu podróży u Łopaty (jak i w sumie całe Alife rusza dopiero w tym momencie).

Nie sądzę aby dzielenie produktów na normalne i oczyszczone było potrzebnie. Pamiętamy, że stalker to nie do końca post-apo (jak niektórzy twierdzą). Za drutem kolczastym mamy normalny świat, gdzie nastoletni grubas zastanawia się czy dzisiaj woli nuggetsy czy też "czizzzaa", więc dostęp do produktów nadających się do "spożycia po otwarciu" nie powinien być aż tak trudny, że stalkerzy muszą rzucać się na prawie pustą butelkę wody, ciśniętą między gruz. Tutaj dodam (aby od razu nie rzucili się na pomysł z dobrami luksusowymi), że w mojej wizji stalkera, nie powinien być też aż tak łatwy, żeby stalkerzy nie bili się o mrożoną pizzę, flaszkę whisky, czy paczkę fajek.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 10 Sie 2013, 07:51

Tak sobie myślałem nad tym, jak całe zasoby trafiają do zony (patrząc pod kątem czysto fabularnym) Doszedłęm do 3 wniosków:
1. poprzez "upuszczających" coś wojskowych
2. różne szlaki przerzutowe np. jakieś balony (aco mi tam), czy inne dziwne rzeczy.
3. ludzi którzy przechodzą, przez dziury w kordonie i przewoża ten sprzęt. (W OŚ to były tzw. mrówki)
Do czego zmierzam. Cały ten system byłby oparty na schowkach. Więc postuluje przywrócenie ich kupna. Inaczej troche jest to nierealistyczne.
Apropos: jaki przewidujesz "wkład" bandytów w makroekonomie?
Powiedzmy, że tam gdzie jest czerwony krzyżyk jest napaść bandytów: http://up.oblivionlost.pl/images/870447 ... 036602.jpg
Co zrobią wtedy bandyci, i samotnicy? Czy dla bandytów będzie jakiś osobny zbiór poleceń?
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 10 Sie 2013, 09:40

To zleży czy bandyci zlikwidowali oddział samotników, oddział ich zlikwidował czy któraś ze stron uciekła? To ważne jest z prostej przyczyny bo albo jedni dostają sprzęt po drugich albo odwrotnie. Ewentualnie jak ktoś ucieknie to sprzęt wpada w łapy przeciwników którzy tam zostali.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 10 Sie 2013, 09:53

Ja myślałem o obrabowanbiu ich- czyli, że zastraszają ich, i grecznie prosza o plecaczek, choć właśnie do mnie doszło, że być może bandyci rabują tylko nas, a nie npców. Taka sytuację jaką przedstawiłeś, już pokazałem w wykresie który zrobiłem, więc tu nie ma problemu.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 10 Sie 2013, 10:12

Obawiam się, że bandyci w trybie offline nie będą nikogo zastraszać. Za bardzo było by to rozbudowane. gdyby komp musiał oceniać szanse na wymuszenie.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 11 Sie 2013, 01:07

Chyba tylko gracz jest zastraszany przez bandytów, czyli bandyci tak nie zarabiają - jest to zwykła frakcja, której członkowie sobie mogą dorobić na graczu
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Najemnik_Ara w 11 Sie 2013, 01:21

Wiecie może kiedy wyjdzie nowa wersja ?
Image
Awatar użytkownika
Najemnik_Ara
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 19 Gru 2009, 23:32
Ostatnio był: 28 Sie 2013, 15:33
Miejscowość: bar "100 radów"
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 11 Sie 2013, 09:04

@Najemnik:Na ten temat, to nie wiadomo, czy nawet sam autor ma jakieś pojęcie. Wrócił do prac nad nową wersją dwa tygodnie temu, zajmuje się nowymi skryptami, ekonomią i odnową wszystkiego, więc póki co trzeba czekać.
@Juraszka: to ja nie wiedziałem, że tylko na mnie sie uwzieli :( tak więc pszepraszam za zamieszanie.
Własnie gra i zrobiła taki prezent, że hej! Robiąc blitzkrieg na jantar jako bandyta, znalazłem w schowku pancerz CS4! :D
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 11 Sie 2013, 12:26

Nikt na Ciebie się nie uwziął, tylko wiele rzeczy Cię ominęło - ja zanim zacząłem się wypowiadać przeczytałem wszystkie posty - tylko, że wtedy było ich około 300...

@Najemnik_Ara - Nowe wersja będzie kiedy Smoq ją zrobi - czyli nikt nie wie, a nie powinno się o to pytać, bo poganianie źle się kończy...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości