[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 04 Sie 2013, 21:00

Hmmm w sumie to mam 5k na koncie (do tego toza 34, innego shootguna 8naboi i mozina + heavy overcoar), nie byłem jeszcze w plateu bo chce skończyć resztę questów w Shadowsku ale nie wiem jak sobie dam z tym radę :P. Chce obadać wszystkie helikoptery i w sumie snorki i pijawy są dość mocne a kasa by się przydała na lepszy pancerz... Nie wiem czy mam kupić detektor i szukać artefaktów i w ten sposób kasę odkładać czy może jest jeszcze jakaś inna droga (zrobiłem kilka questów dla brody i zabijałem Noa).

I pytanie co do artefaktów - jest jakiś sposób żeby ich uzywać na stale?? W sensie teraz od razu jak się je założy to odkłada się promieniowanie i w sumie robi się tego dość sporo także używanie icj nawet parę minut to zabójstwo :).
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Krzysu_Pl w 04 Sie 2013, 21:07

Tak w ogóle, jak wg Was taki sprzęt poradzi sobie z Misery 2.0 na dx11 i z suwaczkami na lewo:
XFX Radeon 7770 1gb
4gb RAM 1333 mHz Corsair
Intel i3 3220 3.3 gHz

Mimo usunięcia user.ltx, oraz po reinstalacji, ciągle są problemy, grę wywala z logiem który podałem.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 00:51
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [MISERY]

Postprzez Shael w 04 Sie 2013, 22:08

djcycu napisał(a):@Shael, brak pamięci. Nie wiem ile Misery potrzebuje ale brakło ci by wczytać na dynamicznym oświetleniu. Graj na statyku a po zmianie na 64 spróbuj dynamiczne.


Działa na full! tzn wersja 1.2 :) ale 2.0 też powinna pójść, pierw obadam tą wersję (2.0 z tego co czytam strasznie zabugowana i trudna). Dzięki wielkie wszystkim za pomoc! Idę się bać, tzn grać :D
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 04 Sie 2013, 22:33

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CMapManager::AddRelationLocation
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\map_manager.cpp
[error]Line          : 126
[error]Description   : !HasMapLocation(sname, pInvOwner->object_id())


Wylot po tym jak w misji z badaniem źródła promieniowania psi w tunelu, chciałem wziąć itemy ( bo zdążyłem wcisnąć F i wylocik ) z półki meblu który znajduje w pokoju obok którego lata ta anomalia elektryczna
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez SnapVGuard w 04 Sie 2013, 22:38

jazon napisał(a):Co jest w schowku w spalonym gospodarstwie ? Tam jest taki ogień ze chyba tylko w kombinezonie naukowców można tam sie dostać.


W tym schowku jest:
:

- Pistolet wyciszony PB/6P9 i 15 szt. ammo do niego, stan idealny
- Alun's journal page
- 2x 100 ruble coins
- cocaine
- canned corn
Awatar użytkownika
SnapVGuard
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 29 Mar 2013, 12:51
Ostatnio był: 04 Lut 2014, 13:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 04 Sie 2013, 22:53

Wylot po tym jak w misji z badaniem źródła promieniowania psi w tunelu, chciałem wziąć itemy ( bo zdążyłem wcisnąć F i wylocik ) z półki meblu który znajduje w pokoju obok którego lata ta anomalia elektryczna


Możecie mi dać sava przed wejściem do tunelu? Już dawno miałem naprawić ten problem - ciągle brak czasu. Będę miął sava to zrobię to 'od ręki'.

Dzięki wielkie z góry!

Właśnie jestem na terenie fabryki Jupiter. Pierwsza poważna wada i uwaga - chłopaki, nie wiem, który z was wpadł na taki pomysł, ale za zawalenie tego miejsca spawnem wszystkich możliwych potworów pomysłodawca powinien mieć zrobioną lewatywę kwasem siarkowym :facepalm: Noż kur... Popieprzyło kogoś?? Przecież w ten sposób zabito... Nie, ZAMORDOWANO cały klimat tego miejsca - dajcie znać temu typowi, że ma karnego kaktusa jak stąd na Wenus...:facepalm: Czy da radę to zmienić w patchu? To jest moja uwaga, która bardzo proszę, aby została uwzględniona... Ucieszyłby mnie fakt, gdyby ktoś jeszcze się pod tym podpisał.

...jak można było coś takiego zrobić :facepalm:


To mój pomysł i implementacja :) Dzięki za info co powinno mi się za to zrobić :)

Pomysł był taki żeby strzelić sobie adrenalinę w żyłę i biec przez fabrykę do tej kratownicy nad skrytką Stroloka.

Zwróć też uwagę, że jak już się dostaniesz do Fabryki to jesteś bezpieczny. Chciałem w tym momencie wywołaś efekt bycia 'w pułapce' - otoczony przez muty i zombie. Jak dla mnie jest to kwintesencja klimatu tego miejsca.

Niemniej - trochę ludzi marudzi, pomyślę więc co da się zrobic.

btw - po powrocie z Prypeci natura fabryki i terenów wokół zmienia się całkowicie :)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez frosth w 04 Sie 2013, 23:30

@Krzysiu_PI
na hd7770, [email protected] oraz 4GB ddr2~650Mhz działa w dx10 na full bez aa. dx11 działa też tylko "letko" wolniej.
zdarzają się przycinki podczas doczytów, ale ogólnie działa ok.
Jeśli wcześniej gra działała dobrze, to wyczyść wszystko po Zewie i zainstaluj jeszcze raz, jeśli nie to zrób to tym bardziej.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 05 Sie 2013, 00:04

trojanuch napisał(a):
Wylot po tym jak w misji z badaniem źródła promieniowania psi w tunelu, chciałem wziąć itemy ( bo zdążyłem wcisnąć F i wylocik ) z półki meblu który znajduje w pokoju obok którego lata ta anomalia elektryczna


Możecie mi dać sava przed wejściem do tunelu? Już dawno miałem naprawić ten problem - ciągle brak czasu. Będę miął sava to zrobię to 'od ręki'.

Dzięki wielkie z góry!


Co masz na myśli przez podanie ci save z przed wejścia do tunelu ?
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Spec w 05 Sie 2013, 00:13

Witam,
Posiadam nóż specnazu, gram reconem. nie daje rady zabić nikogo po 30 cięciach, o co tu się rozchodzi?
zużycie broni 0%
Spec
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 01 Sie 2013, 12:36
Ostatnio był: 05 Sie 2013, 00:20
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 05 Sie 2013, 00:15

Wywal nóż. Pół kilo będziesz lżejszy bo nóż to porażka w tym modzie. Tuszkana po 15 cięciach zabijałem...

Taki oto byk się pojawił przy wczytywaniu Zatonu po przejściu z Janowa. Oczywiście poradziłem sobie z tym sam, informuję ekipę od zbierania bugów że taki babol istnieje i pasuje go poprawić :)
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'actors\stalker_bandit\stalker_merc_10.ogf'.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Kortyzol w 05 Sie 2013, 03:24

Bugtrap podczas próby naprawy Galila jako Recon.

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'up_sect_firsta_galil'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec egestas diam ac dolor dapibus consectetur. Etiam iaculis accumsan leo. Suspendisse varius imperdiet adipiscing. Aliquam porttitor velit lacus, non feugiat arcu accumsan non. In vitae sapien in eros vestibulum aliquet. Sed turpis augue, semper vitae convallis non, luctus eget libero. Nullam quis magna mi. Morbi malesuada sem ut ligula viverra condimentum. Cras quis dolor id risus aliquet mattis mattis ut sapien. Duis ac vulputate risus. In tempus, arcu mattis semper tempor, odio tellus vehicula arcu, vitae luctus eros nisi eget eros. Nullam congue ligula sed odio vehicula aliquam. Suspendisse eleifend magna.
Awatar użytkownika
Kortyzol
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 07 Sty 2012, 23:29
Ostatnio był: 26 Cze 2016, 13:15
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez MESHtro w 05 Sie 2013, 07:21

Takie może banalne pytanie ale dla pewności zapytam. Uruchamiasz gre jako Administrator ?

Odnośnie pacha i nowej gry. Nie mam pojęcia.


Tak uruchamiam grę jako Administrator, tak jak to było powiedziane w pliku Read Me. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania.

Przypomnę tylko, że grę mam oryginalną, spaczowaną do najnowszej wersji i nie mam na niej żadnych innych modów. Misery zainstalowałem na czystego CoP'a.
MESHtro
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 04 Sie 2013, 13:07
Ostatnio był: 19 Sie 2013, 11:02
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości