[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 02 Sie 2013, 19:35

bzykacz:
AKM brak opisu u Recon'a - black road

Mogę screena?

kubek, brak opisu, nazwa - crow_drink, opis crow_drink - postac Assault - black road

J.w.

Poza tym, nad częścią Twoich problemów już pracujemy.

Gizbarus:
Specjalnie dla Ciebie daliśmy taką wersję, żebyś tłumaczył więcej. ;)
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez bzykacz w 02 Sie 2013, 19:53

http://zapodaj.net/16e6132c5c880.jpg.html

Co do kubka to niestety niema go, widziałem go u Barmana, nie kupowałem, a i sejwow też nie mam, bo to na moim Assault było, sejwy się skopały to ruszyłem od nowa Recon'em.

Tu makarov http://zapodaj.net/263ea38ce02ff.jpg.html

Tu celownik http://zapodaj.net/16e2b4bf768a5.jpg.html

Uwagi moderatora:

Nie cytuj ostatniego posta.

Za ten post bzykacz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster.
Awatar użytkownika
bzykacz
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 11 Sie 2009, 17:34
Ostatnio był: 26 Lut 2016, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 02 Sie 2013, 19:58

Mogę dodać, ze u mnie tak samo nie wyświetla opisu przy AKM (przy różnych wersjach akmu też). Podobny brak opisu wysteruje w lunecie Noktowizoryjnej ACOG . Gram Snajperem.

Uwagi moderatora:

Nie cytuj ostatniego posta.
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Laska w 02 Sie 2013, 21:07

Można tutaj gotować mięso, albo tworzyć leki z części martwych mutantów? Jeśli tak, to jak?
Choć w mej głowie coraz większa luka jaram blanty duże jak bazuka
Awatar użytkownika
Laska
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 07 Gru 2010, 18:31
Ostatnio był: 02 Cze 2016, 16:50
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 21:35

Nie opyla, lepiej mięso sprzedać a żarcie kupić za to. Czy się mięso gotuje to pewnie tak ale trzeba jakąś kuchenkę (i to by było chore) albo ognisko. Muszę obczaić potem. Leków też nie trzeba za wiele jak się kupi kondom naukowców. Noszę dziada przy sobie na takie okazje.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 02 Sie 2013, 21:39

Zauważyłem jeszcze coś dziwnego z dostępnymi rzeczami u handlarzy. Kiedy wrócę z wyprawy czasem jest coś nowego. Jednak kiedy zapisze i wczytam zapis ekwipunek handlarzy zmienia się. Zauważyłem, ze po takiej operacji mają zawsze identyczny wybór.
Dodatkowo statystyki strzelby SPAS 12 wskazują na jej niską szybkostrzelność. W praktyce jest to bardzo szyba strzelba.

Chciałbym się jeszcze zapytać ile faktycznie daje tłumik na broni. Przeciwnicy szybko mnie lokalizują, nawet ze stosunkowo sporej odległości. Zastanawiam się czy tłumik to zmieni?. I czy w nocy też będzie trudniej mnie zlokalizować ? Gram snajperem więc chciałbym zostać niedostrzeżony jak najdłużej to możliwe.

I pytanie jeszcze. Kiedyś na trailer było pokazane jak NPC się poddaje i podaje lokalizacje schowka. Czy jest zaimplementowane do gry?
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Oriux w 02 Sie 2013, 21:42

Do posiadaczy słabszych komputerów: na GF GT 220, 4gb RAM DDR3 i Intelu i3 3.3 ghz na minimalnych + half-DX9 chodzi aż miło. Stałe 30 fps.
Oriux
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 22 Maj 2012, 21:01
Ostatnio był: 04 Sty 2016, 22:34
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 02 Sie 2013, 21:51

Jazon, co do skradania się. Jeśli odpowiednio wykorzystasz położenie terenu/budynki oraz tłumik broni, to przeciwnicy nie będą nawet wiedzieć, gdzie jesteś. Ale musisz do tego odpowiednio podejść - co z tego, że używasz tłumika, jak stoisz na wzgórzu, na którym widać cię z kilometra, co nie?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 02 Sie 2013, 21:55

A jeśli chodzi o zmianę ekwipunku po wczytaniu gry to normalna sprawa. Nie wiem jak się ma w czystym CoP ale w SoC i CS też tak było że po wczytaniu gry pojawiały się inne gadżety do kupienia. Powodowane jest to określoną dostępnością choć dla mnie jest to zbędne. I tak przecież w końcu się człowiek "nawczytuje" tę grę i za 5 minut kupi to co szuka. Ja dziś tak najemnikom w końcu chlebów nakupiłem.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 02 Sie 2013, 22:07

jazon napisał(a):I pytanie jeszcze. Kiedyś na trailer było pokazane jak NPC się poddaje i podaje lokalizacje schowka. Czy jest zaimplementowane do gry?


Musisz zranić wroga, gdy leży skulony na ziemi i powoli się wykrwawia możesz mu pomóc albo wymusić oddanie swoich rzeczy lub przekazanie współrzędnych schowka.

Zauważyłem bug z rannymi wrogami, czasem jak chcę dobić rannego nożem to po uderzeniu on wstaje, wyciąga broń i zaczyna strzelać. Muszę zabijać strzałem w głowę bo używając noża zawsze się to tak kończy. A i opcja nawiązania dialogu z rannymi stalkerami kończy się wylotem z logiem:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function      : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\PhraseDialog.cpp
[error]Line          : 146
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[hello_dialog]
 

stack trace:




Czasem też chcąc pogadać ze stalkerem on mówi że 'wsie waprosy glawnamu', mimo iż w grupie jest trzech stalkerów a głównego ni widu ni słychu. Innym razem znowu wszyscy siedzą spokojnie przy ognisku, a jak chcę pogadać to mi mówi że pagawarim później bo strielają, mimo iż nie widać żadnego wroga ani mutanta, NPC też wyglądają na zrelaksowanych.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez HollowVooDoo w 02 Sie 2013, 22:17

Ja zrobiłem mały wypad na bandytów, specjalnie udałem się tam po zmroku żeby zobaczyć czy to coś daje. Wyszło na to że to nic nie daje, siedziałem na strychu w pierwszym budynku na prawo od wejścia wyglądałem delikatnie zza blachy, ciemno aż oko wykol mimo wszystko zostałem wykryty zanim oddałem strzał. W sumie nie powinni mnie widzieć sam bym siebie w życiu nie zobaczył. I nie wiem jak musiałbym tam podejść żeby mnie nie wykryli, dlatego ze skradanki nici, wrzucony granat w skupisko to chyba najlepsze wyjście, potem wystarczy już tylko dobić pozostałych przy życiu.
Sam tłumik też na wiele się nie zdaje, chyba że jest zamontowany na pistolecie, wiadomo karabin jednak nawet przy tłumiku może nie oddać całkowicie cichego strzału.
Jak już przy strzałach jesteśmy to zauważyłem że snajperki(nie wiem jak tam reszta giwer) potrafi się czasem przyciąć, co powoduje nie przerwany strzał. Aż do wyczerpania magazynka, wystarczy że zmienię na chwile na drugą broń i już jest dobrze, ale wkurza nieziemsko gdy wiesz że magazynek, ci się kończy naboje są na wagę złota a droga do domu daleka. Jest to jakiś błąd z którym się nie spotkałem w Vanilli.

@n1ck
Miałem identyczną sytuację tylko że nie potrzebowałem do tego noża, bandzior sam wstał i mnie zatłukł podczas gdy ja oszukiwałem jego martwych kolegów, widziałem że tam leży ale stwierdziłem że utłukę go jak już oszukam wszystkich, no cóż tego się nie spodziewałem.
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Ahmed1109 w 02 Sie 2013, 22:22

Ja zaś mam tak, grając teraz Reconem zauważyłem że czasem najeżdżając na jakiś przedmiot u handlarza czy to moim eq pokazuje się opis tego itemu tylko że ta informacja wyskakuje mi po za ekran ( w górę i w lewo ) i nie mogę sprawdzić wagi przedmiotu ani większości parametrów. Dzieje się to głównie, z niektórymi kombinezonami, maskami p-gaz. no i repair kitami
Awatar użytkownika
Ahmed1109
Stalker

Posty: 174
Dołączenie: 28 Lip 2012, 22:04
Ostatnio był: 10 Gru 2017, 15:37
Miejscowość: Wioska kotów
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość