[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SeveN797 w 02 Sie 2013, 21:19

Juraszka napisał(a):Jako, że podniesiony most okazał się nie być przeszkodą dla natrętnych forumowiczów, którzy z nudów po zdobyciu Zony za wszelką cenę próbowali się dostać do Limańska (i się dostawali), Smoq postanowił zablokować dostęp do tej lokacji, bo nic tam nie było robione - Limańsk nie jest obecnie dostosowany do rozgrywki TFW... a większości osób które się tam dostawały miały spotkanie z pulpitem i logiem no i oczywiście spamowali tym na forum...



No nie ukrywam, że jak grałem pierwszy raz i zdobyłem Zonę Powinnością to potem z nudów zacząłem się szwendać po całej Zonie z dwójką moich kompanów :D. A to próbowałem wejść do X18, a to do Limańska, tyle że wtedy nie miałem jeszcze odblokowanej drogi od strony mostu i myślałem, że po prostu jest ona zablokowana w tym modzie. Dopiero teraz grając samotnikiem kupiłem wszystkie pendrivy i odblokowało się też przejście w stronę mostu, to czym prędzej ruszyliśmy z Mrówką :D.

Najpierw próbowałem się dostać dołem, skacząc na wrak ciężarówki. Zapomniałem tylko kazać mrówce, żeby poczekał, to skoczył za mną i oczywiście sierota nie trafiła i w lewym dolnym rogu komunikat "Kompan Mrówka zginął" :facepalm:, a odziałem go w ezgo... no ale mniejsza.

Wczytałem save'a i tym razem kazałem mu czekać, a sam próbowałem się teraz dostać górą (czyt. przeskoczyć na drugą stronę). Co mnie najbardziej zdziwiło, a wręcz przestraszyło, to że Mrówka po pewnym czasie zaczął strzelać do czegoś po drugiej stronie :|. Przyjrzałem się na lornetce, to strzelał w ścianę obok tunelu. Władował tam wszystkie 500 naboi z karabinu + wszystko z pistoletu :facepalm: . Akurat jak już udało mi się przeskoczyć, to on nie miał już naboi, a ja nie pamiętałem gdzie on dokładnie strzelał, ale tak czy siak się rozejrzałem i nic znalazłem.

No i zasmuciłeś mnie wiadomością, że nie tylko ja dostałem się na drugą stronę, ba niektórzy nawet dostali się do Limańska, gdy przejście było jeszcze dostępne, a ja poczułem się tak wyjątkowo, że aż zrobiłem screeny :P. Chociaż z drugiej strony dobrze, że nie zdążyłem na czas, bo z tego co napisałeś wynika, że tym którym udało się dostać do Limańska, to słuch o nich zaginął (czyt. pulpit :D)
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image




Swoją drogą jak są zablokowane przejścia do X18 i X16? Do X18 to wiem, że po prostu są zamknięte te drzwi. Swoją drogą był tam też przy nich schowek i fajnie, że było jakieś nawiązanie. Nie pamiętam dokładnie, ale pisało coś w stylu "Zostawiłem swoje rzeczy w skrzynce przy drzwiach z napisem "NIEBEZPIECZEŃSTWO", czyli to na pewno były drzwi do X18 :P.

A X16? Zawsze zapominałem sprawdzić jak byłem w pobliżu, a z tego co pamiętam to po wejściu do budynku, schodziło się schodami w dół i było wczytywanie poziomu. Jak zostało to teraz zablokowane?


I jeszcze jedno pytanie. Jeśli mam z jakąś frakcją wypełniony pasek "wrogości" do połowy, czyli zaznacza mi ich już normalnie na czerwono jako wrogów i oni też od razu do mnie strzelają, to nie ma możliwości, żeby się jakoś pogodzić :D? Jeśli ten pasek nie doszedł do połowy, to frakcja wciąż jest wobec nas neutralna i wystarczy porobić jakieś zadania dla tej frakcji, żeby ten pasek spadł jeszcze bardziej, ale co zrobić jeśli mamy ich już na czerwono i nawet pogadać się nie da bo od razu strzelają :/.
SeveN797
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sie 2012, 13:08
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 15:44
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 02 Sie 2013, 21:33

Z tego co ogarniam, to resetowanie stosunków następuje z momentem wstąpienia/wystąpienia z frakcji, jakiejkolwiek.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SeveN797 w 02 Sie 2013, 21:38

Jak dołączę do jakiejś frakcji, to mogę potem z powrotem zostać samotnikiem, czy tylko frakcję będę mógł zmienić na inną?
SeveN797
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sie 2012, 13:08
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 15:44
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gregorius w 02 Sie 2013, 21:47

Wszystkie frakcje są sobie wrogie więc nie zmienisz frakcji kiedy przynależysz już do jednej z nich.
Walka z Zoną jest naszą największą Powinnością.
Niech mnie Zona pochłonie jeśli kłamię.
Awatar użytkownika
Gregorius
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 18 Lip 2012, 10:28
Ostatnio był: 17 Gru 2017, 18:49
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mati24300 w 02 Sie 2013, 22:16

To zna ktoś rozwiązanie mojego problemu czy nie ? Chciałbym w końcu popykać W TFW, a nie mogę ;/
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 03 Sie 2013, 00:16

Zwiększ ilość pamięci wirtualnej - TFW wymaga jej dużo w .... no na prawdę dużo :D

@SeveN - przykro mi, że zepsułem Ci tą radość, ale prawdopodobnie pierwsi w Limańsku byliśmy kubekpop i ja, ale to przez wspólną pracę na Władcą Zony do TFW (A raczej on robił, a ja mu tylko doradzałem lub pomagałem w miarę mozliwości), a po wydaniu tego "modzika" do TFW już każdy mógł tam się dostać tylko było jedno ale... nic tam nie było poza grupką Monolitu i jedynie te anomalie teleportacyjne były nieaktywne. W dodatku ciągle był bugtrap, więc zastrzegaliśmy aby osoby z TFW+WZ nie pisali w wątku o czystym TFW, ale ludzie nie nie rozumieli tego, że smoq2 szukał później błędu którego nie było, więc już nie rozwijamy Władcy Zony dla TFW. To samo z wszystkimi etapami podziemnymi - w moim przypadku mogłem się jedynie rozglądać po nich bo krok powodował z miejsca wylot do pulpitu.

Ogólnie Limańsk jest liniowy do bólu - chyba tam jest jeden moment co można iść inną drogą ale i tak za chwilę wracamy na główną trasę. W modzie do SoC "Oblivion Lost 2.2" pamiętam, że Prypeć była trochę bardziej otwarta, a ja jestem miłośnikiem walk w mieście, przez co bardzo smutno grało mi się w TFW gdzie walki zazwyczaj toczone są w terenie jedynie atak na bazę...ale to nie jest to...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Sie 2013, 00:23

@ mati24300 - Coś skopałeś przy instalacji. Wywal stalkera, wywal wszystkie pozostałości w folderze stalkera, zainstaluj grę jeszcze raz, zainstaluj Patch 1.5.10, później TFW, i na końcu patch czy tam fix - nie pamiętam nawet czy do ostatniej wersji były patche. :D
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mati24300.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 03 Sie 2013, 00:28

@Smog były chyba trzy - na medyków, zapytania o pracę i jeszcze coś czego nie pamiętam.
@Mati na pewno masz patch 1.5.10? dawno dawno temu parę osób miało ten błąd przez starszą wersję CS

Za ten post frosth otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mati24300.
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mati24300 w 03 Sie 2013, 01:09

Dobra panowie zagadka rozwiązana. Problem polegał w patchu gry. Po zainstalowaniu Stalkera miałem wersje 1.5.01, a do moda potrzebna jest 1.5.10 xD Kwestia jednej cyferki. Mój głupi błąd i prosiłem o pomoc -.- Sorki za problem. Za chęci stawiam :wódka: ;)
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 03 Sie 2013, 14:33

Juraszka napisał(a):Zwiększ ilość pamięci wirtualnej - TFW wymaga jej dużo w .... no na prawdę dużo :D


Wiesz... tak jakby ja na czysto, z wolnym ram'em na TFW wychodzę ok. 1500-1600mb ramu, więc nie aż tak wiele.
(tzn. tyle w systemie mam wolnego na grę, mam 2gb).

@Smoq, wszystko łądne i pękne. Ale jedno: Skoro nie mogę wejść do Limańska... to po co spawnują mi się tam schowki >< :/ :/ :/
EDIT: Masz rację, przepraszam.
Ostatnio edytowany przez M3Fis70, 04 Sie 2013, 22:02, edytowano w sumie 1 raz
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 03 Sie 2013, 15:16

@M3Fis70 - może trochę grzeczniej? Schowki się tam spawnują, bo ta lokacja istnieje, tylko przejście jest wyłączone, a szkoda czasu na robienie w skryptach wyjątku określającego gdzie mają a gdzie nie mają się spawnować schowki...
A co do pamięci wirtualnej, ja mam ustawione, że steruje mi system tym - na każdym z partycji. Ustawienie za dużej ilości sprawia, że za RAM wykorzystywana jest przestrzeń HDD która jest, nie da się ukryć, wolniejsza - tak więc ustawiając za dużo, uzyskujemy odwrotny efekt. Jak ustawimy za mało, to RAM nie będzie w stanie pomieścić wszystkich danych więc będą zawiechy i CTD.

@mati24300 - TO nie jest kwestia cyferki a wielu poprawek (wiem...czepiam się), niektóre nawet dopiero umożliwiające grę w CS'a. U mnie np. premierowy CS nie uruchamiał się nawet - mój system coś nie lubił tej gry, le po zaktualizowaniu już nie było problemu.
Ostatnio edytowany przez Juraszka 03 Sie 2013, 19:13, edytowano w sumie 2 razy
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mati24300 w 03 Sie 2013, 18:25

@Juraszka - Okej masz racje. Źle skonstruowałem wypowiedź. Przyczyną czemu mod nie działał było nie dopatrzenie z mojej strony i tyle ;)
Awatar użytkownika
mati24300
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Lis 2009, 19:01
Ostatnio był: 11 Maj 2024, 03:55
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości