[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 27 Lip 2013, 22:41

Pytania:
-Jak bardzo zwiększają się wymagania gry? tzn. dużo nowych elementów, tekstur czy tylko npc. w uj.
-Fabuły nie ma, ale mogę dołączyć do dowolnej frakcji i zdobyć zonę, ale żyć życiem samotnika i nic nie robić poza piciem?
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 27 Lip 2013, 23:06

Doszło duzo skryptów i nawet przy 8gb ramu są przycinki, wiec wymagania chyba wysokie, grafika też ulepszona.


:arrowd: Ciężko się domyślić? Pierwsza strona, tam wszystko jest.
Ostatnio edytowany przez SkullDagger 27 Lip 2013, 23:26, edytowano w sumie 2 razy
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RymuFanatyk w 27 Lip 2013, 23:21

Czy mógłby ktoś podać link do najnowszej wersji The Faction War? Wybaczcie że zadaje to pytanie ale ten temat ma ponad 600 stron i nie wiem na której znajduje się link.

Za ten post RymuFanatyk otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative RadekNioch.
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 28 Lip 2013, 06:45

Jejku, jest na pierwszej stronie :facepalm:

Jak można nie popatrzeć na pierwszej stronie, co niby miałby tam wstawić autor jak nie opis i link? :facepalm:

I witam serdecznie, jestem po raz pierwszy na forum jako zalogowany :)

[Do SkullDagger] Napisałem jakby nie chciało mu się patrzeć w górę :)

Za ten post RadekNioch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Lip 2013, 11:37

M3Fis70 napisał(a):-Jak bardzo zwiększają się wymagania gry? tzn. dużo nowych elementów, tekstur czy tylko npc. w uj.

Bardzo bardzo, dużo obliczeń, działania żołnierzy offline i online, nowe przedmioty, hełmy które tak na prawdę są pancerzami tylko Smoq zastosował iluzję, nowe funkcje i dużo dużo więcej.
Są dwie wersje: z Atmosfear - leprza pogoda, mgły ponura Zona, czyli z klimatem ale duże obciążenie dla komputera lub Lite (czyli bez zmian w pogodzie poza losowym jej dobieraniem co północ)

M3Fis70 napisał(a):-Fabuły nie ma, ale mogę dołączyć do dowolnej frakcji i zdobyć zonę, ale żyć życiem samotnika i nic nie robić poza piciem?

Masz dwie możliwości:
- Dołączyć do jednej z frakcji i brać czynny udział w wojnie o Zone - z początku z góry ustalony cel ale po zdobyciu pierwszej bazy wroga, otrzymujemy zadania zdobycia każdej bazy i posterunku dzięki czemu rozgrywka staje się nieliniowa.
- nie dołączając do żadnej frakcji dobić 1500 XP (zadania i polowania) i zostać samotnikiem, zbierającym artefakty i obserwującym z boku wojnę i ewentualnie na niej zarabiać (hiena cmentarna :E ) - czyli freeplay, możesz poczuć się jak prawdziwy stalker, taki mały symulator życia w Zonie :D

SkullDagger napisał(a):Doszło duzo skryptów i nawet przy 8gb ramu są przycinki, wiec wymagania chyba wysokie, grafika też ulepszona.

S.T.A.L.K.E.R. obsługuje do 2 GB, a po małej modyfikacji do 3 GB - ale oczywiście im więcej RAM tym lepiej bo jednak system też musi czymś żyć. Oczywiście warto skorzystać z programu Game Booster 3.4 (dziękuję Dark Dante za polecenie mi tego programu!)

RadekNioch napisał(a):I witam serdecznie, jestem po raz pierwszy na forum jako zalogowany :)

Serdecznie witam Cię na naszym forum :)

RymuFanatyk napisał(a):Czy mógłby ktoś podać link do najnowszej wersji The Faction War? Wybaczcie że zadaje to pytanie ale ten temat ma ponad 600 stron i nie wiem na której znajduje się link.

Ciężko powiedzieć ale może na... pierwszej? Masz szczęście, że Twój kolega pod Twoim postem się przywitał, bo wolę dawać kozaki niż je zabierać :E
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 28 Lip 2013, 18:26

A proszę cię bardzo :D Sam ma starą maszynę i musiałem coś poszukać i polecam to nie tylko do stalkera ale też np. do Call of Duty Black Ops bo tam to miałem pokaz slajdów. Program też świetnie daje sobie rade w multi. Poza tymi dwoma tytułami nie testowałem ale na pewno wiele tytułów udźwignie.
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Lip 2013, 18:45

Oczywiście nie mogę normalnie sobie edytować modeli, bo muszą być jakieś pieprzone problemy.

Tekstury w oknie 3d nie wyświetlają się prawidłowo:

http://img22.imageshack.us/img22/8219/o03q.png

Czy ktoś widział coś takiego?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 28 Lip 2013, 19:43

Dark Dante napisał(a):A proszę cię bardzo :D Sam ma starą maszynę i musiałem coś poszukać i polecam to nie tylko do stalkera ale też np. do Call of Duty Black Ops bo tam to miałem pokaz slajdów. Program też świetnie daje sobie rade w multi. Poza tymi dwoma tytułami nie testowałem ale na pewno wiele tytułów udźwignie.

Teraz mogę sobie pograć w Gothic 3 z Community Patch 1.75.14 z Quest Pack 4 i Content Mod :E z w miarę przyzwoitą płynnością (Mimo to, nadal uważam, że G3 to shit - 1 i 2NK for ever!). Na te nowe CoDy i MoH nie mogę sobie pozwolić, bo mimo wszystko mam słabe parametry. Ale jak teraz dorwę znowu stalkera, to na pewno sprawdzę :)

smoq2 napisał(a):Czy ktoś widział coś takiego?

Nie wiem czemu, ale mam dziwne wrażenie/przeczucie, że to NIE może działać xD
Co prawda nie znam się na modowaniu STALKER'a, te niebieskie linie nie wyglądają na sensownie rozmieszczone xD
Smoq... i każdy inny modder... respekt, bo ja na to patrzę i aż się dziwię, że wam się chce w tym bawić :)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dark Dante w 28 Lip 2013, 19:56

A przy okazji, jak wywalisz możliwość ulepszania broni to zostaną jakieś unikaty? Jak szybkostrzelny AK Strieloka z SoC-a?
Zona ma swoje tajemnica, Ty musisz je poznać.

Dark Dante
Wygnany z Zony

Posty: 180
Dołączenie: 29 Kwi 2013, 18:48
Ostatnio był: 28 Cze 2015, 23:23
Miejscowość: Zona
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Lip 2013, 22:53

Nie wiem czy będą unikatowe bronie. Może się pojawią, może nie. Trochę kłóci się to z żywą ekonomią, bo w tym systemie, to taka broń może bezpowrotnie "wylecieć z Zony".

Np. znajdzie ją jakiś samotnik, sprzeda Sidorowi, a ten pchnie ją gdzieś poza Zonę. *Poof* Broni nie ma! :D
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 28 Lip 2013, 23:41

Ale nie bedzie żadnego ulepszania broni i pancerzy? Nawet takiego jak jest obecnie w 3.8? (lub oryginalnego czystego nieba)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Lip 2013, 00:05

Nie będzie, bo ten system najzwyklej nie działa. Chyba jedyne ulepszenie działające poprawnie to "+1 pojemnik na artefakt".

W przypadku broni, wartości są nadpisywane, więc ulepszenia działają tylko w konfiguracji takiej jak w waniliowym CS. Poprawili to dopiero w CoP. W CS nie da się tego naprawić.

Jedynym wyjściem było zrobić system modułowy, który był o cal od skończenia, ale wpierdziela tyle zasobów, że TFW jest jak domek z kart. Dodasz gdzieś 2 znaczki, i wszystko się rozsypie.

Więc, zamiast mieć system, który tylko daje złudzenie modyfikowania przedmiotów, lub system, który jest tak cholernie skomplikowany, że sam twórca się w nim pogubił, to ja wolę już wrócić do korzeni.

Postarałem się zrobić jak najlepszą balistykę, tak żeby modyfikacje nie były potrzebne.

Pasek artefaktów zawsze będzie miał 5 wolnych slotów.

Koniec, kropka.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość